Tatili Nasıl Geçiriyorsun? Bence Bu Bence'dekilerden Birisi de Sensin!

Tatile gireli yaklaşık 1 ay oldu. Malesef herkes aynı imkanlara sahip değil. Kimi gezer tozar, kimi evde pinekler. Bunlardan birisi de sen olabilir misin?


Durdurak Bilmeyenler


Tatili Nasıl Geçiriyorsun? Bence Bu Bence'dekilerden Birisi de Sensin!
Bu arkadaşlarımız genelde bir yerde durmazlar. Tatilin tadını en iyi çıkaran en çok eğlenen ve en tadından yenmeyenleri onlardır büyük ihtimal. E şanslı doğmuşlar tabi yapacak bir şey yok.


Gezmeyen ama Sürekli Arkadaşlarıyla Olanlar


Tatili Nasıl Geçiriyorsun? Bence Bu Bence'dekilerden Birisi de Sensin!


Bu tip arkadaşlarsa gezme fırsatı bulamasa da yalnız kalmaz. Hergün bir arkadaşıyla plan yapar,yatılı kalır, kafeye gider. Ya da olmadı toplu buluşur. Sosyal arkadaşlar diyelim bunlara.


Evden Çıkmayan Ama Dünyayı Eve Taşıyanlar


Tatili Nasıl Geçiriyorsun? Bence Bu Bence'dekilerden Birisi de Sensin!


Hergün başka odaları keşfeden arkadaşlarımız. Belki fırsatları olmadığından belki de bundan zevk aldıklarından en büyük eğlenceleri gün boyu kitap okumak, dizi izlemek, film izlemek, yemek yemek ve nefes almaktır. Tatili onlardan güzel geçiren mi var?


Millet Paris'e Giderken, Köye/Yaylaya Gidenler


Tatili Nasıl Geçiriyorsun? Bence Bu Bence'dekilerden Birisi de Sensin!


Tatile girince ya sıcağa gelemediklerinden ya da zorunlu olarak kendilerini yaylaya atarlar. Bol yeşillikli ortamda hergünleri aynı geçer. Belki de tem aksiyonları dağa çıkmaktır. İnternet de çekmiyorsa bu arkadaşların tatilleri tadından yenmez.


Okuduğunuz için teşekkürler. :)

Tatili Nasıl Geçiriyorsun? Bence Bu Bence'dekilerden Birisi de Sensin!
Cevapla