Merhaba ,
16 yılda geçmiş olsa hala akılda kalmış olan bir olayı anlatacağım.Amacım iyi niyetli bir şekilde düşünüp herkese güvenmemeniz.Eminim sizde kimseye güvenmemeniz gerektiğini anlayacağınız hayal kırıklıkları yaşamışsınızdır.Ama bu bence ilerideki veya şuanki çocuklarınız konusunda daha dikkatli olmanız.
24 yaşımdayım o zamanlar 7 yaşlarımdaydım sanırım yıl 1998 çünkü deprem olduğu yıl başka bir yerde oturuyorduk.Bir binanın kapıcı dairesinde oturuyorduk 2 odalı bodrum kat bir evdi ailemin durumu hiç iyi değildi annem aidat ödememek için binanın merdivenlerini siliyordu.O zamanlar otomotik bina lambaları yoktu..Sabah 7-8 gibi merdiven silmeye yukarı çıkardık boyum ışık düğmesine yetmiyordu.Işık söndüğü zaman lambayı zıplayarak açmaya çalışırdım...

Mutluydum çünkü çocuk olmak büyük mutluluktu tek hayalim annemin merdiven silmemesi hep hayalimde bu vardı.Kendimi diğer çocuklardan farklı hissederdim.Çünkü hiçbirinin annesi benim annem gibi değildi.Çocukluk işte...Süslenip okula veli toplantılarına gelirlerdi, akşamları okulun kapısında çocuklarını beklerlerdi.Benim annem hiç bekleyemedi çünkü sorumlulukları vardı.Sokakta çocuklarla oynardım okula giderdim ilkokul 2.sınıftaydım .Okula 1 yıl erken başlamıştım.

Mahallemize gelen, arabayla temizlik malzemeleri satan ,yaptığı işle zıt karaktere sahip olan katta karakterden yoksun 30-35 yaşlarında bir ( ?) ... vardı.
Birgün bizim binada kendisinden alışveriş yapan bir kadın evine ücretini ödemek için çıkmıştı.
Şahıs bana yaklaştı ve bana ;
"O ablanın evini gösterir misin?" dedi.
"Tamam " dedim ve binaya benimle beraber girdi..Merdivenlerde durdurdu evi yukarıda dedim.Tamam bekle dedi ve beni ön kısmına alarak bacaklarıma ve diğer yerlerime tacizde bulundu.Korktum ne olduğunu neden böyle yaptığını anlayamadım ama kötü birşey yapıyordu hissetmiştim ve gitmek istedim.Bana 100 bin verdi(Eski parayla) gitmemem için tekrar beklemeye başladım.Sonrasında tacizlerine devam etti ve kaçmaya çalıştım.İzin vermedi paramı ver dedi verdim ve koşarak eve gittim.Gittiğimde annem anlamıştı birşeyler olduğunu sordu ne oldu ? diye.
Nedenini bilmiyorum ama yalan söylemiştim. Yaramazlık yaptım bir kadın beni kovaladı kaçtım demiştirm.
Bu olayı hiç kimseye anlatmadım hala da anlatmış değilim bunun psikolojisiyle yaşamıyorum aklıma geliyor hala arada sırada ama çocuğum olursa bu konuda paronay olacak derecede tedbirli olacağım kesin.
Kısacası çocuklarınızda farklı bir durum olduğunda mutlaka üzerine gidin ve anlattırın özellikle kız çocuklarımız çok iyi koruyalım.
İnsanlar hiç beklemediğiniz kadar tehlikeli olabiliyorlar.Eminim şu bencede bile 7 yaşındaki bir çocuğu suçlayacak insanlar çıkacaktır .Onları göze alarak bu benceyi yazdım.Gizli oldum çünkü bu yaşta olmama rağmen utanç verici birşey olduğunu toplum empoze ettirdi bizlere...
Hoşçakalın...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar