• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Cansu Kaya: İkinci Özgecan Vakası Ne Yazık ki (Sayfa 2)

Paladin
Paladin Takip Et
Master Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Cansu Kaya: İkinci Özgecan Vakası Ne Yazık ki
Cevapla
Kadın Soruları Arama Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

164

Cevap

131

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Grsmesekteolr
    Grsmesekteolr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Idam geri gelmeli cidden yeter artık bitmedi kadınların çilesi bitmedi hepimiz Allah'a emanet yaşıyoruz gerçekten tez zamanda belalarını bulurlar inşallah soyları kurusun böylelerinin.

    5
    0 Yorumla
  • heeysis
    heeysis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cinsel açlığın Afrikasıdır Türkiye. Bu söze ne kadar da katılıyorum ya. Kenya'da bile keçiye tecavüzden 10 yıl hapis cezası gelmişti vakti zamanında. Kenya'da keçi olmak Türkiye'de kadın olmaktan kat kat daha iyi.

    6
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    OKU!!! Evet bana kızacaksınız ama bunların suçlusu kadınlar. Bu suçu işleyen şerefsizleri bir kadın yetiştirmedimi. Sokağa salıcağana çocuğuna sahip çıksaydı bu şerefsizler düzgün insanlar olacaktı bakın hanımlar toplum düzeni sizin elinizde. Çocuğunız varsa ya da çocuk sahibi olursanız onlara şiddet uygulamayın başı boş bırakmayın ki karşımıza böyle haberler gelmesin.

    5
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eksileme sebebiniz ne burada yanlış olarak ne demişim. İşinize grlmedi sanırım.

      Yorumla
    • DeliHayran
      DeliHayran
      +1 yıl

      Sizler başı boş bırakıyorsunuz, bizler neden bırakamayız? Yine kadınlar suçlu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Türk toplum yapısın da anne ev işlerini yönetir baba evin maddi gelirini sağlar ve eminimki bu... Yapan kişilerin anneside bir ev hanımıydı. Bir Türk annesinin en büyük görevi vatana hayorlı evlat YETİŞTİRMEKTİR.

      Yorumla
    • pikapi
      pikapi
      +1 yıl

      erkek evlat babayı örnek alır, babaları da bunlar gibi piçse annenin ne suçu var?

      Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.

    Kimin yaptigi bulunmus mu? Yahu ne seref yoksunu insanlar var. Bu mubarek ayda cehennemin boşa olmadigini bir kez daha anladim.

    6
    0 Yorumla
  • kafkaesk
    kafkaesk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Caydırıcı ceza mı var ülkede? Birini hadım et bak birdaha yapan oluyor mu? Resmen bu sapık ruhlu insanların elini öpecekler nerdeyse! Allah bilir her seferinde kız davetkârdır. Rabbim ona rahmet vesile olanların belasını versin.

    3
    0 Yorumla
  • BanBan105
    BanBan105 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yazıklar olsun tek kelimeyle bu ülkede artık kadın olmak da zor o yüzden erkeklere güvenemiyorum böyle olayları gördükçe... Kadınlar şöyle giysin böyle giysin onlar halbuki önce kendi karakterlerini yoklayıl sonra kadınlara çamur atsınlar. ..

    2
    0 Yorumla
  • suskunfeda
    suskunfeda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ozgecanda oldugu gibi yine erkekligmden utandm... Allah belalaribi versin iki cihandan da huzur bulmasinlar... o zihniyette olan erkeklerinde erkeklikleri kurur ins

    6
    0 Yorumla
  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    adalet mi? ablası adalet beklemiş ama adalet türkiye de bir kadın ismi sadece maalesef
    cezalar caydırıcı olmayınca daha çok can alır bu sapkın olospu çocukları
    toprağı bol olsun...

    4
    0 Yorumla
  • Thalia27
    Thalia27 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    bu tip vakalar gereksiz çocuk olmasından ve onları dogru bir şekilde terbiye edilmedigi için oluyor yapabileceginiz kadar degil bakabileceginiz kadar çocuk daha dogru belki bugün cinayetler vahşetler olmazdı...

    4
    0 Yorumla
  • Potatoe
    Potatoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    daha büyük yüzsüzlük görmek istermisiniz cinayeti işleyenler hakkında?

    www.milliyet.com.tr/.../

    www.sabah.com.tr/.../cansunun-katili-ozgecan-protestosuna-katilmis

    0
    1 Yorumla
    • melissasizecikolata
      melissasizecikolata
      +1 yıl

      Oha ya

      Yorumla
  • Resülün_Yolundan34
    Resülün_Yolundan34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şeriat olsaydı emin olun ölümler cok az olurdu şeriatı herkez kötü biliyor

    10
    0 Yorumla
  • quiescent
    quiescent Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yok abi açık söylüyorum keşke erkek diye bir cinsiyet olmasaydı. Olmasaydık ulan.

    7
    1 Yorumla
    • ghostrider22
      ghostrider22
      +1 yıl

      Saçmalama

      Yorumla
  • acıpamukşeker
    acıpamukşeker Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Özgecan ın katillerinin hala yargılandıgı , içeride hala beslendiği bu ülkede bugün cansu yarın ayşe fatma vs Allah korusun daha çok göreceğiz.

    Bu cinayeti işleyenlerin adli süreci değil , kesin çözümü olmalı ya asıcaksın ya kesiceksin...

    1
    0 Yorumla
  • esyalya
    esyalya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ulan nefret ediyorum , bu beyinsizlikle nasil yasayabiliyorlar !
    Değdi mi pislikler , sizin sapkinliklariniza alet olsun diye mi yetisti o evlat..

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cahillik ve kadinlara acliktan baska bisey olamaz bu insan demek cok zor bunu yapanlara en buyuk cezalari hak ediyorlar kadinlarin cinsel bir obje degersiz bir sey olarak gorulmemesi icin once aile sonra okulda verilen egitim ve tabiki cezalar cok onemli daha neler oluyor allah bilir bizim haberimiz yok goz ardi edildigi hatta cezalar hafifletilmeye calisildigi surece hicbir kadin ozgurce sokakta gezemeyecek bu zihniyetteki herkesin insallah bir an once soyunun tukenmesi dilegiyle.

    1
    0 Yorumla
  • bittercimmm
    bittercimmm Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Allah mekanını cennet eylesin. O şerefsizler bu dünyada hakettileri cezayı alamazsalar bile Rabbim cezalarını verir. Allah ıslah etsin. Hiç mi vicdan yok hiç mi merhamet yok. Allah böylelerinden herkesi korusun.

    1
    0 Yorumla
  • fallennn
    fallennn Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    şu ülkeyi yönetsem var ya. bir taraflarına kazık sokarak bağırta bağırta gebertirim bunları

    6
    2 Yorumla
    • Novitec571
      Novitec571
      +1 yıl

      Yapamazsın işte onlarda insan kanunlar buna izin vermiyor. Yoksa adın "diktatör" olur.

      Yorumla
    • fallennn
      fallennn
      +1 yıl

      parti kurmaya gidiyordum aga şimdi, iyi ki söyledin :) boşa uğraşmayayım.

      Yorumla
  • Ferdox6
    Ferdox6 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hay sizin 7 ceddinizi cibiliyetinize tüküreyim. Cahilliğin ülkesidir Türkiye. Bence daha fazla durmayın yaşancak bir yer değil.

    5
    0 Yorumla
  • Ambrotic
    Ambrotic Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    O kadar cok korkuttular ki (!) Ozgecan'nin katilleri gibilerini gidip tekrar boyle bir sey yaptilar. Allah bildigi gibi yapsin..

    5
    0 Yorumla
  • testosteronn
    testosteronn Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 467 cevap paylaştı.

    bu muhafazakarlık olduğu sürece bunlar daha çok olur. cinselliği doğal bir şey değil de bir tabu olarak gören bir toplum olduğu sürece bu katliamlar olmaya maalesf devam edecek :(((((((

    4
    0 Yorumla
  • 4llah-Diyen-Portakal
    4llah-Diyen-Portakal Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu tür olayları idamla çözemezsin.

    Çükünden tavana asacaksın bunları."Beni öldürün" diye yalvaracak, ama öldürmeyeceksin.

    4
    0 Yorumla
  • seyoby
    seyoby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bide hala şeriat gelmesin diyosunuz.
    Şimdi bu adamlar asılmayı haketmiyormu?

    9
    2 Yorumla
    • Resülün_Yolundan34
      Resülün_Yolundan34
      +1 yıl

      Gelmeli

      Yorumla
    • ydmez66
      ydmez66
      +1 yıl

      Asmak için şeriat gerekmez ! 1 kanuna bakar herşey

      ayrıca asmak işin en kolayı olur ozaman kendi canına kıymak isteyen ölmek isteyen gider bir suç işler

      en iyi ceza ömür boyu unutulmayacak olandır ! kes vücudunun 2 parçasını sall yeniden sokağa bikaç kişiye yap bunu bak bakayım memlekette tecavüzcü mü kalıyor katil mi

      Yorumla
  • snowflower
    snowflower Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Allah belalarını versin! nasıl kıyıyolar vicdanları hiç mi sızlamıyo ne biçim bir varlık bunlar ya anlayamıyorum. böyle olaylar yüzünden tek başımıza bir yerlere gitmeye bir şeyler yapmaya korkar olduk.

    3
    0 Yorumla
  • Babyloveme
    Babyloveme Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    İdam geri gelsin yeter elleri kesilsin. Adalet diye bişey yok. !!!

    6
    0 Yorumla
  • -PudralıÇilek-
    -PudralıÇilek- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Allah rahmet eylesin. Bu cezalar ağırlaştırılmadıkça bu ölümlerin sonu gelmeyecek o kızın yerinde hepimiz olabilirdik artık bir dur denilmesi gerekiyor.

    2
    0 Yorumla
  • SirBill
    SirBill Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir ton yazı yazıp sosyolojik çözümle yapıp nedenleri, ne içinleri, ne yapılması gerektiğini yazacağım ama artık gerek duymuyorum. Toplumca hastayız. Bunu yapanlar, burada onları kazığa oturtalım diyenler vs. vs. hepsi aynı hasta bireyler.

    4
    0 Yorumla
  • esarruzgar
    esarruzgar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    bu olayı duydum ve keşke duymaz olsaydım bu olay yaşanmasaydı dedim abi şu mübarek ramazanda bile bunu yapıyorlar bunlar nasıl insan vicdanı kurumuş insanlar insan demek bile fazla gelilr bunlar ya bu yaratıklar yaşamamalı bence

    0
    0 Yorumla
  • gecee_kusuu
    gecee_kusuu Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 337 cevap paylaştı.

    Ben artık bişey demek istemiyorum ne de olsa hiçbir şey değişmiyor pislik olan yine yaptığını yapıyor ama dilerim allah onları en ağır şekilde cezalandırır yanlarına bırakmaz cehennem ateşinde yansınlar

    0
    0 Yorumla
  • yagmurgüneşi
    yagmurgüneşi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    beyninin çalıştığı yerden asacaksın bu insanları başından da değil

    5
    2 Yorumla
    • nelson125
      nelson125
      +1 yıl

      ibrete alem için seyınden asacaksın keske ıdam gerı gelse

      Yorumla
    • yagmurgüneşi
      yagmurgüneşi
      +1 yıl

      bende onu diyorum bu insanların beyni belden aşağıda kesip eline vereceksin ki akıllansın idam az bunlara

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bu ne abazaliktir bu ne cinsel acliktir ya bir kizin bir insanin ölümüne sebep olacak ona tecavzz edece kadar? aynisina annnene kardesine yapsalar memnun olurmuydun pislik hayvann seni umarim seni sikip bir kuyuya atarlar serefsiz

    3
    2 Yorumla
    • devilishkronos
      devilishkronos
      +1 yıl

      Ben si"kerim :D

      Yorumla
    • Stras
      Stras
      +1 yıl

      şerefsizlere ''hayvan'' diyerek hayvan ismini kötüye kullanma lütfen.

      Yorumla
  • kanpekinabadgirl
    kanpekinabadgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    En başta keseceklerdi milletin önünde iki tanesini. Bak o zaman yapmaya cesaret edebiliyorlar mı¿ :/ Yazık ya.

    3
    0 Yorumla
  • Özgeecaan
    Özgeecaan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hadım yasası olsaydı yan gözle bile bakamazdı itler.

    5
    0 Yorumla
  • metehankurt24
    metehankurt24 Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Bunları yazmak gereksiz olacak belki ama algı operasyonlarına ve aile yapımızın bozulması can bu yahu hepimizin annesi var yürekler yandı ne oldu bu kızı ifa etmek dünyadaki herşeyden daha mi önemli böyle erkeklik olmaz erkek adam delikanlı olmalı kendisini reddeden kıza gönül bu diyebilmesi her istediğimiz olamaz bir ocak söndü neden

    0
    0 Yorumla
  • missfatty
    missfatty Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    BÜTÜN SAPIK AHLAKSIZ İNSANLARIN ORTAK NOKTASI İSLAMDAN UZAK OLMALARIDIR. MESELE YASALARDA İDAMIN OLUP OLMAMASI DEĞİL, KALPLERDE İMANIN OLMAMASIDIR.

