İlişkinizin Olmaması Çok da Kötü Bir Durum Değildir Aslında

Prize bağlı yaşamazsınız


Hayatınızda, sürekli iletişim halinde bulunacağınız kimse yok. Bu yüzden şarjınız kolay kolay bitmiyor ve telefon, şarj, priz aşk üçgeni arasında sıkışıp kalmazsınız.


İlişkinizin Olmaması Çokta Kötü Bir Durum Değildir Aslında


Hesap soran kimse olmaz


Kafanıza göre yaşayabilirsiniz, kimse size hesap sormaz. Yaptığınız ve yapacağınız planları önceden tartmak zorunda değilsiniz, nasıl olsa kimseyi üzmemek, yaptığınız her şeyi açıklamak gibi bir sorumluluğunuz yok. Hayatı anlık yaşamanın keyfini çıkarırsınız.


İlişkinizin Olmaması Çok da Kötü Bir Durum Değildir Aslında


Yeni insanlar tanıyabilirsiniz


Hayatınızda sadık kalmanız gereken kimse yok. Bunun için, rahat rahat yeni insanlar tanıyabilir, flört edebilir çevrenizi yeniden yapılandırabilir siniz. İstediğiniz kişiyi baştan aşağı süzebilir, karşılıklı bakışmanın heyecanını yaşayabilirsiniz.


İlişkinizin Olmaması Çok da Kötü Bir Durum Değildir Aslında


Sevdiklerinize ayıracak vaktiniz var


Sürekli planlar içinde değilsiniz. Böylelikle, ailenize ve arkadaşlarınıza ayıracak daha çok vaktiniz var. Bu sırada, uzun zamandır ihmal ettiğiniz arkadaşlarınızla da hasret giderebilirsiniz. Kendinize de ayıracak bolca vaktiniz olur, kendinizde de küçük değişiklikler yapabilirsiniz.


İlişkinizin Olmaması Çok da Kötü Bir Durum Değildir Aslında


Maddi yönden rahatsınız


14 şubatmış, doğum günüymüş deyip hediye arayışına girmiyor, sürekli planlar yapıp gezip tozmak zorunda kalmıyorsunuz. Böylelikle bunlara harcayacağınız parada, cebinizde kalmış oluyor.


Kalbiniz kırılmıyor


Hayatınızda gereksiz triplerden eser yok. Sürekli ayrılık korkusu yaşamıyor, tartışmalar içine girmiyorsunuz. Bu nedenle üzülmez ve kırılmazsınız.


İlişkinizin Olmaması Çok da Kötü Bir Durum Değildir Aslında


Kafanız rahat


Sürekli kafanızı meşgul edecek bir sevgiliniz yok. Bu nedenle yeni başlayacağınız kitabınıza, çevrenizdeki olaylara ve işinize daha iyi odaklanabilirsiniz. Sonuçta iki kişilik değil de, tek kişilik düşünüyorsunuz.


#YalnızlığınKeyfiniÇıkarın

İlişkinizin Olmaması Çok da Kötü Bir Durum Değildir Aslında
Cevapla