AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
243Cevap
oh be sonunda bende futbol sevmem futbol seven kızlardan da soğurum, dedemde nefret ederdi bir lafı vardı hatta tam hatırlamıyorum ama; şişirmişler bir deri peşine düşmüş birsürü deli
şimdi bizim erkekliğimize laf ediyor şerefsizler top peşinde koşmakla erkeklik olsaydı itnelere top denmezdi bu futbol türk ırkını oyalıyor bizim ata sporlarımız daha iyi ve daha erkeksi atlı okçuluk ve güreş yapmak isterdim imkanım olsa
şimdi tamamını okudum da aynen katılıyorum giyimleri çok saçma sapan, bu arada Türk erkeklerinden nefret etmiyorsundur umarım!
Oturup sevgilimle derbi heyecanı yaşayamayacaksam ona bir daha sevgilim demem.
+1000 istiyoruz brolar
Ahaha @adrianistttgirll
Katılıyorum (+)
git sevgilinle p*rno izle * soktuğumun denyosu
Git önce adap kurallarını öğren sonra gel @gulyabani578 bu benim görüşüm seni ilgilendirmiyor terbiyesiz adam. Sorsan futbol küfür için izlemezler ama ettiği küfüre bak saygısız
bence futbol sevmeyen erkekler istiyerek sevmiyor bu doguştan birşey
onlarda bu durumdan şikayetçi bence gördügüm kadarıyla çok dışlanıyorlar atıyorum futbolla ilgili birşey duyuyorlar herkez konuşurken onlarda birşey soylemek istiyor ama çok saçma oluyor bence ezik duruyor.
Futbol seven erkek candır
(Bende seviyorum;)
Futbol sevmeyen futbol muhabbetine katılmak istemez o ortamdan kaçar avam gelir. Sonuçta bir sokak oyunu spordan çok.
@Rom-kahve genellikle kaçar zaten ama kaçamıyacagı yerde çok oluyor bnce
Futbolla sadece ilgilenen erkek itici ama futbol oynayan erkek cekici geliyor. Sporcu simdi itici demek biraz zor
Sevmiyorum arkadaş sevmiyorum bunun toplukla ne alakası var la futbol ilgimi çekmiyor basketbolu sevelim lakros severim amerikan futbolu severim ama futbol ilgimi çekmiyor ne yapalım ben daha çok el ve vücut gücüne dayalı sporları seviyorum keske okullarda futbol yerine lakros amerikan futbolu gibi sporların eğitimi verilse adamım diyen onlarda gösterir gücünü çarpınca renk renk kart yenilen bir sporda değil!
Suanki yildiz futbolculara amerikan futbolu oynat zır zır ağlasınlar vuruyorlar diye
Futbolmu gerçekten çok saçma buluyorum baya saçma hemde ayakla bir topa vuruyorlar gerçekten saçma ve aptalca önceden babam götürürdü maça bütün herkes küfür eder ne kadar igrenç bişey oysa bir sanatla uğraşsa bu adamlar ülkeye daha çok katkısı olur gidip kahvelerde orada burada maç izleyip küfür edeceklerine biraz kitap okusunlar sanatla uğraşsınlar
Futboldan nefret eden bir erkek, pardon erkek demisi ne kafayla yazdin sen bunu ben bile kiz olamama ragmen futbol macidir sudur budur izliyorum Allah icin sus sen git erkek gorunumlu ama sen ruhlu biriyle evlen 👎👎👎👎
Kelimelerinizi biraz daha güzel seçseydiniz daha hoş olurdu ben sevmiyorum diye erkek olmuyorum ne saçma bişey sevmiyorum bir nedeni yok sevmek gibi bir niyetimde yok ama senin ifadelerin bir kızdan çıktığınıda ben pek sanmıyorum dış görünüşü kadın içi erkekleri etkilemek isteyen erkek
düzgün konuş kadın futbol sevmiyorum ben erkek değil miyim!
Benim gozumde degilson ne sinirleniyonuz laa tirstim valla sakin olun brollar alskksalla @DragonSlayer @işbarahan teke tek gelin 😨😨😨😨
Sen erkekliği galiba futbol izliyerek anlamışsın sana o zaman senin izlememen lazım hani erkekler izliyoya kezban homomusun nesin
@adrianistttgirll ne demek senin gözünde erkek değiliz! senin gözünde neyiz feminenmiyiz, peltemiyiz, yumuşakmıyız kibarcıkmıyız'!
@DragonSlayer @işbarahan o öyle Dedi diye erkekliğinizde şu an bir sorun yok değil mi? E niye bunca hakaret?
@kutukutubira :)) dur bulandırma ortalıgı çokta umrumda değil beni tanıyan tanıyo :))
@DragonSlayer valla seni disarda gorsem hec ilgimi cekmessin retinam yandi 😩😩
@kutukutubira cansin 😘😘
Çokta umrumdaydı zaten bende adrian adlı kullanıcının ilgisini hiç çekmiyom diye intihar bile edebilirim hahaha 1000 kalbim olsa al sev diye vermem la ;)
Ne mutlu bana ☺😃 @DragonSlayer bu ks deki kizlar daha adam bu erkeklerden asdfghjkk
kiz olmana ragmen nedir ya :D
hahaha senin tanıdğın çoğu erkekten daha erkeğimdir zaten senin demenle kızda olmadım :)) futbolla uğraşcak zamanım yok benim 90 dk oturup onu izliycem Allah bana demez mi ey Kulum sen 90dk bir boş zevke adadında bana 10 dk ayırmadın diye sormaz mı diyerek futboldan soğudum iyikide soğudum :))
Ben katılmıyorum. Her ne kadar futbol pek sevmesemde sevgilimin eşimin futbolla falan ilgilenmesini isterim. Maçta bağırmasını çağırmasını daha erkeksi bir hava katıyor sonuçta. Diğer türlü oturup pembe dizi mi izlicez beraber. Abartmamak şartıyla severim futbol seveni.
Herkesin ilgi alanı sevdiği şeyler farklı farklı. Sevenin de sevmeyenin de kendi tercihidir. Aşkla çekicilikle futbolun ilgisi yok. Bu çilek sevmiyor diye bir erkeğe itici, kavun seviyor diye çekici demek kadar saçma bir şey.
Bana göre de futbol sevmeyen erkek ılıktır. Erkek dediğin futbol sever takım tutar dibine kadarda taraftarlık yapar. Fanatik olmalıfır bide Fenerbahçeliyse tadından yenmez.
Ilık senin babandır cingen suratlı , bu kadar meraklıysan git yazıl bir kulübe, o kıllı vücudunla seni erkek niyetine alırlar zaten futbola merak etme
Bı yaptığın da ılıklık belirtisi. Erkek dediğin mahalle karıları gibi kavga etmez. Çirkeflik yapmaz erkek
Erkeklikle futbolu özdeşleştiren bir toplumumuz var bende sözde fenerbahceliyim fakat uzaktan yakından alakam yok heleki pes falan nefret ederim bunlardan bir yerde maçtan konu acilirza ortamı terkederim allahtan arkadaş grumuz maç hastası değil .
Futboldan nefret eden biri değilim ama fanatikte değilim çok şükür. Futbol insanları gerçek günden ve olaylardan uzak tutmak, insanları uyutmak için kullanılan bir araç artık günümüzde. İlla spor izleyeceksem motorsporları çok daha güzel ve ilgi çekici.
Hayatımda gördüğüm en aptalca bence olmuş eline sağlık:)
sende yaz birşeyler :) bence vs
Abi merak ediyordum sonunda denk geldim futboldan küçüklüğümden beri nefret ederim en baba oyuncuyum diyeni bile geçtim sırf hırs için ama futbol kadar basit ve saçma ve bir okadar dolandırıcı bir oyun görmedim hayır yani maç yapıyonuz adam yediremiyor ve kesinlikle yediremeyen insanlarlar oluyor ve kavga çıkıyor bazısı kavga için gidiyo sonra sağda solda entelim diye geçiniyor olum çok saçma l*n aşırı derecede bir farkına varamadınız
Futboldan hiç anlamam hiç de ilgilenmem ama bence biraz sert çıkmışsın. Yıllar önce glatyatörlerin yerine şimdi onlar var. Ben bunu anlıyorum ama 90 dk maçın 5 saat yorumlanmasını hala kavrayamadım. :(
sevemedim mantiksiz geliyor hic bir sey yapmadigin etkinin sadece harcadigin para ile alakasi olan milyon dolarlaf alan insanlari fantatik savunmak futbolu sevmem cokta alakam yoktur erkeklige laf edenlerinde yuzyuze bu konusmalari siddet ile tavsiye olunur
Ayrıca futbol seven erkekler sadece maç seyretmek için ailelerini ihmal ederler.
Ne bayanlar kocalarını ne de çoluk çocuk babalarını görmez. Çok acı. :-(
En son basketbol maçında kız gibi sıkıldığını triplere girerek belli edip telefonuyla ilgilenen ergen popstar castin biğbır o günden sonra bütün dünyada gey ilan edildi.
Yapmayın beyler...
futbolun ilgi çekmesinin sebepleri arasında küfre izin vermesi değildir. Seyirci isterse basket seyrederken de küfredebilir. Futbolun diğer spor dallarından daha çok ilgi çekmesinin bir çok sebebi var buraya sığmaz...
Kesinlikle ve kesinlikle dikkat çekmek için felan değil fakat amacı ticaret olan ama spor olduğu zannedilen birşeyi sevmek zorunda değilim... Ben farklı sporlar ile ilgileniyorum futbol saçma geliyor izlemek takım desteklemek vs.
Ahahah guldurdun bunu diyen kizlar neden peki david beckham diye yatip kalkiyolar onu da bir aciklasana ha dogru futbolcular dogru duzgun konusamiyo ozur...
+1 👍
o ufak gelişmemiş beynin o basit sistemi çözemedği için anlamıyorsun ve zevkli gelmiyor. yazdıgın yazının iç bir anlamı yok. bir topluluga katımakdan çok, futbolun heyecanı rekabeti bana zevk verir ve ben özgürüm ve istediğim şeyi seçerim.
Futbol sevilmez mk one oyle 22 kisi 1 topun pesinden kosuyor şike oluyor tartışılıyor küfür ediliyor ustune seyirciler girisiyor can ve mal kaybı oluyor falan filan ha ama bu benceye saygı duymuyorsaniz oda sizin karekteriniz.
Futbola hiç merak duymadım fakat duysaydım bile bu kadar şikenin aldatmacanın olduğu bir dünyayı o şike haberlerinden sonra bırakırdım. yalan dolan şeyleri izlemektense...
Voleybola meraklıyımdır bende :P voleybolcu hatunlara zaafım var :$
Galatasaray'liyim hem kendi maçlarımı hem yabancı ligleri takip ediyorum. Evde hem d smart hemde dijiturk var bazı maçlar ek paralı oluyor izlemek için sırf onu bile odedigimiz oluyor. Futbol bambaşka güzel bişey. ..
cansın kansın hatun
Tam evlenmelik
😄 thanks beyler
Futboldan nefret etmesem de oynamayı da izlemeyi de hiç sevmem. Basketbol izlemeyi ve oynamayı, voleybol oynamayı çok severim ki özellikle voleybolda başarılıyımdır. Tekrar futbola dönecek olursak sevmeye çalıştım ama başaramadım 😂
Futbolu sevmiyorum diye... futbola ilgisizim diye bana neler söylüyor bir bilseniz
Babamda hiç izlemediği için bende de böyle bir algı oluşmuş. TR'de futbol, spor dalı olmaktan hayli uzaklaştığı için, hiç şikayetçi değilim😄👍
Can mı? Bende futbol sevmiyorum ama adım can değil. Dimi @AlexisM? :P
Futbol nedir ya :) yolda biriyle yürümek daha zevkli :) boşuna neden cansız birşey peşine koşalım
Yalanlara bak sen :D
Futbolu sevmeyen erkek bana itici geliyor asıl !
Futbol candır ❤️
Kocam da fanatik olursa hatta Beşikt'Aşk'lı olursa değöe keyfime ✌🏼️
"500 sene ömrüm olsa 5 dakika futbol izlemem." diyen hocam geldi aklıma. Her ne kadar kırk yılda bir izliyor olsam da bu sözün altına imzamı atıyorum.
Bencenin tamamını okumadım ama sana katılıyorum. . Bende futbol u hiç sevmem sadece fenerbahceliyim der geçerim yenip yenilmedigi umrumda bile değil :)
Haklısın Futbol erkek oyunudur Kadınları seviyorum ama futbol onlardan daha güzel diyor Slaven Bilic :))
arkadaş bir topun peşinde iki takım 22 eleman koşuyor hadi adam o topun peşinde koşmak için milyon dolarlar alıyorda onları izleyen adamlar neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum ki arkadaş birde bunun için izlemek için gidip para veriyorlar akıllılar
Futbolla ilgilenmeyen erkek iticidir asıl. misal ben bile ilgileniyorum bir fenerbahçeli olarak hiç bir maçı kaçırmam izlerim mutlaka özetlerini tartışmalarını..
Futboldan nefret eden erkek gelsin benle agda yapsin iyi misin kizim sen ya
Ne alaka l*n futbol sevmeyen erkek ağda yapsınmış.. sen ağda yapma , o kıllarla seni erkek olarak alırlar zaten futbola
@all-we-need_is-lovee Top sakalda bırakıyordur bu. ..
Hadi canım öyle şey mi olur? Tüm spor dallarını izlerim ben ama futbol benim için tutkudur. Spor tutkudur hatta.. Herkes seviyor diye sevmiyorum içimden geliyor bu istek. Sürü psikolojisi değil bende ki
Bir bayan olarak bende futbol severim. hatta Galatasaraylıyım ve maçlarını kaçırmam. maç demişken Konya maçında muslera konuşturdu yine be :)
90 dan yediği frikiğimi diyorsun :D
Kale bekçisi o olur arada :)
Bende maçlara gider, izlerim. Bana sadece futbol oynayan-izleyen şahıslar çok itici geliyor... Yani dünyadaki tek spor basketbol-futbol mu? Birde bu şahıslar yüzüyorda spor amaçlı değil...
Futbol sevmeyen erkekler, sürüye katılmak yerine kendi beyinlerini kullanan erkeklerdir
Bu laf herşeyi bitirdi. Sevenler başkalarının beyninimi kullanıyor.
Gördüğüm en kötü Benceler arasında
Futbol izlemeyen, maç günü seni unutmayan erkek mi olurmuş la :D Futbol candır, futbol izleyen de can parcasıdır ;)
Kızma takılacağız tabii ki de birbirimize ;)
Nickin menşınlanmıyor bu arada.
Sen de alınmasan iyi olur :D
@xXDeanWinchesterXx Takılma Alınmıyayım
İyide ben onu oraya bir görüş olarak yazdım, senin yorumunun altına gelip yazsam hadi bir derece. O yüzden yapacak bir şey yok. Görmezden geleceksin artık.
@xXDeanWinchesterXx bir şeyi aşağılamaya hakkın yok diye düşünüyorum
Bende küfür edilmediği sürece sorun yok diye düşünüyorum. Sigma Olomouc maçıyla dalga geçebilirsin mesela, rahatsız etmez. Yemişiz neticede yedi tane :D
Farklı düşünüyoruz demek ki bu konuda. Öyle de düşünmeye devam ederiz.
@xXDeanWinchesterXx yani yalnış tabir kullandıgını kabul etmiyorsun degil mi? Futboldan nefret eden Gs'lidir ne demek ya birebir Gs'ı ve Gs'lıları aşagılama yahu
Hayır kimseye hakaret ettiğimi, aşağıladığımı ya da "yanlış" (yalnış değil) bir şey söylediğimi düşünmüyorum. Bir başkasının "Futboldan nefret eden herkes Fenerlidir" demek kadar normal bir şey söylediğim.
Beşiktaş içinde söyleyebilirdim, trabzon içinde. Bizim ezeli rakibimiz galatasaray olduğu için, özne de galatasaray oldu.
Sıkıldım ayrıca bu muhabbetten, engeliyorum o yüzden. Sonu gelmeyecek büyük bir ihtimalle :D
Herhangi bir hakaret olduğunu düşünüyorsan şikayet et, yöneticiler yorumu kaldıracaktır.
Ben de sevmiyorum. Bana gay işi geliyor futbol. İki düzine terli adamı niçin bir buçuk saat izleyeyim.
Futbolla aram yok sevmiyorum dediğim zamanlar nee şakamısın gibisine diyenler çok olmuştu, bu soruyu görmem iyi oldu moral geldi bir an bu konu üzerine.
Değerimizi bilin bayanlar :D :D
futbolu sevmiyorum hoslanmiyorum izlemiyorum kisisel zevk meselesi sacma geliyor ama izleyen izlesin abartmak fazla yapilan spor o ottamda kalir hayata entegre etmek fazla ve sacma bence
futbol sevmeyen erkek (pardon erkek dedim) anasıyla dantel örüyordur... kız kardeşiyle magazin konuşuyordur... komşularıyla dedi kodu yapıyordur... açık ve net...
Ne alakasi var gel baskete erkekliginin olcusunu aliyim.. allah bilir bide sen fanatiksindir @BAYMERAKLI
basket mi gerçektenmi amatör olarak onu da oynadım... amatör voleybol oynadım... hapkido siyah kuşağım... sayokan, taekwondo, karate, kick boks muai tahi yaptım... boks dersi de alırken bileğimi incittim sonra bıraktım... amatör olarak futbol da oynadım... zaten işe başlayıp sporu bırakınca da 85 kilodan 102 kilo ya çıktım...
Bn nefret ediyorum ama cekici degilim hic benim nefret sebebim yuksek sesli izleniyo ve insanlar bir birine kira biliyo bu yuzden siyaset futboldan uzagim
> Futbolu sevmeyen erkek gitsin annesinin dizinde elişi yapsın
Ben sevmiyorum. . Gemi Makineleri mühendisliği okuyorum ve aynı zamanda Uzakdoğu sporları öğretmeniyim. ..
@WilburSmıth helal olsun
Futbolla hiç alakam olmadı. Bana her türlüsü saçma geliyor. Hiç bir maç izlemem birileri maç konuşunca mal gibi kalırım. İsterdim sevmeyi ama sevemedim. Biri sorduğunda Fenerbahçeliyim sadece. Bu durumdan şikayetçi oldugum söylenemez.
futbolu bırakalı ve izlemeyeli neredeyse 7-8 sene oldu :D şuanda ne oluyor ne bitiyor hiç bilmiyorum :D şu sıralar sadece pes 15 oynyorum o kadar :D futbolla hiç ilgili değilim bu süre içinde neler oldu bitti bir haberim :D
Gslisin dimi
@hzarsen sc internasyonal 1909'u tutuyorum :D
Futboldan nefret etmek mi? ben bile bayılırken erkekler mi bayılmasın :D
Kesinlikle çok doğru tespitler bunlar bende futbolu sevmeyen erkekleri beğeniyorum.
Emeğine sağlık güzel bence.
futbolla hiç ilgilenmedim hiç yararını görmedim. hatta zararını gördüm herkes aynı muhabbeti yapıyor fransız kalıyosun.
Ben seviyorum. Maclari ara sira unutsamda. Küçükken hep oynardim hayalim futbolcu olmakti. Aylık oynuyoduk hep :/ sektirme rekorum 73 tu :D
futboldan nefret eden erkek toptur ulan toplarda nedense kızlara hep çekici gelir heralde cınsel anlamda hiç bir boka yaramayacagı ıcın
ben asla FENERBAHÇENİN maçını kaçırmam kocamda FENERBAHÇELİ olsa da birlikte maçlara gitsek süper olur ya tadından yenmez :P
çok harika bir yazı , bütün yazdıklarına katılıyorum , eline sağlık :-)
Bir bayan olarak futbol maçlarını izlemeye bayılıyorken futbol sevmeyen erkekler bana garip geliyor.😑
Bana laf atiyorlar degisikler diyince alin la bunada garip geliyor 😡😡😡
bizede futboldan hoşlanan kadınlar garip geliyor kadın futbol izler mi l*n onuda özentiliğinden yapıyor
Kadınların yarısı izlemeyi seviyor. Erkeklerin 5'te biri kadarı izlemeyi sevmiyor. Çoğunluk tercih ediyor. Kadın ya da erkek olarak ayırmıyorum. Bu özenti olmak değil. Eğer illa özenti olmak diyorsan öyle olsun. Çok güzel bir spor dalı. Ve çok da severek izliyorum.😊 @işbarahan
Yaşaaaaa +
Teşekkür ederim.☺️🙏🏻 @sshameless
kadınların yarısı izlemeyi seviyor mu saçmalık! sana aslında olanı söyleyim mi kadınların %50si futboldan nefret ediyor % 40ı erkeklerin futbol seven kadınlara ilgi duyması saçmalığı, sevgilisiyle iyi geçinmek, futbol seven erkeklerin bu ülkede futybol seven kadınları el üstünde tutması yüzünden vs için izliyor veya bundan zevk almak için kendini zorluyor o kadar ki buna kendi bile inanıyor, kalan %10u ise sevdiği için izliyor bana da futbol seven kadınlar tuhaf geliyor ne demek futbol izleyen erkekler garip geliyor biz erkeksi değilmiyiz!
Yanlış anlamaya meyillisen ne yapabilirim. Öyle bir düşünce aklımdan bile geçmemişti. Neyse; İstediğini anlayabilirsin.@işbarahan
Çok saçma buluyorum. Hiç izlemedim ve asla da izlemem. 90 dakikamı ona harcayacağıma yapılacak çok daha güzel şeyler var.
Futbolu sevmeyen erkek dersiniz ama bir futbolcu dönüp size baksa köpeği olursunuz onun neden para var huzur mantığı hakim çoğunuzda. Ve bu devirde para futbolda.
gerçekten nası oluyo anlamadım ama birden futboldan nefret ettiğini ya da çok abartıldığını vs. söylediği an bir nur iniyo bişi oluyo hayran hayran bakakalıyosun sadece karşıkonulamaz