Merhaba KizlarSoruyor.com üyeleri. Bu Bence'mde kadınlar ve erkekler arasındaki belirgin farkları anlatacağım. Her zamanki gibi bunların birer genelleme olduğunu ve sizi veya tanıdığınız insanları anlatmadığını belirterek başlamak istiyorum.
Nasıl ki bozuk paraların yazı ve turası varsa, insanların da değişik halleri vardır. Kadın ve erkek arasındaki farklar bu noktada ortaya çıkar. Netice olarak iki tür de insan olmakla beraber belli başlı hususlarda ayrılırlar..

Kadınlar:
Duygusallardır.
Görsellik ve estetik önemlidir.
Uyum önemlidir.
Kendisinin dinlenilmesine önem verir.
Sinirliyken konuşmak ister. Konuştuklarının anlaşılmasını bekler.
Erkekler:
Daha çok maddecidir. Meta öndedir erkeklerde.
Uyum şart değildir. Olmasa da uydurulur bir şekilde diye pratik düşünebilir erkekler.
Dinlendiğini hissetmek ister fakat kadınlardan farklı olarak onaylanma ihtiyacı da vardır.
Sinirliyken (sağlıklı bireylerde) susmayı ve sakinleşmeyi dener. Fakat çoğu erkek bunun aksine kavga ve şiddete eğilim belirir.
Yukarıda konu başlıklarımızı belirledik.
Kadınlar
Kadınların hassas kırılgan ve duygusal olduklarına değindik. 
Kadın ruh hali değiştiğinde.. Siniri bozulduğunda gidip duygusallığının kendisine verdiği bir içgüdü ile saçlarını değiştirir. Alışveriş yapar vesaire.. 
Alışveriş demişken.. Gerçekten alışveriş kadınların hayatında önemli bir yere sahiptir. Diğer kadınlarla moda yarışına girmek vesaire gibi anlaşılması zor alışkanlıkları vardır. Beraber alışverişe çıkıp vakit geçirirler.. Bazen kocalarını veya sevgililerini de peşlerinden sürükledikleri görülmüştür fakat erkeklerin bundan hoşlandığı pek söylenemez. 
Duygusal varlıklar olarak hislerini pek fazla içeri atmazlar.. Fırsatını bulduklarında ağlarlar. Gerek bir romantik film olsun, gerekse bir kedi yavrusunun köpek yavrusuyla iyi anlaştığını görsün... Hemen iki damla süzülüverir gözlerinden.

Uyum önemlidir demiştik. Bahsettiğim uyum oje ruj ayakkabı kıyafet uyumudur. Kombin dediğimiz uyumlu olma birbirine yakışacak renkleri seçme takıntıları vardır kadınlarda. Estetik ve görsellik önemlidir dediğim gibi.

Sinirliyken kadınlar konuşmayı sever demiştik. Siniri geçene ve kendisini tatmin edene kadar konuşmayı sürdürür çoğu kadın. İçindekileri dökmeyi ve karşısındakinin onu anladığını görmeyi ister.
Erkekler

Çalışıp para kazanmak ve o parayı eve arabaya ve benzeri şeylere yatırıp birikim yapmaya özen gösterir erkekler. Arabaların modeli önemlidir. Evin yapıldığı yıl önemlidir. Ve bir sürü benzer konuya kafa yorarlar. Hatta işin daha mekanik yönlerini araştırırlar.

Erkekler sinirlendiklerinde sağı solu dağıtabilirler. Kavga dövüş çıkarabilirler.. Şiddet eğilimi cidden yüksek orandadır. Fakat sağlıklı bireyin yapması gerektiği gibi sakin olup susanlar da mevcuttur. Her ne kadar inanması güç olsa da.
Kendisi konuşurken karşısındakinin onu dinlemesini ister.. Bunu anlatabilecek bir görsel bulamadım fakat :) ne demek istediğimi gayet anladığınızdan eminim. Kadın ve erkek arasındaki tek fark kadın onaylanma beklentisi içinde olmaz. Ama erkek kendi düşüncesinin onaylanmasını ister. Onaylandığını görmek ister en azından.

O an ne varsa giyer çıkarlar. Pantolonda cep olması yeterlidir. Aksesuara o kadar aşırı önem vermezler. Makyaj vs gibi dertleri de olmadığından bu konuda 1-0 önde olurlar kadınlara göre. Malum kadınların yavaş hazırlanmasından da şikayetçilerdir. Anlaşılabilir bir durum. 
Şimdilik bu kadar..
Ama belirtmeden geçemeyeceğim. İki türün de tek ortak yönü birbirlerini asla anlayamayacak olmaları :)
Teşekkürler okuduğunuz için sevgili KizlarSoruyor üyeleri.. İyi eğlenceler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar