Merhaba eskiden büyüklerimiz insanlara içinin güzelliği dışına vurmuş diye söylerdi.
Bir hadiste, yüzü güzellerden yardım isteyiniz diye buyuruluyor.

Dış güzellik nedir?
İç güzellik nedir?
Hayat denge meselesidir
Dışı güzel diye kültürsüz bir insanla ömür geçmez.
İçi güzel diye de çok kötü görünen biriyle ömür geçmez.

Dişlerini fırçalamayan, kıllarını kesmeyen, duşunu almayan kısaca kendine bakmayan bir insanın içi ne kadar güzel olabilir ki?
Ancak güzel görünen biri, dişlerini fırçalamıştır nefesi güzel kokar, duşunu almıştır ter kokmaz, kısaca insanın baktıkça bakası gelir.

Pekala çok güzel görünmeyen insanlar, fıstık gibi insanlarla el ele nasıl geziyor? Diye sorduğunuzu duyar gibiyim.
Burada devreye 'özgüven' giriyor...
Kaybedecek bir şeyi olmayanın, kazanacak çok şeyi vardır.

İnsan önce güzel görünene şans verir.
Dışını beğenmediği birinin içini merak etmez.
İçini beğenmediği bir insanlada sürekli birlikte olmaz.
Dipnot; Bir kadın uzayan bıyıklarını kesmiyorsa onun içi nasıl güzel olabilir ki?
Okuduğunuz için teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar