Hayatımız bir kısır döngü içerisindedir .Tarihte yaşanılan olaylar aynı tarih içerisinde bir monotonluk kapsamında ve her yeni şeyin bir tekrarı olacaktır buyüzden tecrübe önemlidir. Bunu kişisel bir görüş olarak algılamayın lütfen .
Hedeflediğimiz her son nokta bize bir sonmus gibi geliyor olsada son değil bunu biliyoruz ama yaşarken değil o ayrı. Felsefe yapmak birine bir derdini bir sorununu anlatmanın verdiği rahatlatmanın bir benzeri gibidir.Tecrübenin önemini,hiç bir noktanın son olmadığını ve hayatın kısır döngü olduğunu anladım

Sonuç olarak neden bu siteyi sectigim ve hiç tanımadığım insanların yazdıklarımı okuması hiç önemli degil mutlaka biseyler anlatacak kimsenizin olmamasi böyle seylere itiyor anlaymak istedigim gibi farklı bir nickle biseyler yazarak popüler olma çabası değil.
O zaman her insanın yaşantısı bir varlığa birşey hissettirecekse buradaki yapboz olan insanların birşey hissetmeyecegi anlamına gelmez. Her duygunun bir boşalması, günahkârın bir sebebi vardır .Bu bilinmeli.
İyi geceler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
haklısın :)
emeğine sağlık.
emeğine sağlık kanks.
Emeginize sağlık :)