Merhaba bu bencede Türk insanlarının kadın erkek fark etmeksizin neden kendi milletini yerin dibine sokarken yabancı milletin insanlarını daha üst seviyede gördüklerini anlatmaya çalışacağım, bakalım başarılı olabilecekmiyim bunu hep birlikte göreceğiz.

Hayatında evden bakkala, bakkaldan okulun ötesine gidemeyen türk kızlarının italyan erkeklerini övmesi sonucu, bunu hazmedemeyen türk erkekleri! Hayatında bir kızın elini tutamamış türk erkeklerinin, kendisine pas vermemesi sonucu türk kızlarını sinirlendirmek için rus kızlarını övmesi! Hayatı sadece televizyon ve magazin programlarından ibaret sanan asosyal gençlerimiz, bilmediği için onları iyi zannediyor, italyaya gittim harika görünen erkekler gördüm ancak hepsi öyle değil, saçı dökülenmi dersin, göbeği kendisinden 2 adım önde gidenmi dersin, var oğlu var.
Pekala bu övdüğümüz insanlar gerçekten bizden üstünler mi?
Siz hiç ayranım ekşi diyen satıcı gördünüz mü? Görseniz bile ertesi gün iflas edeceği için 2 gün sonra tekrar karşılaşmanız mümkün değil. Bu tür olayların reel hayatta pek tartışma konusu olduğunu düşünmüyorum daha çok sosyal medyada ben üzüldüm, karşı taraf neden mutlu olsun ki düşüncesi hakim, misal;
Yabancılarda liseli, bizdeki (bıyıklı) liseli capsini gören türk kızı, italyan erkekleri sizden kat kat yakışıklı siz kimsiniz ki bunu söylüyorsunuz hıh diye trip atıyor, iyide bu capsi yapan leonardo di caprio olsa değişen ne olacak ki? Gerçekten italyan yakışıklılar var ve çok güzel rus kızları var pardon rus kadınları çünkü ruslar sadakat kelimesinden bihaber yaşadıklarını, sen istiyor duş, o halde vereceksin dolar sözünden anlıyoruz.
İtalyan erkeklerininde ailelerine özellikle annelerine çok bağlı olma durumu var bu bizim Türk kızlarının pek hoşuna gideceğini sanmıyorum.
(+ kadın - erkek)
+süleymannnnnnnn
- efendim böceğim
+ben mi annen mi?
- ben iptal
Şunu hatırlamakta fayda var, ne kadar kötüde olsak birbirimizin başının etini yesekte biz birbirimizsiz yapamayız zira parayı görene kadar rus kızı, başka hatunu görene kadarda italyan erkeği bizleri satar. İnsan güzelliğini kaybeder fakat ruhu sonsuza kadar onunla baki kalır.

Dipnot; Herkes bu genellemeye girmeyebilir, girenlerde kendine çeki düzen verebilir.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
@türkerkeğii
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar