Arkadaşlar merhaba bu benceyi hazırlarken inanın bir yerlerde içimdeki sabır taştı. İnsanlar ne kadar GENİŞ biz ne kadar ÇARESİZİZ derken aslında bu dünyada öte gidilecek yol yani onlardan kaçabileceğimiz başka gezegen olmadığından dolayı mecburi onlarla yaşıyoruz demek istedim. Bir insan bu kadar aşağılık olabilir mi bunlar nerelerde yetişiyorlar ahırda mı besleniyorlar ahır da ki hayvan bile medeniken hemde... Başlaylım isterseniz..
Aldatan İnsanlar aldatılan tarafından neden affedilir
Gözümü ilk açtığımda hemen KS yi girdim. Karım tarafımdan aldatılıdm isimli ki soruda adam aldatılıyor ve bunu ballandırarak anlatıyor sonrada onu affetem mi yalnız ne yapacağım diyor. Ben yay burcuyum başıma da çok geldi aldatıldım yeri de geldi terk edildim ama ben o kadar geniş olamadım devam edemedim affetmek istemedim. Gerekirse yalnızda kalırım 3 kişi takılırız en azından ben keyfim ve kahyası

İlk buluşmada en lüks restauranta götür beni demek
Daha merhabanız yok mu daha ilk buluşmanın içine eden insanlar o menülerden rahatlıkla yemek seçerken hiç mi vicdanınız sızlamaz. Zaten sonuç belli erkekte tip yok para var ikinci kez buluşmayacaksınız babanız yaşındaki adamlar ile ya da erkek hesabı kıza ödetirken kendine soruyor mu acaba ben ne kadar genişim diye sevgili bile olmayacağı insana sırf vaktım boş geçmesin diye takılırken..

Ben sana aşığım
+hayır ben seni kardeşim olarak görüyorum
-o zaman dost olalım
Yok artık anasının gözü ilk başta aşığım diyen insan red edilince nasıl dost kalabiliyorsun. Kuşa uçma balğa yüzme diyor karşndaki kendine gel uçmadan yüzmeden nasıl yaşayabilirsin. Robotun bile bir komutu varken hiç beceremedim aşık olduğum insanlar ile dost kalmasnı.

Tuhaf... Her insan değil belki ama çevrenizde mutlaka vardır bunlara baş kaldıran bu tür insanları anlamayan. Acaba ben mi bu dünyaya ait değilim beceremiyorum onlarla yoluma devam etmek.. devam edip kendimi kandırmak istemiyorum. İçimdeki çocuk birşeylere küskünken ona al bu çikolata senin diyemem.. Dİyemiyorum .. Sİzler hep iyi olun bana hata yapan insanlar. Sizler hep iyi olun sağ olun ama benden de uzak olun...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Abi cok iyi yazmissin. Helal olsun. Helal olsun. Helal olsun.
Eline sağlık
cok dogru bu