Arkadaşlar bu yazımda kadın haklarından bahsedeceğim.
Erken yaşta evlilik
Türkiye'nin en büyük sorunlarından erken evlilik kızlarına sadece para için kıyan vicdansız canlılar insan bile diyemiyorum.
Seks objesi olarak görülme
Kadınlar seks objesi değildir evliliklerin %90ı bu seks için oluyor mantık evliliklerinin temel konusu zaten.
Kadına şiddet
Kadınlara şiddette bulunup bizleri dövünce kendinizi çok güçlü zannetmeyin, Allah siz erkekleri bizi koruyun diye daha güçlü yaratmış kadınları dövmeniz için değil!
Tecavüz
Bir çok örneği olan iğrenç en iğrenç durum ki artık erkekler erkek çocuklarına bile tecavüz ediyor.
Kimse kusura bakmasın, erkeklerin beyni düzelmiyor. Bütün erkekleri kastetmiyorum elbette.
Bu yüzden biz kendimizi korumak zorundayız. Biz kendimize bakmak zorundayız. Biz birbirimize bakmak, yardımcı olmak zorundayız çünkü karşı cinsin niyeti belli. Bir erkek cinsel ihtiyacını karşılar, gider. Onu geren bir şey olmaz ama ortada kalacak olan yine kadın.
Kadınların beyni düzelmedikçe erkeklerinkide düzelmez bu devirde kadının hakkı erkekten çok boşuna havlama ayrıca allah erkekleri kadını korumak için yaratmışmış böyle saçma düşünce mi olur ben kadını niye koruyim korumak zorundamıyım kadın kendini koruyamıyomu kadın için neden kendi canımı tehlikiye atayım işte asıl gerçekler bunlar
Ayrıca benim kardeşim var ben onun namusunun bekçisimiyim neden onun namusunu korumak zorundayım kendisi bilir şahsi hayatı ister erkeklerle sevişir ister kadınlarla kendisi bilir ayrıca ben biseksüelim ama bunu kız kardeşim bilmiyo söylemeyede niyetim yok ayrıca niye söyliyim bu benim hayatım bundan ona ne ama bazı kadınlar işte bağırıyolar ben lezim biseksüelim tamam olda buna bişey demiyom ama niye bunu dayatarak söylüyolar onu anlamıyom amaçları ne lezsen lez ol bundan kime ne
Ayrıca kadınlar eşitlikden bahsediyo eğer kadın erkek eşit olsaydı kadında askerlik yapardı ayrıcalığı ne erkekten siz önce kadın haklarından bahsederken bunlarıda bir sorun kendinize yani bu kadar şehit veriyoruz bu erkekler kendi canlarını kim için tehlikeye atıyo bizim keko ve kezbanlarımız için değermi tabiikide... anlayan anladı ayrıca niye kendi canlarını bu ciğeri beş para etmez insanlar için tehlikeye atmalılar onlarınki can diyimi niye başkasını korumak için şehit olmalılar böyle meselekerde var buzulların görünmeyen tarafları bunlar
Kadina hak ettigi degeri veren islamdir. Ama ne yazik ki dinimizi de hak ettigu gibi yasayamadigimiz icin kadina da deger veremez olduk. Kadinin da bir insan oldugunu unutuyoruz.
Ulkece zihniyetimizin degismesi lazim. Ya da 1 yil kadar yer degistirirsek belki sizi anlariz. Kadinlar erkek rolune, erkekler de kadin rolune gecsin. Bu 1 yil boyunca erkeklere tecavuz taciz ve psikolojik baskilar yapmak lazim. Birkac yuz tane de erkek oldurmek lazim.
