Herkes birbirini sevecek diye bir kural yok. Elbette bazı insanlara içiniz ısınmayabilir, bu gayet normal bir durumdur. Aynı şekilde, başkalarına da siz sevimli gelmeyebilirsiniz. Negatif elektrik aldığınız kişiler zaten kendini hemen belli eder. Yapmanız gereken; onları sevmeye çalışmak yerine, onlardan uzak durmaktır. Eleştiren arkadaşlarım olacaktır, lütfen Bence'mi sonuna kadar okusunlar...
#1 Elektrik alamadığınız kişi de sizden elektrik alamıyordur, çünkü duygular çoğunlukla karşılıklıdır
Bu genellikle böyledir arkadaşlar. İstediğiniz kadar arayı iyi tutmaya çalışsanız da, içiniz ısınmayacak ve bir süre sonra kopacaksınız birbirinizden.
#2 Elektrik alamadığınız kişi, başınızı belaya sokar
Tecrübeyle sabittir bu dediğim. Nedendir bilinmez, en çok bela ve musibetler başınıza bu tip insanlar tarafından gelir. Aman dikkat!
#3 En ufak tartışmalarınız bile çok çetin geçer
İki taraf da alttan almaz, çok kırıcı olabilirler. Çünkü zaten birbirlerinden hoşlanmıyorlar, kaybedecek bir şeyleri de yoktur. Ağızlarına geleni söylerler.
#4 İki yüzlülüğe maruz kalmanız an meselesidir
Sizden hazzetmediği için; yüzünüze gülüp, sürekli arkanızdan konuşacaktır.
#5 Size karşı hep hasetlik yapacaktır elektrik alamadığınız kişi
Güzel haberlerinize sevinmiş gibi dursa da, içten içe kahrolacak, hasetinden çatlayacaktır.
Tüm bunlar, tarafımdan bizzat yaşanmış şeyler. Bir de, annenizin gözü tutmadıysa o arkadaşınızı, mutlaka haklı çıkıyor eninde sonunda. Annenizi dinlemelisiniz. Her şey gönlünüzce olsun, Okuduğunuz için teşekkürler🌹
Elektrik Alamadığınız İnsanlardan Uzak Durmanız için 5 Neden!
Birisiyle beni anlattın ellerine sağlık. Çok güzel bir yazı. Ama elektrik alamama rağmen ben hep o kadına çok içten yanaştım, ona arkadaş olmaya çalıştım. Ben ona ne yaptım ki, o bana böyledir diye kafamı yiyen soruya cevabı sen yazmışsın. Son netice uzağız. Şimdi bu Yazıyı okuduktan sonra anladım
1
3 Yorumla
Bence diyen
+1 yıl
Çok teşekkür ederim :) begenmenize cok sevindim :) Evet ne yazık ki öyle insanlar çok fazla :(
kusura bakma @cherie bir yorumunu gördüm aşık oldum sana :) fetiş olmanla alakalı , ayakların kaç numara_? ordan yazamadığım için burdan yazdım özür şimdiden
En İyi Cevaplar