AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Kıl muhabbetine ben katılmıyorum. Kadın tüy konusunda biraz daha hassas olmali. Tüylü kadından kim hoşlanmış bugüne kadar? Teyzem sakallı olsa dayım olurdu :)
Biran önce ölmesi gereken erkek tipleri bunlar :D
Erkekleri köküyle yakın kurtulun... Bizde kurtulalım sizde.
Hahahahahaha harikasın :D
Erkekleri yakarsak kız kıza zevki çıkmaz Dünya'nın. Ama birlikte uyum içinde olursak saygılı, sevmeyi bilen, güzel nesiller yetiştiririz.
çok güzel bir bence olmuş emeğine sağlık tüm maddelere katılıyorum
anlatıyorlar, anlatıyorlar, değişen hiçbirşey olmuyor niyeyse?
iyi de erkek kıllıysa, kızında da kıl olur kardeşim
çok güzel yazı ((: ama topuklulardaki keyfımızı bozmayın lütfen
emeğe saygı
Avına yaklaşmadan önce ufaktan analiz ederek onun ilgilendiği konulardan sohbet açmalısın, yoksa laf atayım bilmem ne ters iş onlar
İyi yazmışsın, bir de ben her haltı yiyim ama evleneceğim kadının eli erkek eline değmemiş olsuncuları eklemek lazım
Kızlardanda kaldırmaya kalksak ortalıkta kız kalmaz bence.
Olabilir.
6. Madde bende mevcut ama bu sadece stresten gelen ve artık ağız alışkanlığı yapmış bir kelime cok dikkat ediyorum kendime etmemek icin.
Tüm erkekler yok olsun o zaman erkek düşmanı seni naaptı erkekler sana
Erkek düşmanı değilim. Daha iyi bir toplum için erkek de düzelmeli, kadın da düzelmeli.
Laf atanı asmak lazım esas
2 ve 6 en sevmedigim 😕😕 guzel bir bence, emegine saglik.
Lutfen Lezbiyen olun bíktim erkek elestiren kizlardan. Allahinizi severseniz lezbiyen olun.
Hep diyorum verin kurtulun. Bunlar hep sekssizlikten :D
Çok güzel yazmışsın eline sağlık, hepsi imha edilse dünya daha güzel olur. :)
Bunları erkek tipi olarak değil de insan tipi olarak ele alsaydın çok daha doğru olurdu.
8. Kısa boylarıyla sevgili yapmaya çalışan erkek tipi.
Bunu da ekle bencene.
Kısa boylu erkeklerin kafası sizden çok çalışıyor ya ondan bu çekememezlik değil mi? Nerde görülmüş kısanın olduğu yerde 1. adam uzun olsun. Siz uzunlar 2. Olmaya adamın adamı olmaya mahkumsunuz 😃😉
@Uykucuşirin35 bunu yazmadan önce boyumu sorsaydın keşke şu an sana gülüyorum :)
Şu hayatta en sevmediğim insan tipi kendine acıyandır. Kendini sevmez hep başkasına haset eder. Mevlananın bir hikayesiydi sanırsam ; adamın biri ayakkabısı yok diye sürekli isyan ediyor çok mutsuz bu yüzden bir gün yine isyan ederken ayağının teki olmayan bir adam koltuk değenekleriyle yanından geçiyor. Kimi ayakkabısı yok diye ağlar kimi 1 tane ayağı olduğu için şükreder. Herkesin sınavı farklı şu hayatı tek bir şeye endekslememek lazım.
@Uykucuşirin35 bunu bana değil kısa erkekleri adam olarak görmeyen o salakk kızlara söyle
1. maddeye gercekten hak veriyorum tedavi goruyodum kolumda biraz tuylenme oluyodu sevgilim laf etmisti. afedersinizde gotunuzdeki kıldan haberiniz yok gelip kollarimiza laf yapiyonuz
sadece biri okudum ve gerisini okumaya gerek görmedim. bunasıl bir makaledir ya erkek kendikılına baksın önce kadının kıllarına laf edeceğine
gecirdek yani bazı erkekler bacakları kıllı kıllı şort giyiyorlar çok kötü duruyor yani
Bu bir makale değil. Bunları herhangi bir bilimsel veriye dayanarak söylemiyorum.
Herhangi bir kategoride olmamak sıradan bir mutluluk hissettirdi.
Erkeği Keş Kadını Ökkeş Gösterenleride Kaldırmak Lazım :D
Vay arkadaş bunların hiç biri bende yok ama yine yalnızım : )
ya bu ozelliklerin hepsi bende var. intihar etmeye gidiyorum.
Toplu halde tedavülden kalkıyoruz meydanı kıllı kızlara bıraktık djdjsjsjsjsj
Bu aralar bir hatunlara bir erkeklere benceler geliyor, bakalım sonumuz hayır olsun.
o kadar oksijen israfı olan insan var ki bu da örneği :)
kendinize göre uygun olmayan erkekleri ortadan kaldırın zaten :D boşuna kezban demiyorlar :D
Hepsi aynı bunların. Nefret ediyorum ya ben bu erkek denen yaratıklardan. Hepsi defolup gitsin.
Tedavulden kalkma demiyelimde duzelmeleri lazim tabi bazi kizlarindq
Elinin hamuruyla sözü çok doğru bence diğerlerinde haklı olabilirsin
Biz fransız erkeklere bakalım. Öok romantiktirler ya ❤️❤️
Haydi feministler kadınlar süpermişçesine kahkaha atın , trip atmaktan zaman kalırsa
bide sırf like almak için yorum yapan erkekleri like lamasanız kızlar
Bizler olmasak vay sizin halinize :)) burakin bu cahil cahil yakistirmalari elestirileri :)))
Yakıştırmalar cahil değil, yapanlar cahil.
Anlasilan seni kimse becermemis ya da becermiyor sende bu yuzdn erkeklerin aciklarini sergileyip kendini tatmin ediyosun
Bunların hepsini cinsel açlığa bağlayan erkek tipini unuttuğumu hatırlattığınız için teşekkür ederim.
Ya bir uzaa yokluktasin anladik ama bnden sana ekmek cikmaz hadi cüsss
3. Maddedeki gibi bir erkek bulursam tutup kolundan nikah masasına oturtcam
Erkekte kıl olması normaldir. Testesteron var. Çünkü "erkek"
Belliki sen kıllısın.
Erkeklerde belirli bir miktar östrojen de var. Kadınlarda da belirli bir miktar testosteron var. Yani iki cinsiyette de kıl olması normaldir. Kıl gerekli bir şey. Ben abartın kurtadam gibi dolanın demiyorum. Kendinize yakıştırdığınız gibi dolanın ama siz yapmazken başklarını yapmamalarından dolayı yargılamayın.
Kadının kolunda kıl olmaz. Tüy olur.
Bu saydıgın maddelerin hepsi kızlarda 2 katı var laf atma hariç uydurma benceni kutlarım
Bencede kalkmalı 😀👍🏻
"Erkeğin kötüsü olmaz." ( atasözü ) ;))
ya sen harbi azgınsın:))) #Janesss
@Fırtına8869 hayır, bu anadolu da kadınların erkekleri eleştirdiğinde söylenen meşhur bir latifedir :)
hadi öye olsun #Janesss
@Fırtına8869 gerçekten öyle, o kadar da aç değilim da :)
seçici azgın diyelim o zaman:))) #Janesss
@Fırtına8869 azgın ne yaa :(
takılıyorum canım ya #Janesss
@Fırtına8869 :/
niye öyle yapıyorsun #Janesss
konusalım mı #Janesss
@Fırtına8869 üzgünüm :(
why not? #Janesss
@Fırtına8869 because...
but ou don't see me :) #Janesss
@Fırtına8869 görünce ne değişecek ;)
düşünceler:) #Janesss
"Erkeğin kötüsü olmaz." ( atasözü ) ;)) #Janesss
@Fırtına8869 erkeğin kötüsü olmaz derken bir latife olduğunu söylemiştim ;)
Çok mu yakışıklısın?
