"İşim Olmaz Yaağğğğ" Deyip Deyip İçten İçe İnandığımız 3 Şey

Fallar
"İşim Olmaz Yaağğğğ" Deyip Deyip İçten İçe İnandığımız 3 Şey



Şarkılara bile konu olmuş, KS'de bu kategori olsun diye yalvaranları hiç saymıyorum bile. Herkesin bir falcı bacısı, tarot falcısı illaki vardır he sen baktırmıyorsun tabii arkadaşının arkadaşı. Benimde var hemde en ünlüsü benimkisi İzmir'de yani :) Kızlarla Türk kahvesine bayılmıyoruz beyler hatta aramızda sırf fal bakılsın diye soğumasını bekleyip bir dikişte kafaya dikenler bile var. Ne be benim falım mı kalmış hanemde 1 manyak var :)) ...Neyse ne diyorduk 3 vakte kadar bir kısmet varmış bana inanmıyorum tabi bugün ayın kaçı?



Ne demiş Sıla




Bilen baksın şu falımıza. Kaldık mı hacıya hocaya? Kaç vade umut yazılı? Halimize bak arkadaşım!



Burçlar
"İşim Olmaz Yaağğğğ" Deyip Deyip İçten İçe İnandığımız 3 Şey



Sen yengeçsin bebeğim hayatta anlaşamazsın oğlakla...Senin kıymetli taşın çakıl taşı, bitkin dulavrat otu....Burca inanmıyorsunuz tabii ki onunla amel olmaz peki soruyorum aranızda burcunu bilmeyen var mı?



Testler
"İşim Olmaz Yaağğğğ" Deyip Deyip İçten İçe İnandığımız 3 Şey



Yaşına göre, burcuna göre, hayat tarzına göre....gelecekteki eşini/mesleğini söylüyoruz! Kim söylüyor siz! Siz sorulara cevap veriyosunuz onlarda o kelimeleri birleştirip karşınıza sunuyor sonra aman efendim çıktı vallahi çıktı. Yemin etme çıkmıştır eminiz biz.



İşin özü;


İnsanoğlu hep geleceği merak etmiştir geçmiş tarihlerde imparatorluklarda, hükümdarlıklarda bile falcılara büyücülere bir inanç var araştırırsanız. Geleceği kimse bilemez az sabredin yaşayacaksınız zaten. Bir umut belki biliyordur diyerek yapıyoruz işte bunları.



Hadi öptüm burcunuzdan :*

"İşim Olmaz Yaağğğğ" Deyip Deyip İçten İçe İnandığımız 3 Şey
Cevapla