Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

Gel - git yapan insanlardan uzak durun

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

Adı sütünde gelip, gitmek onların işi. Sizin hayatınız onlar için sadece bir satranç tahtasından ibarettir. Siz ne zaman "Yeter artık" derseniz, o zaman gelirler. Sizi elde ettiklerini anladıkları anda kendilerince bir sorun çıkarır giderler. Bu oyun sonsuza dek sürebilir ve asla kazanamazsınız... Kurtulun onlardan!

Melankolik insanlardan uzak durun

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

Yaptıkları tek şey bütün hayat enerjinizi emmek olur. Başınıza güzel bir şey gelir, bunu paylaşırsınız ve illa ki bir gölge düşürürler mutluluğunuza ya da denerler. Bak ama şöyle olur, bak böyle olabilir... Vicdan azabı mısın arkadaşım? Bırak 2 dakika mutlu olalım. Size 2 dakikalık mutluluğu bile çok gören bu varlıklara yol verin gitsinler!

Yaralı insanlardan uzak durun

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

Bu madde özellikle kadınlar için geçerli. Hatta daha önce KS'de bu konuda bir arkadaş çok güzel bir bence paylaşmıştı, arayıp bulmanızı tavsiye ederim. Oldukça dengesizlerdir ve bir saniyesi bir saniyesine uymaz bu insanların. İç dünyaları olabildiğince karanlıktır, bazen ufak bir gün ışığı görüp hayata pozitifi yaklaşırlar ancak emin olun o güneş batacaktır. Tabiri caizse bir kuyuda oturup kurtarılmayı beklerler. Ki bu sizin göreviniz değil. Diyelim ki çok iyimsersiniz ve yardım etmek istiyorsunuz, bu durumda da onları bırakmalısınız. Çünkü o kuyuya giren kendileri ve onları oradan çıkarabilecek tek kişi yine kendileridir. Herkesi kurtaramazsınız!

Sürekli dert anlatan insanlardan uzak durun

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

Görebileceğiniz en bencil insanlardır. Tek umursadıkları kendileridir ve bunun sonu yoktur. Bir önceki maddede de belirttiğim gibi herkesi kurtaramazsınız, bırakın. En sevdiğim huyları da, bir şey anlatmaya çalıştığınızda "Ya bak bana da şöyle olmuştu" deyip, ardından konuyu kendilerine çevirirler. Kendi hayatından örnek vermesin hiçbir sorun yok, yalnız konuya kendine çevirmeleri kabul edilemez. Siz de, ulan bir şey anlatıyordum, diye kalırsınız öyle. Söylemeye gerek bile yok, o dertler hiç ama hiç bitmez. Hayat sizin ve başrol sizsiniz! Figüranlara rolünüzü kaptırmayın, gönderin...

Hiç kimseye güvenmeyen insanlardan uzak durun

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

Benim favorim bunlar. Bir deyiş vardır, kişi kendinden bilir işi, derler... O kadar doğru ki. Düşünün mesela herkesi kendimiz gibi zannedip, ona göre davranmaz mıyız? Tabi ki hatalı bir davranış tartışmaya bile değmez, ancak konu o değil. İşte bu oluşumların içinde nasıl bir pislik varsa artık, nasıl karanlıksa ruhları... Herkesi kendileri gibi zannediyorlar. Bu maddeye kızanlar olacaktır diye düşünüyorum. "O öyle değil, o kadar çok darbe yiyoruz ki vidi vidi..." diye savunacaklardır. Varsayalım ki doğru olsun... Bize ne arkadaşım? Bir başkasının yediği haltın hesabını niye biz ödeyelim? Az ötede oynayın!

Not: Benim için mutlu olamaz mısın yani, diyen insanları direk kovalayın. Sen benim için üzül, ben niye uğraşıyorum?

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar

(Bu bir karakter teşhisi olmadığı için not olarak verme gereksinimi duydum.)

Aslında yazacak daha o kadar çok şey var ki. Mesela asıl önemli olan bu insanlardan kurtulmaktan çok, bu insanlara dönüşmemek. Ama neyse ki sizi sizden değil, onlardan kurtarmaya çalışıyorum. Vakit ayırdığınız için teşekkürler =)

Kesinlikle Uzak Durmanız Gereken İnsanlar
Cevapla