Pişmanlık duyduğumuz çoğu zaman aslında yalnız kaldığımız zamanlardır.
Gün içerisinde, işte, gezinirken bunları düşünmeyiz. Hep o anın tadını yaşarız.
Kimse demesin ben an'ı yaşamıyorum diye, evet aslında hepimiz öyle yapıyoruz tam olarak.

Aynı görseldeki gibi, geçersin sahile tek başına başlarsın kendini sorgulamaya. Sorarsın da sorarsın aklındaki soruları kendine birer birer.
Nerede yanlış yaptım? Neden böyle oldu? Nasıl oldu? diye..

Sonra yakarsın bir sigara ya da alırsın eline bir kadeh viski başlarsın işte. Hayatımıza giren bayan/erkek ilişkilerimiz bile saçma sapanlaşmaya başladı.
Birbirimizi yok yere üzüyoruz, çünkü artık kalplerimize değil giydiklerimize bakıyoruz.
Günü birlik aşklara inat, yaşasın ulan manitasız hayat!
Sonra aradan geçiyor 3-5 gün yine aynı sorun, yine gece yine yalnızlık ve yine pişmanlıklar.
Hayatımıza giren insanları ve ailemizi elimizden geldiği kadar üzmemeye çalışalım.
Güzel bir devirde yaşıyoruz ve bunun tadını çıkartmaya bakalım, hayat birbirimizi üzmek için ve sonrasında pişmanlık duymak için olabildiğince kısa.

Pişman olmayacağınız ve birbirinizi üzmeyeceğiniz nice uzun mutlu günlere ..

Diğer yazılarda görüşmek üzere ..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
asla yaptıklarndan utanma veya kırılma kaybedne sne olursun.
Emeğine sağlık
Teşekkür ederim.
Güzel paylaşım.