    7
    0 Yorumla
  • Formates
    Formates Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Cinayetin sucu hapis + bedene verilen ceza olmali.

    Örnek : 50 sene hapis arti erkeklik organi kesilsin.

    O. spu cocugusunuz

    4
    0 Yorumla
  • sedefomer
    sedefomer Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Öldürülmüşse şayet katili bulunursa ne olacak
    "mini giymişti, bikinisi vardı, tahrik etti " diyecekler..

    4
    0 Yorumla
  • delisorular96
    delisorular96 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Allah rahmet eylesin. Bu duruma nasıl geldik herkes elini iki başının arasına koysun ve düşünsün.

    Bu duruma nasıl geldik !!

    #Şer'iHukukAdalettir

    2
    0 Yorumla
  • nark0z
    nark0z Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    aslında ne desek az. madem okadar sapıklastın git bu işi parayla yapanlarla yap. niye sucu olmayan birisine saldırırlar öldürürlerki diyorum ya denecek cok sey var ama neyse. umarım bulunup cezalarını cekerler pislikler gözü dönmüş mahluklar

    1
    0 Yorumla
  • Oscarshildler
    Oscarshildler Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Biran önce idam cezasının gelmesi gerek öyle ah vah edip 2 gün göz yaşı döküyorlar sonra unutulup gidiyor böyle insanların yaşanmaması gerek şeriatı istemeyen bizim toplum açsın baksın Osmanlı zamanında böyle şeyler hiç yaşanmamış

    1
    0 Yorumla
  • TheChlekWidow
    TheChlekWidow Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Caydırıcı cezalar uygulanmalı. Pişmanlık yasasından yararlanıp her seferinde az ceza alıyorlar.
    Bu olayların sonu ancak develet tarafından getirilebilir.
    Bizse asla unutturmamalıyız. Ne unutmalı ne de unutturmamalıyız.

    0
    0 Yorumla
  • pofudukız
    pofudukız Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    şu canilerin nesli ne zaman tükencek analarına avratlarına aynısı yapılsa küfürün dibini ederler kendilieri yapınca bişi olmuş kesinlikle idam cezası gelmeli ne malum yarın bize yarın aynısı olmayacağı

    1
    0 Yorumla
  • bittter
    bittter Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Böyle haberleri gördükçe sinir küpüne dönüyorum birşey yapamadıkça dahada çok sinirleniyorum. Ah bir halkın eline verseler şu adileri.

    2
    0 Yorumla
  • Ben-adam-olmam
    Ben-adam-olmam Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    İdam gelmeli tezavuzculere kesecen iki tanesinin cukunu meydanda bak bakalım bir daha yapabiliyolarmi

    4
    0 Yorumla
  • tweety16
    tweety16 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir ülkeyi tanımak istiyorsanız, o ülkedeki kişilerin nasıl öldüğüne bakın! Cansu kardeşimizin mekanı cennet olsun :(

    2
    0 Yorumla
  • FARKEDILMEYENADAM
    FARKEDILMEYENADAM Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yemin Olsun bu kadinlara verdiğimiz zarar yüzünden lanet yağacak başımıza. Ne hale geldik cahiliye dönemi hep var bizde

    3
    0 Yorumla
  • 20nisan
    20nisan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 501 cevap paylaştı.

    hele bunu yapan şerefsiz suçlu gözükmemek için arama çalışmalarına da katılmış. akıl almaz sende çek evladında desen evladına yazık kimse yaşamasın bunu. Allah versin belalarını ya.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ALLAH'm sen bizi bu erkek illetinin şerrinden koru ! AMİN.

    6
    0 Yorumla
  • Celeste7
    Celeste7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Özgecan kadar tepki görmedi bu vahşet.
    Ülkemiz alışıyor ve kabulleniyor ne acı.

    7
    1 Yorumla
    • Belinelli
      Belinelli
      +1 yıl

      16 gun gecti, su an yorumunun hakliligini tekrar goruyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    İdam cezası şart olmuş bu ülkeye ama türkiye avrupa birliğine girmek istediği sürece idamı getirmeyecektir, biraz siyaseti bırakıp ülkenizi düşünüp şu idam cezasını getirin artık.

    5
    0 Yorumla
  • delpiero41
    delpiero41 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Söylenecek hem çok şey var hemde hiçbirşey yok ne söylesen bazı şeyleri anlamaya düzeltmeye yetmiyor bu ülkede yeni türkiye git gide yaşanması zor bir yer haline geliyor daha 1 sene geçmeden başka özgecanlar cansular ölüyor... GERÇEKTEN ÇOK YAZIK

    0
    0 Yorumla
  • olsunbegülüm
    olsunbegülüm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    idam ödül olur böyle canilere bunu elleri bağlı bir yere koyacaksın herkes gelip teker teker dövücek ki herkese örnek olsun bu kimse yeltenemesin... ama ülkede bunu getirmek için zinayı yasaklamak lazım

    0
    0 Yorumla
  • felsefem
    felsefem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    artık bu şerefsizlere bir dur demenin zamanı geldi. Yeter ama ya bende bir kızım ve böyle pislik adamların yüzünden sokağa çıkamaz olduk. Bunların hiç mi ablası bacısı yok. ALLAH RAHMET EYLESİN. MEKANI CENNET OLSUN.

    1
    0 Yorumla
  • SeytanyüzlüMeleğim
    SeytanyüzlüMeleğim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ya kanım dondu
    Bunu nasıl yapabiliyolar bunlar nasıl yaratıklar böyle
    Hiçmi vicdanları sızlamıyo hiçmi Allahtan korkmuyolar
    Böyle itlerin topunu yeryüzünden kazımak lazım
    İdam cezası tekrardan gelmeli !

    1
    0 Yorumla
  • LuiBei
    LuiBei Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Of kanunlarimiz yetersiz insanlarin icine korku salamiyor devlet allah in kanunlarini uygulamassak bole olur

    3
    0 Yorumla
  • ersin_
    ersin_ Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Kadının yeri evidir dediğimizde gerici oluyor uz, şeriat gelsin dediğimizde yobaz oluyor uz. Ee bu işi başka nasıl çözeceksiniz. ?

    6
    12 Yorumla
    • siyahtukenmezkalem
      siyahtukenmezkalem
      +1 yıl

      Çözüm bu sapık zihniyeti yok etmek değil de kadını eve kapatmak mı yani? Bravo!

      Yorumla
    • happyhoney
      happyhoney
      +1 yıl

      Bravo

      Yorumla
    • ersin_
      ersin_
      +1 yıl

      Sapık zihniyeti yok etmenin yolunu asla bulamazsın

      Yorumla
    • KaranlığınKızı
      KaranlığınKızı
      +1 yıl

      ciddi olamazsın

      Yorumla
    • ersin_
      ersin_
      +1 yıl

      Ciddiyim, 8 kişi eksi yapmış zaten, yurdumun luzumszlari

      Yorumla
    • KaranlığınKızı
      KaranlığınKızı
      +1 yıl

      ben eksilemedim artıda vermedim.
      yanlış düşünüyorsun ersin.

      Yorumla
    • ersin_
      ersin_
      +1 yıl

      Ya adam gibi ceza ver, ya da kadını kapat, ya da razı gel. Ortası yok bu işin.

      Yorumla
    • KaranlığınKızı
      KaranlığınKızı
      +1 yıl

      o kızın yerinde ben olsaydım beni mi suçlayacaktın neden evden çıktım diye?

      Yorumla
    • ersin_
      ersin_
      +1 yıl

      Hayır sistemi suclucsm, ama sistemin çözüm olmadığını idrak ettiğim içinde seni suclucam

      Yorumla
    • pikapi
      pikapi
      +1 yıl

      l*n bir sktir kendi hayvanlığınızı dizginlemek için kadını hapsedin oldu.

      Yorumla
    • ersin_
      ersin_
      +1 yıl

      Eksileyen 13 kişi, 13 tane lüzumsuz, harbiden bir laf anca bu kadar kit algılanır. Helal size.

      Yorumla
    • ghostrider22
      ghostrider22
      +1 yıl

      Annene karinada yaparlar kardeş sonra konusuruz.

      Yorumla
  • theArawn
    theArawn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 874 cevap paylaştı.

    eğitim şart, eğitim aileden başlar ve ne yazık ki bu onun bunun çocuklarının ailesi cahil cühela insanlar, iğreniyorum

    2
    0 Yorumla
  • hemşirecikk_
    hemşirecikk_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu kadarda olmaz artik hicmi korkulari yok bir cana kiymak bu kadar mi kolay hem de bu kadar vahşice bu ülkede bayan olmak çok zor gerçekten :(

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya arkadaş hepsinde erkekmi suçlu kız dizine kadar açiyo bacagını tahrik oluyo millet kız kendisi gosterio ellwtmio kız dada/larda haksız bazı kısımlarda yorumum altına yazıcak olanlara kız kardeşleri dis ustu 0 kot giyse ne derler diorum?

