AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
161Cevap
Bir kere siz daha kendinizi anlayamiyorsunuz be :-)
Korktum ya bu ne böyle be.. Bizi hiç bir zaman anlayamayacaksınız.. Sonra da kötü kahkaha gibi
İlk karikatürü ne zaman görsem kahkaha atıyorum ya 😂😂
Kötü kadın kahkahası atasım geldi hahahah 😁 Emeğine sağlık :)
Yine adımı yazmayı unuttun he? Yazdım bunu kenara.
Lanet girsin kafama dsfd
Hayat o kadar kısa ve keşfedilecek o kadar çok şey varken şu sonsuz evrende neden bu değerli zamanı anlamak için uğraşalım ben de bunu anlamıyorum.
askere gidecek olana şöyle derler Mantığın Bittiği Yerde Askerlik Başlar şöylede diyebiliriz Mantığın Bittiği Yerdeki Kişi Kadındır.
Senin bencelerini çok seviyorum karinca resimler ve gifler çok renk katiyor :) ellerine sağlık
Teşekkür ederim :D
Adamın dibi değil karekökü bile olsan bir kadının ne istediğini anlamıyorsan zıkkımın köküsün demişler
Bir kadının bir erkeği arkadaş olarak görmesinin nedeni tipi değil karakteridir. Daha kendinizi bile tanımıyorsunuz :)
Karakteri sorun olsaydı arkadaşlık da olmazdı
Karakterin sorun olmasından bahsetmedim. İlla açıklama istiyorsan açıklayayım. 2 tür erkek vardır; biri erkeksi diğeri ezik saf erkek. Kızlar genellikle bu saf kızın her dediğini yapan, kızın yanında ezilen erkekleri arkadaşı olarak görür, diğerleriyle de flört eder :) @thousandmilewish
Karakter dediğin zaman o kişinin düşüncelerinden, ahlakından, değer yargılarından vs. Bahsediyor olursun. Senin dediğin şey mizaçtır. Bu ikisinin birleşimi de bir insanın kişiliğini oluşturur. Kişilik deseydin yine kabul edilebilirdi tezin :)
bende bir kizim ama cidden bazen bende kizlari anliyamiyorum. Kizlari anlamak zor erkeklere yazik ya
Tuvalete beraber gitmek demissin de biz omuz omuza isiyoruz haberin var mi senin?
Kadın anlaşılmak için değil yaşanmak içindir. Ondan. Yoksa şey yani😅
kadını kadın anlayamıyor daha erkeklerin anlayamaması çok normal :D
Neden trip attığınızı kendinizde bilmiyorsunuzki biz bilelim :D
Adet olmanın nasıl bişey olduğunu anlamasınlar daha iyi :)
Ellerine sağlık :)
Yani o kadar şıkta onamı takıldın o kadar mı kötü: )
Diğerleri kadınlara hoş güzel durumlar. O çok kötü
Bilemiyorum valla: ) allah sabır versin nasıl bisey oldunu bilmedigim halde sizi tek haklı bulduğum yer bunla Doğum
yannliz baba ben 1 kotla 5 sene deviren bir insanim
Maşallah bravo :) 👏👏
Onların anlamadığı bir şey yok ki... Burada kadınlarla ilgili sorularda bile ilk erkekler görüş yazıyor.
Siz de ayakta işemenin zevkini hiç bir zaman tadamayacaksiniz :D
Onu da diğer bencemde belirtmiştim zaten.
Çok saçma bunlar bir + özellik değil ki siz kızlar tuvalete toplu gitseniz bizde erkekler toplu olarak konuşabiliriz dedikodumuzu mesela :D :Dd
Emeğine sağlık :) Bu arada o bebişi yerim ben ya maşallah çok şeker :)
Teşekkürler :D
sizin bir bedende iki kişi yaşamayı anlayamayacağınız gibi :))
Biz zaten hamile. iken 1 bedende 2 kişi yaşıyoruz ehdbd
:):):) bu iyiydi de , sizin taşıdığınız canlı fikir sahibi değil :)) orda ayrışıyoruz
Sizdeki nasıl oluyormuş?
paylaşımın çok güzel hazırlanmış , özendim bende bir bence hazırlıyorum ,
sorunu okumadım sayalım :)))
neden trip attıgını kadınlar biliyormu kı bız bılelım?
