Hemen hemen hepimiz bir zombi dizisi veya filmi izlemişizdir, hani şu ölü bedenlerin etrafa hunharca saldırdığı ve filmin ortasında birisinin çıkıp “Bu olaylar neden hep Amerika’da oluyor!” dediği filmler...

Evet bu olaylar hep Amerika'da oluyor ve neden diye sorarsanız eğer bu olayların Türkiye'de olabilme ihtimali bile yok çünkü:
Evlerimiz çok sağlam ve çevresini saran duvarları var

Diğer ülkelerdeki gibi prefabrik veya ahşap ağırlıklı evler yerine betonarme evlerimiz var, bırakın bir zombiyi bir zombi ordusu bile size saldırsa bu evlerin içinde güvenli kalırsınız.

Evlerimizin sağlamlığı yetmiyormuş gibi bir de çevresi çok sağlam duvarlarla kaplı.
Yıllarca yetecek yiyecek

Türkiye'nin hemen hemen her yerinde hala bu gelenek mevcut, yaz aylarında kış için yiyecek depolanır ve yiyecekler tek başınaysanız size yıllarca yetebilir.
Zombilerden daha tehlikeliyiz

Mermiye kafa atan mı dersiniz, güneşe ateş eden mi, sırf heyecan olsun diye işlek yola aniden çıkan mı bilemedim... Bizi gören zombiler zaten Türkiye'yi eş geçer diğer ülkelere saldırır.
Her ev adeta birer cephanelik

Türkiye'de silahsız ev yok denecek kadar az ama bazıları bunu o kadar abartıyor ki evini cephaneliğe dönüştürenler bile var.
Zombileri çalıştırırdık

Aslında bu fikir bence çok hoş özellikle de kırsal kesimlerde zombiler çok işimize yarayabilir. Yük taşımacılığında ve ağır işlerde yeni bir devir açabilir zombileri inşaatlarda bile çalıştırabiliriz.
Bu şartlar altında hangi zombi Türkiye'ye saldırır ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar