AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Neden tecavüz edenleri hadım etmiyorlar neden? neden? neden? o zaman böyle olaylar olur muydu hiç...
Evet öyle olması gerekir fakat ülkemiz adaleti biraz baştan savma olduğu için !
bliyorsunuz ki birsürü suçsuz yere bir suçlama ile kin nefret ile hapis yatan birçok insan var onların bir dönüşü oluyor en azından suçsuz ise bu tür cezalarda ileride sçsuz olduğu anlaşlınca dönüş olur mu bilmiyorum
ama yinede kanıtlanmış %100 kesin hüküm giymişler için iyi bir yöntem
www.incisozluk.com.tr/.../
Dün böyle bişey paylaştım ama dinleyenimiz yok ki
sadece Ramazan ayındayız diye değil hiç bir zaman böyle seyler olmamalı olmamalı! eger ki bunları yapanlara en ağır cezalar verilmiş olsaydı emin olun ki kadın ölümleri azalırdı, ama ne yazık ki ülkemizde adalet yok
Böylelerini iskence yapa yapa öldürmek lazim. Allah belalarini versinler. Insan olamaz bunlar.
Bu ne hayvanlık yaa Allah cezalarını versin, bu ne pcliktr yaa. Hicbi caydırıcı ceza uygulanmıyor ki..
hayvanlık değil bu. hayvanların ismini şu şerefsizler için kullanıp hayvanları zan altında bırakmayın. bunu yapan insan, bir hayvan ASLA böyle bir şey yapmaz, bunu yapan bizim türümüzden bir varlık.
Evet bu tür olaylarda konuya çok önem veriyormuş gibi yapıp 2 gün sonra unutanların klasik cümlesi
'İdam geri gelsin'
Umarim dustukleri hapishanedekiler iskence yaparlar artik adaletten cok onlara guveniyorum
ceza evinde atılan tokat yuzunden işkence ile yargılandığımızı biliyormusun? cezası bitip salıverilen mahkumun , sonradan bana pskoojik baskı kuruldu işkence yapıldı sinirlerim bozuldu die dava açıp memurların görevde yükselmesini zora soktuğunu biliyormusun. en kötüsü bu ince çizgide duygularımız ve vicdanlarımız ile arada kalırken bize sahip çıkılmadığının farkındamısın güzel arkadaşım...
Memurlari kast etmiyorum mahkumlardan bahsettim haklisindir ama cinsel suclularin sisle digine de tanik oluyoruz
Tamam haklisiniz da sehitlerimize neden bu kadar onem vermiyosunuz. Onlar bizler ugruna canlarini feda ediyo hain kopeklere...
ne alaka ya bunlari kiyaslamak nasil bir zihniyet
Cok alaka. Bizi savunmak ugruna canlarini verenlerin adini bimiyosunuz. Ustelik bir hic ugruna canlarini veriyolar demek bosunaymis. @kartalcık
Bence onyargilarindan kurtul once benim nisanlimda askerde şu an hic ugrunada can vermiyorlar vatan icin sehit oluyorlar savunurken bile celiskiye dusuyosun kiyasladin ne gecti eline yani bu gencecik kiza uzulmeyelim tepki gostermeyelim oyle mi
Ben niye uzulmesinler diye ole bisi diyim. Haklisiniz yazmistim zaten yorumuma da. Sadece bizim ugrumuza canlarini feda eden sehitleri onemsemiyosunuz diyorum. Sozlerimi sirf kendini haklo cikarmak icin saptiriyosun. Elini vicdanina koy El İnsaf... @kartalcık
Sacma sapan da konusma. Her askere giden sehit olcak diye bir kaide yok. @kartalcık
l*n yeter ha, her tecavüzden öldürülen kızın yasının ardından senin gibi saçma sapan kişiler çıkıyo şehitlerimiz şehitlerimiz ona üzülmediğimizi kim demiş? buradaki ölüm ekstrem ve canice bir durum.
Oledir umarim. Sacma sapan sensin. @pikapi
Ya anlamıyorum ya sizi doğuran da bir kadın değil mi, nasıl insanlarsınız, hiç mi vicdanınız yok , insan yaşamaktan utanır
böyle bir olayın muğla gibi bir yerde olması daha da üzdü benı... insallah aynısını kendılerınede yapan birisi çıkar
Erkek olmak insanlığı götürüyor! Benim hic bir erkege güvenim kalmadı nerdeyse sevgilimle ilişkimi etkilicek diye korkmuyor degilim
Peki ergen._.
Boyle adamlari iskence verecen snra idam edecen idam onlar icn kurtulus iskence maeuz birakacan bak o zmn yapiorlar mi boyle insanlar neden yasiorlarki
ah be yavrucak eşşek kadar heriflerle ne diye arkadaşlık edersin, allah rahmet eylesin seni ancak senin yaşıtların anlardı ama onlarda hiçbirzaman anlatamazlardı bizde çocuk olduk naaptın sen
Bunlara kırk satır küfür de yazsam o masum kız tekrar dönmeyecek.
Allah ıslah etsin ilerde ya bacılarından ya da kızlarından çıkacak etme bulma dünyası. Gebersinler
Allah rahmet eylesin. Iste bunları yapanları ibret olsun diye penisinden tutup asıcaksın taksim meydanında. Nasıl bir hale geldik ya hu, yolda yurumeye korkuyor artık insan..
Allh rahmet eylesin. . Çok üzücü bir olay ne söylenir bilinmez ve nasıl dur denilir bu pislik serefsz ler uçkur bokuna bunu yapanlar nasıl ortadan kalkar gerçekten bilmiyorum..
O iki tane pici haberlerde gördüm direkt iki gözünü kör edip ellerini kesip hadim etmeli solucan gibi yaşasınlar...
ya kardeşim biz aynı yatağa yattığımız kız istemiyor diye elimizi sürmeye utanır çekiniriz bunlar nasıl bir insan
Söylenecek söz yok :( Allah ailesine sabırlar versin..
Asmali bunlari haksiz insanlar ölsede genede bunlari asip kokunu kurutmaliyiz
şerefsiz bunlar ya hiç durmayacaklar piçler.
herkesin içinde idam edilmeli.
İdam çözüm olacak mı?
@LeonReno evet idam çözüm olacak
Sinir krizi gecircem ulan yeter ne bu kadinlarin cektigi lanet olasi assaliklar
herşey aynı, değişen birşey yok, ders alınan bir durum yok. ve söylenecekte birşey yok. düzen bu, insanlık bu, ortam bu dünya bu.
Yazık diyorum sadece.
düştüğümüz durumlara bir bak..
l*n varya bunları işkence edip öldürsem yinede öfkem dinmez... Allah belanızı versin şerefsiz itler
kaaaç kişi var bir keresinde de sırf erkek arkadaşının istediği yere gitmedi eve gitmek istedi ablasıyla diye ablasının gözü önünde arabayla başı ezilmiş yanlış hatırlamıyorsam :( Allah belalarını versin
Vicdan merhamet kalmamış korku yok Rabbim ıslah etsin bunlara yapanları kendini insan zannedenlere ne desek bosss
Özgecanın katili hala nefes aldığı için devam ediyor bunlar. Hiç mi bir kahraman fırsatını buldurup öldüremiyor bu itleri dicem itler daha efendi, insani bunlardan...
Allah belalarını versin böyle psikopatların kurban olsunlar öldürdükleri kızların haram tırnağına cezalar çok ağır olmalı artık çaydırıcı olmuyor yoksa
yeter artık yaaa HADIM YASASI derhal çıkarılmalıdır !!!
Kesinliklee
Bunu yapanların hayatı bitti zaten cem Garipoğlu gibi en az 25 sene yedikten sonra intihar edeceklerdir. Tabi genel af yasa vs... bir kanun çıkmazsa.
Kızda ne kadar tatlı boylerine bu laf iyi gider. Yaşasın, zalimler için cehennem.
Onları alıp herkesin önünde asacaksın ya ! ömürlük hapis bile yetmez bunlara be !
Allah aki fikir versin boyle insanlari uzak rtsin iyi insanlardan
Uckuru icin adam oldurmusler yine dunyanin hali hal değil .
Böylelerini öldürmücen yaşlanıp ölünceye kadar işkence çektirceksin.
Allah belalarını versin yaa :'( yok yok idam ya da hadımlık gelmeden bunun önüne geçilemez !!!
Nefes alıyoruz umarım tahrik olmuyor musunuz o. ç ler
Bu akp doneminde olsaydi aimdi herkes eylem yapiyordu.
saçmaladın biliyormusun?
he ondan
Aynı vakıa Aynı konular aynı yorumlar aynı cevaplar.
değişen bişey yok
Böyle insanları görünce erkekliğimden utanıyorum allah rahmet eylesin...
Öldürürlükten sonra tecavüz edilmiş. İnsanlar gitgide iğrençleşip canileşiyor. Diyecek bir şey bulamıyorum bu duruma.
Ulan para denen lanet için bir cana kıymaya değermi? kadın erkek farketmez para için adam öldüren bu şerefsizler asılmalıdır
Içim acıdı yine biliyorum bu olayı , bunları yapanları herkesin içinde işkenceler içinde idam edeceksin ki ibretlik olsun.
Bu gibi şerefsizlerden nefret ediyorum. Onlarla aynı havayı bile solumak istemiyorum. Mekanı cennet olsun
Allh mekanını cennet eylesîn bu mubarek günde özgecanlarımızı cansularımızı unutmayalım hayirli cumalar...
Söylenecek söz mü var...
Millet gittikçe sapıklaştırılıyor...
İğrenç reklamlar iğrenç diziler iğrenç filmler yüzünden
Nasıl bir azmışlık var insanlarda, nasıl bir dürtüdür bu.
özgecan katili idam edilseydi sizce bu olur muydu? bunu bir sormak lazım?
Cahillik ve fiziki üstünlük birleşince her zaman olan şey oluyor.
Böyle insanları elime vercekler öldürmektenbbeter edicem 💀
Böyle adamları hadım edip seyinden asacaksin yavaş yavaş acı ceke ceke ölmeli caniler.
caydırıcı cezalar verilmeli bu kadar ucuz olmamalı insan hayatı
Öncelikle Allah merhamet eylesin diyorum. Boylelerini vericeksin geylere sabah akşam ziktircen o zaman akılları başlarına gelir acımcaksn ibnelere
Bunlara her gün tecavüz edeceksin * şerefsizleri herkesin anası bacısı eşi var ne olacak böyle daha kaç kadın ölecek
Allah rahmet eylesin. Gercekten dünyanin hali artik cok berbat olmus. Ne diyecegimi bilmiyorum fakat o serefsizlere ölüm cezasi vermelerini istiyorum.
Tek söz bazıları gosteriş meraklılarına müstahak demişte..
Kimse kimseyi tahril etmez sizin kendinizi terbiye etmemiz lazım.
Saygılar.
Bu ülkenin başındakiler , adalet bekçileri duyarsız oldukça bu olaylar daha çoook olur ben artık şaşırmıyorum ne yazık ki
Sövücem ama görüş kaldırılacak.
Bunlara ne desen iltifat gibi
Kur'an anayasa olmadıkça, bu insan bozması canavarlar idam edilmedikçe, daha çok haberler göreceğiz.
Ne desem bos ben daha yeni duydum kaç gndr ne haber ne tv izliyordum.