Genel kadın davranışına bir bak. Evet asıl islam kadını yüceltir. Ama bir çok kadına göre ona örtünmesini tavsiye eden kişi onu cinsel obje olarak görüyordur. Cinsel obje olarak görmese kadının açık giyinmesinden neden rahatsız olsun diye düşünür. Anlayamaz ki asıl dişiliği ön plana çıkarıp malını pazarlamaya çalışan veya başkalarını etkilemeye çaşışan zihniyet kadını cinsel onje olarak görür. Kadınlar bunu anlamıyor Veya islama göre kadın kocasına itaat eder. Kadınlar bunu da kabullenmiyor. Birçok kadına göre potansiyeş düşman olmak için erkek olman yeterli. Erkeğe inat etmek marifettir. Böylece kendini güçlü sanır öyle hisseder. Halbuki peygamberimiz yumuşak huy güzel ahlaktandır diyor
@kıvılcım5 islama bakacak olur İsek Allah erkeği kadına şiddette bulunsun diye değil kadını korusun diye daha güçlü yaratmıştır ayrıca İslamın yanı sıra Atatürk ün bize bıraktığı özgürlük hakkı var ve istediğimiz her şeyi giyebiliriz
bence kadını döven el kaldıran ona şiddet uygulayan ona tecavüz edenlere öldüren lere böyle erkeklere verilebilecek en güzel ceza siklerini taşaklarını kökünden kesip her ay onlara kadınlık hormonu vereceksin nasıl kadın olunuyormuş anlasınar şerefsizler kadınlar melektir onlara erkeğim diye el kaldıran erkek değildir
Belki de kadım melek diyen zihniyet kadını şımartıp şiddet görmesine sebep oluyordur. Kadın melektir kadın hep haklıdır diye bir zihniyet olabilir mi ya.. kocasının cinsel kimliği ile dalga geçen onu aldatan özelini onla bunla paylaşan yanındaki erkeği hiçe sayıp bedenini teşhir eden bulunduğu ortamda o erkeği zor durumda bırakan boşandıltan sonra çıcuğunu babasına göstermeyen çocuğuna babasunı karalayan vs.. kadın değil midir.. gerçekçi kadınlar bile kadının masum olmadığını bilir.. biz erkekler bunu göremiyoruz
@kıvılcım5 anladım sen de kadımların ölmesnden yanasın ama bu kadar belli etme ben burda bütün kadınlar bütün konuda haklıdır demedim ama erkekler yaratılıştan daha güçlülerdir sen de erkek hakkında bir bence yaparsın olur biter
Küçücük kız çocuklarına bile dayatılmış bir fikir 'evlilik'. 10 yaşındaki bir çocuk bile 'evlenince, kendi evim olunca' diye cümlelere başlıyor ki ne kadar acı. Sanki bir kadın evlenmeden ev sahibi olamaz. Bir insan, sevdiği insanla yaşayabilmek için illa o nikahı kıymak zorunda. Aynı evde hem kız hem de erkek çocuk olsa bile, cinselliği evlenmeden doya doya yaşayabilmek sadece erkeğin hakkı. Kız yaşarsa vay haline. Çünkü artık zarı yok, ailesi rezil rüsva olacak. :) Tecavüz, şiddet, evlilik baskısı; her ne kadar iki cins için de yapılabilse de en çok mağdur olan kadınlar. Bu böyle alışılagelmiş ve maalesef böyle de gider.
görsellerle dikkat çeken bir bence. Özellikle ilk foto etkiledi beni, bir garip oldum gerçeklere sırtını dönmek iyi bir şey değil galiba her ne kadar elimden gelecek bir şey olmasa da bu konuda biraz duyarsızım ve bunu hatırlattığın için teşekkürler
İyi ki çevremde yok böyle dar kafalı mahlukatlar. Ha ben evliliğin cinselliğin meşrulaştırılmış hâli olduğunu düşünüyorum yine de. Her iki taraf içinde.
Burda kadın hakkı savunucuları olan erkek müsvetteleri günlük yaşamda kadını seks objesi, kıyafete göre kötü nitelendirme yapan ve kadın dayak yiyorsa öldürülmüşse vardır bir hatası diyen kesimdir inanmayın.
Evet. Surada yorumlarini okudugum erkeklerin içinde gidip baska br soruda kadini objelestirdiklerine asagiladiklarina sahit oluyorum. Bu kadar ikiyuzluluk midemi bulandiriyor.
Türkiyenın bı yere gittiği yok eskisinden daha özgür insanlar , aşırı özgürlük zarar verır. O yukarıda yazdıklarını evet bir kesim yapıyor da çalıştığım sektörde çalışssaydın emin ol erkeklerı anlardın kadınlardan nefret ederdın
Emir geliyor tatbikat var denilip Boğaziçi köprüsüne gidiyosun. Kafani kesip , linç edilip vatan haini ilan ediliyorsun Emir geliyor , doğuya gidip ölüyorsun , şehit diyorlar
Kadinin hic bir sucu yok diyemessin kadin annedir ve anne cocugunu egitir ve tabi o kafa koparanlarda bir anne tarafindan egitilidi.. belkide yinede annesinin hicbir sucu yok ve o adamin beynini bir baskasi yikamistir nede olsa bu ülke beyin yikayanlarla kayniyor.. ama yinede genel olarak bir kadinin bir sözü ile iki erkek birbirine girebilir ve bazi kadinlar masum bir cocugu bir canavar haline getirebilir.. kadinin gücünü kücümseme kötüye kullanirsa en güclü odur cünkü yapmaz ama yaptirabilir.. bu yüzden kadinda suclu olabilir
Askerleri demiyorum zaten askerleri öldürenleri dedim.. ve genel olarak kadinlarinda sucu olabilir dedim egitim sart ama bu ülkenin anneleri nekadar egitimli biliyoz cogu orta okul terk..
@Dürrüşehvar_ evet.. işine geldiğinde kadın ne yapabikirki diye küçümseyen işine gelmediğinde ben kadınım sen neysen ben de oyum diyen iki yüzlü kadınlar beni de sinir ediyor
Kadin ne cicek ne melektir. Kadin hicbiri degildir. Kadin insandir ! Anneniz, kiz kardesiniz vs.. Ne zaman hak ettikleri degeri vereceksiniz tam olarak?
kadınları s+x objesi olarak görme erkeklerin suçu değildir. Kadınları dekolte giymr, kısa giyme frikik verme (bilerek). Magazin de şık olmak çıplak olma anlayışında. Tv dizilerindeki sahneler.. Onlar yüzüne erkekler böyle oluyor 😕
tabikide ben görmüyorum öyle Allaha şükür. Dedin ya özgürlüğümüz diye. Ama bakmak istemeyenlwrin özgürlüğünü kısıtlıyor.(nereye baksa..) . Baksalar, ne bakıyosun benim biyerlerime diyorlar. Oda bizim özgürlüğümüz? Bence laf atmayacak şekilde bir erkek bakabilir? Konuyla farklı ama görüş alayım dedim.
Sonuç cumlesi beni benden aldi..! Gerçekten nereye doğru gittiğimizi kimsenin bildiğini sanmiyorum. Çok kötü bir noktaya geldiğimiz kesin. Başarili buldum bencenizi.:) Kadin haklarini, farkli yerlerden konuya girerek anlatmişsiniz. Tebrikler.
Birçok erkek hepsi olmamak üzere buraya gelince yok günah yok olmamalı ama baksam döver sover öyle cins. Allah hayirlisina denk gelirsin. Bu arada mantık evliliklerinin temel konusunun seks objesi olmasındam kastın nedir anlayamadım
Yani demek istediğim mantık evliliklerinde genellikle zengin Ada'm fakir kız oluyor mantık evliliğinde kıza para yardımında bulunuyor ama onu seks objesi olarak kullanıyor
ülkenin nereye gittiğini bilmiyorum, kadın hakları neden görmezden geliniyor onu hiç çözemedim ama aklıma takılan bişey var kadın erkek eşitliği vardı ona ne oldu insanlığa noldu müslümanlığa noldu ben bunları ataştırsam da bulamadım
Erkeğin de haklarından bahsetmeye başladığımızda erkeklerin sorunlarını çözmeye çalıştığımızda kadınlar için de herşey daha iyi olacak. Erkeğin yaşadığı bir sorun kadının yaşadığı bir sorunun nedeni olabilir. Millette kadın ne yaparsa yapsın erkeğin kadına saygı göstermek zorunda olduğuna dair yanlış bir anlayış var. Böyle bir dünya yook Kendisine şiddet uygulayan kocasasını olduren kadın adeta halk kahramanı oldu. Hani ne olursa olsun bir insana şiddet uygulanöaz cana kıyılmazdı. Hani haksız tahrik yoktu