    0
    9 Yorumla
    • baldantatlı123
      baldantatlı123
      +1 yıl

      İsteyen istediğini giyer sizde bir tarafınıza sahip olun bu arada (GENELLEME YAPMIYORUM)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben sahibim bir erkek senin karşına yarı çıplak çıksa vucudu baklavali filan tahrik olmuyomusun işte bu meselede oyle kız açık saçık giyinir diz etek altta bişey olmaz nereye kadar ALLAH bu insanlara iman versin çok şükürki içimizde çoğumuzun nefsi güçkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @baldantatlı123

      Yorumla
    • melissasizecikolata
      melissasizecikolata
      +1 yıl

      Delirdin mı sen ya? Yurtdişi dolu kisacik giynenlerle ve kimse tecavüz edip öldürmüyor o kizlari herkes istediyini giy biraz hayvanliktan ayiliktan cik derim ! Ve insanlaşin bu düşüncen bile insan olmadigini kanitliyor

      Yorumla
    • cesaret_perdem08
      cesaret_perdem08
      +1 yıl

      canım benim demek tahrik oluyosunda kusura bakma hiç bir kız senin erkekliğinin zonklamasını dindirmek için tecavüze uğramayı hak etmiyor yabancı ülkelerde millet nelerle dolaşıyo ama kendini tutan tutuyo zaten bu ülke sizin gibi cazgırlar yüzündenbu halde tahrik oluyomuş sen tahrik oluyosan bu masum insanların annneleri ne yapsın onların içinde ateş kor gibi yakar canlarını erkeğe tecavüz edenlerde var sana yapılsa düşüncen şu olur herhalde tahrik olmuş normal susmuyoruz biz sustukça kendi sonumuzu hazırlıyoruz yazan kardeşime helal olsun bu adi şerefsizlikleri yapanların idam etmeden önce hadım edilmeleri lazım bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Alttaki yorumcular siz demekki don gömlek geziyosunuz size lafım yoktu alınmışsınız noluyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boşanma sebebi eşim bna terlik attı? Bunu savunamam kocasudır derim devlet arkanıza girdi tamam artık

      Yorumla
    • cesaret_perdem08
      cesaret_perdem08
      +1 yıl

      canım benim hiçte don gömlek gezmiyoruz ben kapalıyım bir kere hem etrafta sizin gibiler varken bu ülkede daha kimse kolay kolay öyle gezmeye kolay kolay cesaret edemez ah sebep neydi? tahrik oluyosunuz man kafalar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya bak bni anlamıosun ya sabah metroya binmeye gidim kadın bacak bacak ustune atmış otıruo hemde nasıl dizinin yukarı kısmı nerdeyse vajinası gozukcek 10 cm daha çekse etegini ben demiyorum herkes kapansın duZgun olsun etek diz altı olsun kendine hakim olsun bak gör o zaman

      Yorumla
  • Guleeee
    Guleeee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Allah ıslah eylesin Rabbim kimseyi namusuyla ve böyle canilerle imtihan etmesin.. Mekanı cennet olsun Ailesine de gani gani sabır vesselam

    0
    0 Yorumla
  • Merve_basakk
    Merve_basakk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    tiplerini sıfatlarını sktklerim kardeş katili hepsi

    5
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (175)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Benceler > Cansu Kaya: İkinci Özgecan Vakası Ne Yazık ki
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Bir Başka Sezen Aksu 7 cevap verildi
Regl Dönemlerimizi Kabusa Çeviren 5 Korkunç An 67 cevap verildi
Tanınmayacak Hale Gelmişti: Songül Uzunoğlu'na Yeniden Dudak Yapılacak 31 cevap verildi
Yeni Tekli: “İhanet” – Cüneyt Karataş’tan Duygulara Dokunan Bir Yara 1 cevap verildi
Yasemin Ünlü’den Sezen Aksu’nun “VAY” Eserine Güçlü Yorum! 2 cevap verildi
Adet Kanamasını Göz Önüne Seren Yazar: Rupi Kaur! 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