Kızların Regl Oldum Deme Şekilleri

Merhaba arkadaşlar her kadının baş belası olan regl dönemi vardır. Birçoğu bu dönemi kimseye söylemeden kendi başlarına atlatmaya çalışsalarda çoğu zaman ilgiye ihtiyaç duydukları için çevresindeki insanlara basit söylemlerle bu durumu belli etmeye çalışırlar.

Kan gövdeyi götürüyor

Regl olan kızlar bu dönemde biraz sinirli olur. Çevresinde gülüp, şakalaşan insanların olması daha da sinirlerini bozar 'ben acı çekiyorum bunlar gülüyo!' şeklinde düşünebilirler ve olduklarından daha ters bir hal alırlar.

Kızların Regl Oldum Deme Şekillleri

Bugün pek bir kanlı canlıyım

Ne kadar belli etmek istemeselerde konuşurken bazen araya regl olduklarını belli eden sözler söylerler, tabi genelde farkına varmayız ama yüzdeki sivilcelerden zaten belli oluyor.

Erkek olmak varmış ya, bu ne böyle!

Genelde regl zamanı asabi ve sinirli olan kadınlar çevresindeki erkeklerin rahatlığı görünce daha da sinir olup isyan ederler.

Aşağı mahalle kan gölü oldu

Bugün denize giremem

Kızlar yaz aylarında sıkça yaşar bu durumu. Nedenini söylemezler ama denize girmeyecem derler. Kendi sağlıkları ve başkalarının sağlıkları için girmemeleri de gerek bence. Bir kadın hiç bişey yokken denize girmek istemediğini söylüyorsa gizliden 'Reglım anla işte' demek istiyodur.

Canım tatlı yemek istiyor

Regl döneminde kan kaybediliyor bu da halsizlik yapıyor, halsizliği en iyi geçiren şey ise glikoz yani şeker, tatlı, çikolata. Bu yüzden bu dönemde tatlı yemeye ihtiyaç duyarlar.

Mizah dolu ve espirili bir bence yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz. #OnderHatrnaz


59|12
16470
OnderHatrnaz KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben kadınlara boşuna sihirli varlıklar demiyorum :D
    -Yaraları olmadan kanayabiliyorlar
    -Kemiksiz şeyleri taş gibi yapabiliyorlar

    Kadınları sevin narin sevgi dolu varlıklar.

    14|1
    0|0

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 163

  • Ana vatan kan ağlıyor deriz

    15|10
    1|0
  • 3. resime bayıldım:D

    0|8
    0|0
  • Yok yere belli etme ihtiyacı hissetmem zaten ne gerek var. Söylemem gerekirse de direkt "regliyim" derim ayıp değil günah değil.

    2|4
    0|0
    • Hah şöyle ya işte budur ya, her şeyi sorun ediyorlar üç harfli der gibi ne o öyle.

  • ha bir de arkadaşına,''kan pantolana geçmiş mi?'' sorusunu sorma şekli var ;Okan geldi mi kankaa.
    -Hmm yok daha gelmemiş
    -tm.

    6|4
    0|0
  • Hep sanki ayıp bişey oluyomuş gibi gizlemeyi öğrettiler bize çok saçma geliyor toplum tarafından bu konu açıkca dile getirilince yargılanıyoruz utanılacak bişey yok oysaki😒

    3|4
    0|0
  • Aşağı mahalle kan goluu😂

    0|4
    0|0
  • Halam geldi deniyor bide😄

    2|5
    0|0
  • Eğer bir kız karnım ağrıyor diyorsa geçmiş ol de adettendir 😂😂😂

    3|6
    0|0
  • bir erkek neden bu konuda bir bence yazar ki..

    0|3
    0|0
  • Hastayım diyorum

    1|2
    0|0
  • Mizah dolu değildi o kadar da.. Ben hiç regl olmayı dert olarak görmedim. Hayatım boyunca acı çektiğim ayları toplasan bir elin parmağını geçmez 😊

    0|3
    0|0
  • O degilde neden 4 ay önceki bencen şimdi gündemde :)

    4|2
    1|0
  • Size ne ya. İğrenç iğrenç fotoğraflar paylaşmış bir de. Elinizin kiriyle kadın regline karışmayın. Bunları konuşmak size düşmez. Dalga aracı yapamazsınız.

    6|1
    1|1
  • bunun neresi mizahlı anlayamadım insanlar neden lafı dolandırır sanki ayıp bir şeymiş gibi sağlıklı bir kadınsın bunun göstergesi yani, regl oldum de geç, yalnız tatlı krizleri gerginlikler asabilikler, sivilceler mens döneminde görülmez. pmste görülür yanlış bilgi vermeyelim her kadının da pmsi farklıdır kiminin sivilcesi olmaz kimi tatlı yemez genellemeler her zaman kötüdür

    1|2
    0|0
  • Akacak kan yumurtaliklarda ya da ne bilim vajina da durmaz :D

    1|5
    0|1
  • Bir de anavatan kan ağlıyor var en çok onu kullanırım 😆😆

    0|4
    0|0
  • Bazıları da açık açık söylüyor bu sitede bile var 😂 😂 😂

    0|2
    0|0
  • galeri8.uludagsozluk.com/444/regl_802624.jpg
    Bazen olur ki taharetlenirken ele böyle gelir
    o zaman ölmek istersin de ölemezsin ya öyle bir şey regl olmak!

    1|1
    2|1
    • 😏uff insanları tiksindirdiniz bu ne ya böyle açıklamada olmazki 🙈🙈

    • Hahaha @defne67
      Güzelim acı gerçekler bunlar ama hepimiz yaşadık bunları resim birazcık abartılı ama gerçek aynı yine :D

  • Başka işiniz mi yok

    3|3
    0|0
  • Ana vatan kan ağlıyor 😂

    4|3
    0|0
  • Kızlar Devam
    143

Erkekler Ne Diyor 69

  • "Çim pist nemli, kum pist ıslak."

    0|1
    0|0
  • ben bu kızlara kıyamam ya onlar için çok zor bir durum ama artık herkes biliyor ne olduğunu saklamalarına gerek yok direk söylesinler

    4|1
    0|0
  • Bır erkegin elinden regl durumlari yazmasi ustune alinma ama sacma. Hem cinsimin regl konusunda tavsiye vermesi durumu özetlemesi biraz sacma geliyor.

    5|2
    0|0
    • Cok salakca anlatmis bide mal kafali sanane be ona mi kalmis yani dimi

  • Bana genelde karnım ağrıyor diyorlar bende normal karın ağrısı sanıp tafsiye vermeye çalışıyorum bir bakmışım pat lksjlk

    45.media.tumblr.com/.../...zfvXgi1s0zsnoo1_500.gif

    2|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • Beyaz pantolon giyiyorsa o kiz regl degildir :)

    3|2
    0|0
  • O değilde sen nerden biliyon kardeş :D

    1|4
    0|0
  • - Hayatım kötü görünüyorsun neyin var?
    - Rahatsızım biraz
    - Geçmiş olsun ne oldu?
    - İşte hastayım ya
    - Başın ağrıyor mu? dur bakayım ateşin mi var..
    - Yok yok başım ağrımıyor.
    - Üşüttün mü yoksa?
    - Üşütmedim de karnım ağrıyor biraz
    - Yediğin bir şey mi dokundu yoksa? Zaten orası çok temiz bir yere benzemiyordu şerefsizler... bir daha gitmeyiz oraya sen merak etme...
    - Öyle değil hayatım ya sadece karnım ağrıyor işte!! Anla...
    - ...
    - ...
    - Hııı tamam :D geçmiş olsun yine de :D
    - Sağol..

    1|1
    0|0
  • Neler varmış neler ya. Hiç birini duymadım, bilmiyordum. Direkt söyleyin ya ortam çok anormal değilse doğal bir şey sonuçta. Bende bir şeyler uydurayım dedim bu sıralar kansızlık var acaba buda mı var bazen derler böyle. Kızılay'a kan bağışladım denilebilir. Birde ay başı da derler ya o da emeklilerin maaş günü ya emekli maaş günüm geldi :)

    0|1
    0|0
  • Kanka uzatmasinlar.

    Okan camdan bakıyor desinler kafidir ;))

    1|1
    0|0
  • Periyodik bakıma soktum motoru deseler daha iyi.

    1|1
    0|0
  • O değilde midem bulandım şu an sevgilimi ateşe verdim mutlu musun kardeşim :( :(
    https://i.hizliresim.com/9olLJ5.gif

    1|1
    5|0
  • Teyzemler geldi..
    halamlar geldi..
    Ana vatan kan ağlıyor..
    kanasın kanası bırakın yaram kanasın..
    bu aralar çok kansızım..
    Vişneliyim bugün..
    Vampir gibi kan emmek istiyorum..

    bunlarda benim duyduklarım..
    emeğine sağlık ;)

    0|2
    0|0
  • Her yerde bu benceyi görüyorum knk görüş atayım da kurtulayım :D Eline sağlık :D

    0|1
    0|0
  • Ne kadar klasik desen de hemen hemen her kiz anavatan kan agliyor der, emegine saglik.

    1|1
    0|0
  • kız arkadaşım pat diye söyler günüm geldi diye ve o saniye ne derse ne isterse tamam aşkım emret aşkım bişey desem sinirli günümdeyim nolur idaret etsen hiç anlamıyorsun beni oluyor :(

    2|1
    0|0
  • Regl zamanı manitam o kadar asabi oluyordu ki herşeye tamam demek zorunda kalıyodum sonra benle kavga et diye kızıyodu

    2|1
    0|0
  • Erkeklerinki daha ayi bence;
    kamyonu devirmek
    cavusu tokatlamak
    elizabeth

    0|1
    0|0
  • Bence iyide kan kullanmissin gorselde kan tutanlari da dusunerek keske bir bence yapsaydin benim is arkim var genelde cok asabi oluyor oradan anlayabiliyorum o zamanlarda ne dese huyuna gidiyorum istem disi yaptigi belli cunku 😊

    1|1
    0|0
  • Sanki regl oldugunu direk söylemese şeyi oldugunu bilmicez :D

    1|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    49
Yükleniyor... ;