Dünyamız yaşlandı. Hatta bir süre sonra yok olacağı söylentileri her yeri sardı.
Gelecek nesillere, çocuklarımıza temiz bir dünya bırakmak hepimizin görevi.

Bulduğunuz gibi bırakın.
Peki ne yapmalıyız?
Suyunuzu tasarruflu kullanın!
Çeşmenizden sürekli olarak su gelmesi ileriki zamanlarda da geleceğinin garantisi değildir. Sularınızı israf etmeyin!

- Diş fırçalarken ya da traş olurken suyu açık bırakmayın.
- Bulaşıklarınızı yıkarken mümkünse bulaşık makinesi kullanın ve makinenizi maximum seviyede doldurun.
- Sifonunuza 1 litrelik su dolu bir şişe yerleştirin ki gereğinden fazla su harcanmasın.
Deterjan yerine alternatif temizleyiciler kullanın.
Mesela bulaşık deterjanı yerine arap sabunu, bulaşık parlatıcısı yerine sirke kullanabilirsiniz. Bu sizin sağlığınız için de çok faydalı.
Hatta arap sabununu yüzey temizleyicisi olarak da çok rahat kullanabilirsiniz. Hem ellerinize de zarar vermez.
Geri dönüştürülecek malzemeleri ayırın. Onlar çöp değildir!

Geridönüşüm atıklarını ayırın.
Eğer belediyenizde bu tür bir uygulama yoksa beyaz masadan yardım isteyin ve ısrarcı olun.
Elektrik kullanımında tasarruflu olun.
Kullanmadığınız elekrikli eşyaları açık bırakmayın ve tasarruflu ampul kullanın.
Şimdilik bu kadar. Eğer sizin de görüş ve önerileriniz varsa lütfen bizimle paylaşın :)
Umutlu günler dilerim :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar