Hayvanlar İnsanlardan Daha Çok Sevgi Hakediyor

Bence hayvanlar insanlardan daha çok sevgi hak ediyor. Neden mi?


Şu tatlılığa bir bakar mısınız? Allahım ya yeriimm . Maviş maviş sevimli sevimli nasıl da bakıyolar öyle :) Güya nankör derler . Asıl nankör kendileri haberleri yok .


Bence hayvanlar insanlardan daha çok sevgi hak ediyor. Neden mi ?


Kedi köpek gibi kavga eden de biziz millet! Hatta kavgayı bırak insanları yok yere öldüren , açlıktan ölen bebeklere de göz yuman yine bizleriz ! Onlar değil, kavga ederler ama aslında hep dostturlar .

Hayvanlar İnsanlardan Daha Çok Sevgi Hakediyor


En tatlı aşk bu olsa gerek ! <3 Bizimkiler gibi aldatma huyları yok en azından ya da duygularla oynayacak kadar zalim olmuyolar :)


Hayvanlar İnsanlardan Daha Çok Sevgi Hakediyor


:)))) Sıcaklardır, onu besleyen kişiye ihanet etmez,ekmek yediği eli ısırmaz. Ama insanlar çıkarları için her şeyi yaparlar, herkesten vazgeçerler.

Hayvanlar İnsanlardan Daha Çok Sevgi Hakediyor

Hayvanlar İnsanlardan Daha Çok Sevgi Hakediyor
Cevapla