Kocasını öldürdüğü için değil "hep erkekler mi öldürecek" dediği için halk onu sevdi ayrıca senin anlattığın bir olay o da zaten tek olduğu için herkesin aklında kalan bir şey erkekler kadınların HAKLARINI gözardı ediyor ama biz erkeklerin haklarını gözardı ettiğimizde ya dayak yiyoruz ya ölüyoruz
Hep kadun öı öldürülecek biraz da erkekler öldürülsün demek mi aklı selim olmak. Haksız yere cana kıymanın kadını erkeği azı çoğu mu var. bir kereye mahsus olduğunu ne biiliyorsun. Hem bunun bir önemi mi var... İşte demekki sen de kadınların erkeğin hakkına tecavüz ettiğini görebiliyorsun.. kadın erkeğe şiddet uygulamıyorsa çok adil efendi oldduğundan değil gücü yetmediğindendir.. kadın güçlendikçe kadınlar arasında da aldatmanın saygısızlığın vs.. arttığınnı biliyoruz
Boşver. Olaya kadın çıkarı erkek çıkarı açısından bakarsak ürettiğimiz çözüm yeni sorunlar doğurut öalesef gitgide erkek kadını kadın erkeği düşman gibi görür oldu. Kötü olayları bahane ederek erkekliği eleştiren aşağılayan zihniyete pirim vermeöek lazım. Tersi de geçerli. Erkek kadının sorunlarını kadın da erkepin sorunlarını önemseyip çözüm aramalı
Kusura bakma da hiçbir anne oğluna da gidip tecavüz et demez. Anneler, babalar oğullarını pohpohlarken kızlarını kutuya kapatmaya çalışır doğru ama en kötü anne-baba bile bu söylediğini yapacak kadar kötü değildir. Saçmalamışsın.
@Fromtheotherside ben onun söylemek istediğini anladım belki bir bakımdan haklı olabilir fakat hiç bir anne git 10 yaşındaki çocukla evlen git şuna laf at tecavüz et demez ben de bınu anlatmaya çalıştım
Tabii ki oyle seyler soylemez fakat kadinlar hakkinda hicbir sekilde bilgilendirmezse o erkek cocuk buyudukce cevresinden gordugu kotu seyleri uygulayacaktir anne bilincli yetistirirse sapik yerine beyefendi yetisir 😊
erkekler böyle dinden insanlıktan uzak yetişip alkol uyusturcu kullanıp kızlar yarı cıplak vazıyette gezmeye devam ederse daha devamda eder bu herkes kendine düşen önlemi almalı
Bence giyimle su yonde alaali eger provokatif giyiniyorsan evet , ama normal giyiniyorsan sorun degil, provoke edici giysilere kadinlar bile bakiyor bence
Bence diyen sende haklisin herkes istedigini giyinmeli ama yinde ben bir kadin olarak sokakta provokatif giyinmesine iyi bakmiyorum, fransadayim burda bile bakarlar , erkek nefsi her yerde ayni , ki kadinlarin da dikkatini çekiyor aslinda , ben hosnut olmam çok seksi giyinen bir kadin varsa , yanimda erkek arkadasim da varsa hosuma gitmez , bizde biliyorz seksi giyinmeyi yoksa
bence diyen arkadaş tabiki kadınlar istediğini giymekte sonuna kadar özgür ama çok açık giyinenler vs. sapıkların daha çok dikkatini çekiyor bilindiği üzere. benim dediğim sadece tedbir
Arkadaşlar biliyorum hepiniz hakaret etmekte haklısınız. Ama ben bunu gelecek tepkileri merak ettiğim için yazdım. Bir erkek olarak feminizmi destekleyen biriyim zaten. Sadece gelecek tepkileri merak ettim ama gene de hakaret etseniz haklısınız :D
Kadınların cinsel ihtiyacı karşılamak amacıyla yaratıldığı nerede yazıyor açıp gösterir misiniz lütfen? Cinsellik ihtiyaç olduğundan fazla insanlar için zevk durumudur beyfendi. Farkındaysanız insan diyorum, erkek demiyorum! Bilimsel olarak baktığımızda cinsellikten kadınlar erkeklere oranla daha fazla zevk alıyorken, dini kitapta hiçbir şekilde böyle bir söz yazmıyorken ve kadınlarında düşünmesi, hareket edip karar vermesi için bir aklı varken; kimse kadını bir ihtiyaç makinesi olarak göremez.
En İyi Cevaplar