Gamsız insanlar olaylara karşı tepkisiz, duygusuz, itici sanılan ama insanlar tarafından büyük hayranlık uyandıran tiplerdir. Her şeyin fazlası zarar olduğu gibi fazla gamsız olmak da zararlı elbette; gamsızlığı sorumsuzluk derecesine getirmek en büyük zararıdır bunu söylemeden de geçmeyelim.
Söylenen her şeyi umursamayın!

Şu bana şöyle dedi, ben çok kırıldım, bilmem ne de bilmem ne. Bu söylediği şey için kendini yıpratmak, ona kafa yormak sizi hem psikolojik olarak hem de kişilik olarak yıpratır. işte bu andan itibaren gamsız olunmalı az biraz. "yaaa boş ver demişse demiş onun demesiyle ne olur ki" denilmeli. rahat olunmalı. insan kendini biliyorsa başkasının dediklerinin ne önemi var denmeli.
Kırmak, kırılmak gibi korkulardan vazgeçin!

Karşınızdaki insan neyi hak ediyorsa onu yapın. Kırılcak ya da kırılcam korkularını bir kenara bırakın, umursamayın.
Hiçbir şey sizden değerli değil,
Kimseyi sizi üzmesine izin verecek kadar önemsemeyin!

Olur olmaz şeylere üzülmek, olur olmaz şeyler için kafa yormak hem stres yapar insanı, hem çabuk yaşlandırır. ne gerek var kendini üzmeye. bazen gamsız olmak en iyisidir, ama bazen.
“Ben” odaklı olun ve "neden ben" diye sorgulamayın!

Genelde gamsız insanların ortak özelliğidir bu. Hayatınızın merkezine sadece kendinizi koyun. Her şeyden önce kendinizi düşünün. Yaşadığınız olumsuzlukları neden ben diye sorgulamayın, durumu nasıl ekarte edebilirim diye düşünün, hatta bazen onu da düşünmeyin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar