Bu benim ilk bencem.Ve bunda benim kendi özel hayatımdan da gördüklerim kadarı ile erkekle kadın arasındaki farkı anlatacağım size. Umarım beğenirsiniz.

''Kadınlar çok fazla detaya takılırlar aynı şeyleri tekrar edip dursalar da emin olamazlar defalarca tekrar eder bu durum ve bu durum yeri geldiği zaman iyi bir işe yarasada yeri geldiği zaman erkeği çileden bile çıkartabilir. Ama bu durum bizim yaratılışımızda mevcuttur baylar sonradan edinilme bir huy değildir. ''
En büyük sıkıntı ikili ilişkinin arasına giren ego ve özgüvendir..

Erkekler de özgüven çok fazladır. Bu konuda çok rahatlardır bütün dünya etrafımızda döner sanırlar. Bayanlar da ise bu durum zaman zaman olmaktadır. Güzel bir makyaj güzel bir kıyafet v.s ile özgüven patlaması yaşarız. sonuç olarak da bu durumda özgüvenli bir kadın ve erkek yan yana geldiği zaman ilişkilerde misal olarak. Önce sen özür dile vs. gibi şeyler yaşamaya başlarlar. Bu huylarımızı ilişkilerden uzak tutmak gereklidir.
Bedenlerimizdeki ten uyumu / uyuşmazlığı

Cinsellik konusunda erkek bayanlara göre daha isteklidir. Erkek hemen herşeyi yaşayalım ister ama kadın önce duygularının okşanmasını daha sonra çok duygusal özel anlar yaşamayı ister.. Böyle durumları erkeğe söylediğimiz zaman sen benimle olmak istemiyorsun gibi şeyler yaşarız :)

Sonunda kaçınılmaz kavgalar doğar..
Bu benim ilk bencem, okuduğunuz için teşekkür ederim.
Erkekler bayanlara daha duygusal davranın...
Bayanlar erkeklere şevkat ile yaklaşın...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar