AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
acıları haep ayı yaşıyoruz bu bir caydırma mekanizmasıdır bu gidişle dünya yaşanacak bir cehennem olacak kaçınılmaz olan budur bizler kime oy verirsek vereli BOP malesef bizleri yutacak ne zaman birlik olduk kuvayı milliyeye döndük hep bir ağızdan aynı yürek tonuyla allah dedik o zaman düşmanımız ortaya çıkacaktır
Kadın karnına koca bir dünya sığdırdı,
Siz dünyanıza bir kadını sığdıramadınız...
[Sırrı Süreyya Önder]
Aman Allah'ım kimseye güvenilmez bu devirde , babana bile güvenme , insanlık ölmüş Allah korusun daha fenalarından
Çok kötü gerçekten ben de böyle kötü haberleri görünce ağlayasım geliyor ama içimde biriken acı dışarı çıkamıyor, umarım vahşice olaylara sebep olanlara en ağır cezalar verilir, hapisle vs olucak gibi değil...
He devam edin burada bile ensest Troll sorular sormaya
yazıklar olsun
bu işleri onaylayan sapık zihniyetlilere gencecik kız canına kıydı
iki dünya da da bu niyette olanların
azabı büyük olsun
içiniz rahat dimi şimdi tv lerde tecavüz u işleyen yapımcılar
ya da diğerleri mutlusunuz dimi kafalara tecavüz u sokan adı Sapiklar
Yuh a. Mk ya.. tamam her bir boka si. Ki kalkn erkekler varda bu kadarda o. Cocugu olunmaz a. q.. nasıl mideniz var l*n nasıl bir şerefsiz mahluk bunlar. Yok arkasas bunları idam edeceksin sallandırcaz meydandan millete ibret olsun.
Olaya sadece kadın cinayeti olarak baktıkça çözüm bulamayiz
Başlık çok güzeldi halbuki #insancanı
Kadın erkek birçok kişi hergun hiç uğruna göçüp gidiyor
Kadina psikolojik veya fiziksel saldirida bulunan erkeklerin bilmesi gereken tek sey '' Dovebildigin kadar degil, sevebildigin kadar adamsin.''
Bence bu ülkenin artık sesini duyurması gerek öyle bir dünyada yaşıyoruz ki "Babana bile güvenmeyeceksin" sözü haklı çıkıyor maalesef bence bu intiharı hak eden Aysun değildi abisiydi artık #Aysun'lar ölmesin tek dileğimiz.
Üzülüyorum ama elden ne gelir devlet sahip çıkmalı kanunlar suçluya dokunmak istemiyor gibi
Evet :(
böyle bir ülkede gelde erkeğim diye birilerine derdini anlat, birileriyle tanışmaya çalış..
Ahh insanoğlu...
Boşuna dememişler 'Babana dahi güvenmeyeceksin ' diye.
yazık.
o sözü baban sana tecavüz eder anlamında söylememişler
Bu son nokta oldu artik soyliycek kelime bulamiyorum..
:(( çok kötü bir durum Allah kimsenin başına vermesin. dünyanın sonu iyiki var diyorum eğer sonu olmasaydı dünyanın ne halde olurduk bilemiyorum İnşallah ahiretimiz güzel olurr
Mekani cennet olsun insallah. Allah intihari haram kilmistir ancak psikolojik durumlarda. Intihar affedilir gunahdir. Insallah Rabbim Cennetine Kabul eder.
Insallah :(
Sözün bittiği yer bence... Zaten bazı olaylar karşısında sadece susarsın çünkü ne kadar konuşursan konuş boşdur. Nedeniyse hislerini, düşüncelerini anlatacak kelime bulamazsın ve ne kadar zorlarsan zorla bulamayacak olmandır. Ve ben yine susuyorum...
Normaldir İnsanları çokta Suçlayamayız Açın Tv Dizilerine Bakın Onun Karısından Üvey Kız Kardeşine Kadar Ne Bekliyorsunuz Onu İzleyenin Tövbe Demesini mi?
Normaldir ne demek l*n şerefsiz
Anlaman İçin Algı Seviyenizi Yükseltim Objektif Bir Genelleme Yapman Lazım Dediğimi Yap Anlarsın :)
Caydırıcı cezalar gelmedikçe, bunun sonu gelmeyecek galiba. Kelimeler yetersiz. Edilecek hakaret bile yok.
Başlığın çok doğru insan canı en ucuz şey bizde her konuda böyle ölümler hastalık herşey en kötüsü de en ucuz olan kadınların canı sanırım. Allah rahmet eylesin.
Hani kadınlar için en güvenli yer evdi? Nerede bunu söyleyen yobazlar? Yemin ederim artık kadın olmak istemiyorum ! O kadar bıktım...
Şükürler olsun ki bu sitede ilk defa kadın erkek diye ayırt etmeyip insan canı diye nitelendiren birisi çıktı
Sana gerçekten çok teşekkür ediyorum.
Rica ederim
Bu onumuze cıkanlar sadece bir kısmı tani bazılarına neler neler oluyor utancından haberlere cıkmayanları da var bir adam kız kardesının donuyla mast yapıyormuş ne mıdesızler var Rabbım bizi bunlardan uzak eylesın
5 6 yaslarimdayken hastalandigimda abim saatlerce nefes alip veriyor muyum diye basimda beklerdi... bir de su utanmaz rezile bak. Oz be oz kardesinin hayatini elinden almis. İntihar degil cinayet.
:( :(
Senin anan bacın yok mu? Empatisinin de anlamını yitirdiği vakit tamda bu bence.
Kesinlikle.
ay allahim nasil abiler var , benim kardesim 7 yasinda gucu yetmiyordu bana bisey diyen cocuklara saldiriyordu beni korumak icin
Gerçekten çok iğrenç bir durum. Tecavüz zaten iğrenç bunun bir de aile içinde olması daha da iğrenç. Ya bir insanın kardeşine nasıl nefsi kabarır aklım almıyor.
Abisi tecavüz etmiş demek. Ne iğrenç zihniyetler var * ülkesinde
Artık bu ülkede yaşamak istemiyorum ya imkanım olsa bir dakika durmam ailemi alır çeker giderim
aynı şeyleri yaşayıp atlamamışken bunu görmek ölüme binlerce kez itse de.. başaramazsın gibi lanetlemelerle kendimi yiyorum.. lanet olsun böyle dünyaya.
Rabbim sabir versin :(
bende yaşadım :( kızların halini çok iyi anlıyorum
İnsanlık öldü ben artık bole şeyler duyunca şaşırmıyorum kimsede karakter ar onur kalmadı boylelerini asıcaklar hadım edicekler aslında
ALLAH belalar versin bu zamanda abimize felan da guvenmez islam istemeyenler yüzünden bu yeni tür ortaya çıktı
Islam istemeyenlerle ne alakasi var sacma sapan yerlere cekmeyin lutfen ensar vakfı o kadar islam isteyen bir vakifti kac cocuk tecavuze ugradi. Din ile veya dinsizlikle alakali bisey degil tamamen yetistirilme sekli ve karakter meselesi.
sariat olsa böyle olmaz ALLAH konu yok ondan böyle katiler öldureceksin bak bakayim yapıyor mu
He seriat cozucek tabi anliyorum.
sariat çözecek tabi başka bişey bunlar adam edemez
Seriat gelsin o zaman gorurum ben sizi.
kadın kendi kendini yönetmeli herşeyi hafife almamalı. kendi arkadaş ve ya eş seçerken çok dikat etmeli birazda kendi kalbinden çok nesihat ve erkeğin geçmişini araştırmalı bence
Yine tecavüz yine insanlığın olmesi yine tiksinç bir olay daha da kötüsü öz kardeşinin yapması Allahım ne günlere kaldık daha neler gorucez Allah rahmet eylesin...
adamlığınızdan utanmıyorsunuz anladık bari insanlığınızdan utanın.
Nasıl bişey bu anlamadım bir insan babasına abisine güvenemeyecekse kime güvensin allah aşkına
Hakikaten çok elem ve üzücü bir olay. Evlerden ırak. Ne pislikler var şu hayatta yahu.!
Kadınlardan oluşan yer altı örgütü kurup anasını bellemek istiyorum tüm çıkıntılı ruhu hasta sosyopatların!!!
Herkesin kavgasını yaptığı ülke. Buyrun sizin olsun. Biz tecavüzlerin ayrımların olmadığı bir. ülke istiyoruz
normal bir insan yapmaz zaten aklı dengesi yerinde olmayan kardeş kavramı aile kavramını bilmeyen bir ruh hastası işte
Tecavuzcuye bahaneye gerek yok. akil vicdan yoksunu canavarlar
hayır canım, insan canı değil 'kadın canı' yine ucuz.
çünkü türkiye ağır kapitalizmin olduğu bir ülke olduğu için onun için lanet olsun sana j. maynard keynes icat ettiğin sistem cehennnemi boylar inşalllah
Elden birşey gelmeyince dahada üzülüyorum kızıyorum kendime
Bu nasıl bir iğrençliktir? Nasıl bir zihniyet ben anlayamıyorum.
Bu insanlık değil bir beyin özürlülügü bu olsa gerek
İnsanlık yok satılıyor. Baştaki padişadah rolü yapanı indirin herşey normale döner.!
Her zaman derim idam şart. Bu arada 1. Resimi kullanmaktan vazgeçin provakatif bir resim her türlü anlam çıkarılabilir
İdam. gelse denizler asilir
Deniz ne alakaya gene bulundu bir acitasyon manyağı solcu...
Pentagram_ cok iyi dedi
erkekliği çükten itibaren sanıpta çüküyle övünen herkesin çükünü çüksünler
👏👏
o**çocu benim elime vericekler ki o sapığı bak nası adalet sağlıyorum...
Bizim vergilerimizle icerde beslerler boyle serefisleri !
zıkkım yesin yarım saatliğine bana versinler onu bak nasıl kabus oluyorum her gece beni rüyasında görür.. Yazık kıza ya çok üzüldüm sevgilisi ne yaptı acaba o da intahar etsin ve ya gitsin abisini vursun..
Cocugun yerinde olsam ceker vururum asil adelet o zaman yerini bulur
aynen hemfikiriz..
Haber dogru mu bilmem ama Iyi ki Türk dogmadim diye Tanriya dua ediyorum. Lutfen yanlis anlamayin.. Ben yunanim. benim ülkeminde hali ortada ama bu kadar degil..
Ne hale geldik be. Milletin dedigine bak
Hocam bana sırf ortalığı karıştırmak için buraya gelip yunan olduğunu söyleyen bir tipmiş gibisin geldi. Ayrıca Yunanistan tabak kıra kıra bu hale geldi. Bizim ülkemiz de olan şeyler değil sadece bunlar. Amerika da tecavüz yok mu? Almanya da? Vs... Heryerde olan şeyler bunlar. Desteklemiyorum ama tüm kabus senaryolarını burası için yazmayın.
Hayir yanlis anlamayin amacim burayi karistirmak degil. Hele boyle bir konuda asla yapamam. Ben olanlari soledim.. Tabak kirarak mi? Saçmalama dostum... en azından bu halde degiliz hayvanlara ve cansız nesnelere tecavuz etmiyoruz
hindistan başı çekiyor. tam diyecektim birisi demiş.
Hastalıklı insanlar şerefsizler abilerin görevi kız kardeşini korumak kollamaktır bunların ruhu hasta diyicem ama bunların ruhu bile yoktur ki!
Erkekliğimden utandim ya, allah belanizi versin ya. Sizin gibi insanlara ne yapsak az. Benimdr iki tane bacim var, azgin herifler allah belanizi versin.
allah belasını versin şerefsizin kendi öz kardeşine tecavüz etmek nedir ya
Inanmiyorum, tuylerim diken diken oldu. Igrenclik bu, baska bisey degil!
bir abi bunu yapıyosa diğerlerine ne diyebilirsin ki. Kardeş bu ya. kardeş. nasıl kıyılır..
allah belasını versin
İnsan demeye dili varmiyor insanin be Başak :(
Ohaaaa l*n daha gecen gun bu kizi instagramda takip ediyordum olmusmu simdi yuhhhh yas * ben o abinin
Senin anana bacına yapsalar hoşuna gider mi cümlesini yemiş durumdayız...
öz abisi mi yapmış o. ç
Boşuna demiyorum bu toprakta yaşayan erkeklerin kanı bozuk