tatlı sert :) #Janess
@Fırtına8869 ııımmmmm :)
sağlı sollu geliyorum üstüne :) #Janess
@Fırtına8869 farkındayım ;)
ellerii kaldır bilgisayarı yere bırak #Janesss
yaz hadii tutma kendinii :)) #Janesss
lets go #Janesss
@Janesss Tatlımmmm ben geldim:)
#Janesss farklı bir nasılım linki paylaşabilirmiyim sana yorum yaparmısın:)
@Fırtına8869 yaparım :)
#Janesss yapmadın:)
@Fırtına8869 yorum yok.
#Janesss hadi amaa
@Fırtına8869 farklı bir resim deyinceaklıma böyle bir şey paylaşacağın ve siteninde buna izin vereceğini haç tahmin etmemiştim :((
#Janesss kırdım mı seni
#Janesss öpeyim geçsin
#Janesss anlaştık mı?
Karadenizli olduğunu öğrendim bende karadenizliyim daa :) @janesss
@55conqueror karadenizli değilim ama şive, ağız vs. severim daa :)
Yazdaa janesss yaa sana ihtiyacım var
@55conqueror :)
Hadi daa lutfen ama yaa çok azdim :)
@55conqueror olmaz daa :)
Yaa bak tek elle yazıyorum zaten zor oluyor hadi daa sesli yapak :)
@55conqueror eline kuvvet :)
Ne olur ozelden yazsan. istemezswn engellerin. bir kere tadayim daa
546 @janesss
Her erkek bunlardan en az birine girer
Ama bahsettiğin hepsini kapsayan erkek ise haklısın
Yerinde bir paylaşım olmuş
Anneem geriye erkek kalmadı, dünya bizim :D
Hepsinden azar azar tüm erkeklerde olduğunu düşünüyorum
Bayıldım ağzına sağlık ☺
Teşekkür ederim.
Kıldan sonrasını okuyamadım.
Kodum mu otuttururum erkek tipi yok
ellerine aklına fikrine sencene sağlık !!
bence diyen bencen güzel olmuş ellerine sağlık
Güzel ve doğru tespit ellerine sağlık :)
Hislerimin tercümanı olmuşsun. Eline sağlık
Teşekkür ederim.
erkek dediğin kıllı olur bundan normali ne var?
Erkek dediğin de kadın dediğinde kıllı olabilir ama erkeklerin bir çoğu kendi tüylerine bakmadan kız tüysüz olsun diyo yaratılış olarak iki cinste tüylü yaratılmış ama biz almayınca "ıyy kıllı" oluyoruz siz almayınca erkek dediğin kıllı olur oluyo arkadaş bunu anlatmak istemiş.
@charlieninseytani napalım ağdamı yapalım yani?
evet :D @CaptainWalkerr
@FrontFlip oldu tavuk gibi dolaşalım ortalıkta
Tavuk olun demiyorum. Kurt adam gibi dolanmayın diyorum. Sakallarınız keçe gibi olmasın diyorum.
hoooop sakallarıma laf ettirmem :D
Çok sığ düşünüyosun. Kızlar birine kendini begendirmek tiksinmesin dalga geçmesin düşüncesiyle aldırmak zorunda değil öyleyse sizde oldugu gibi kabul etmelisiniz kıllı tüylü diye laf edilmemeli.
@charlieninseytani aynen bencede kıllı kıllı öpüşürüz artık
Yazdığın bence beni çok tahrik etti,
Aranan kan bulundu.
güzel bence kadınlar icin olanıda yapılmalı
Evet çok güzel yazmışsın.
Teşekkür ederim.
Aynen, gına geldi artik bu tip varliklardan
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Irkımızı mı hepten yok ediyoruz o zaman
Hayır. Değişiyoruz.
Peki o zaman
Katılıyorum kalemine sağlık.
kiz hakli dagilalim...