Bence hayvanlar insanlardan daha çok sevgi hak ediyor. Neden mi?
Şu tatlılığa bir bakar mısınız? Allahım ya yeriimm . Maviş maviş sevimli sevimli nasıl da bakıyolar öyle :) Güya nankör derler . Asıl nankör kendileri haberleri yok .

Kedi köpek gibi kavga eden de biziz millet! Hatta kavgayı bırak insanları yok yere öldüren , açlıktan ölen bebeklere de göz yuman yine bizleriz ! Onlar değil, kavga ederler ama aslında hep dostturlar .
En tatlı aşk bu olsa gerek ! <3 Bizimkiler gibi aldatma huyları yok en azından ya da duygularla oynayacak kadar zalim olmuyolar :)

:)))) Sıcaklardır, onu besleyen kişiye ihanet etmez,ekmek yediği eli ısırmaz. Ama insanlar çıkarları için her şeyi yaparlar, herkesten vazgeçerler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir tane de kedicik bende var :)
Emeğinize sağlık, güzel paylaşım :)
çok teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Hayvanlar masum sevginin kanıtıdır. Benim kedi hariç tabi bu ara bozuğuz :)
barışırsınız merak etme :) tatlı tatlı bakar sana affediverirsin :)
kesinlikle daha çok sevgi hak ediyorlar