Hiççç anlamak istemem ben halimden memnunum ne o öyle regl vs 😀😀😀
Erkek olduğuma sevindiğim ne varsa saymışsın kadınlığın kötü yönleri
Ahhahahhh şu tuvalet şeysini okurken gülmekten ölüyordum 😂😂 tebrik ederim, çok güzel olmuş 😊😊
Ah siz kadınlar... 7 değil, 77 tane de yazsanız biz siz kadınları anlayamıyoruz merak etmeyin.
annelik-doğum adlı başlığa koyduğun gifteki hatun stoya mı?
Hayir o güzeller güzeli Anne Hathaway
alakası bile yok. bildiğin stoya o.
Iddaya varmisin? :)
neyine istersen. ama ben stoya olduğunu ileri sürmüyorum iddiada. anne hayhaway olmadığına dair girerim.
Bak ben bu kadina asigim onu her yerde tanirim.. kaybedersin demedi deme :))
Neyine giriğiniz konusunda anlaşın da söyleyeyim kim olduğunu dfsf
ben de stoyaya aşığım dicem yanlış anlaşılacak. yani bir zamanlar aşıktım evet. oturduğu koltukta bıraktığı izden tanırım stoyayı.
@varrakyar malesef @asuman_ haklı bkz: gifvault.com/beautiful-anne-hathaway-gif-3991.html :D
tamam nesine?
bu kızın güvenirliği sıkıntılı. daha 1 xper. açıkçası pek ciddiye alamıyorum şüphelerim var. ama eğer iddialıysa her şeyine girerim. anna hathaway değil o.
ne iddası canım? bence de anne hathaway
1 xp ile ne alakasi var ya :)) neyse ben kazanirsam bu kizi bilirmisiniz? Bu kiz hep hakli cikiyo bundan sonra ne dese inanacam yapcam diye soru sorcan :)))
hayır girmiyorum iddaya ben ya tamam biliyorum anne hathaway bu :)
Domuz ya haha
oha. domuz dedi ya bir çırpıda. ama reflekslerim çok iyi. hemen yana zıpladım sıyırdı geçti.
Herşeyi anlama zorunluluğumuz olabilir ama sizi anlama zaruriyetimiz yok çünkü siz bunu hak ediyorsunuz benim gözümde çoğunuz objesiniz.
Topluca işemeli, s*çmalı ayin mi yapıyorsunuz tuvalette, ne zevk alıyorsunuz bundan?
Dedikodu yapıyoruz arkanızdan. Çok zevkli oluyor.
Hiç sevmem öyle şeyleri. Topluca bir mekana gidiyoruz, aramızdan bir kız lavaboya gidiyor, arkasından diğer kızlar koşa koşa gidiyor. Çok saçma bir görüntü ortaya çıkıyor. :(
Anlayamazsınız dvfdsg
Regl-Annelik-Doğum hariç diğerlerini erkeklerde yapıyor zaten
sacma sapan olmuş bunları zaten biliyoruz kadınların aptal oldugunu :D
Dogru bir yaklasim👍👍👍
kuyruk acın büyük galiba :D
30 erkek sırf fiziği iyi diye tek kadın peşinde koşabiliyosunuz ve aptal olan bizmi oluyoruz dostum? :) en azından hormonlara sahip çıkabiliyoruz biz :p
koşarız nolcak :D
aynen yahu nedendir bu trip? ? bir cevabını detaylı olarak verebilecek olan?
Onu bulan varsa bende istiyorum piliizzz
Çoğu zaman paylaşamama hissinden doğuyor bu tripler
yani erkegin dinlememesinden mi kaynaklı. ? bende nisanlım ile tartısıyorum ıkı gundur. 3 gundur bir tripler falan filan. napmam lazım ? telefonu falan kapattım. dayanamadım artık
Bunların erkeklerin anlamadığı şeyler değil... sizlerin saçmalıkları... Çok saçma olmuş :/
boşver boşver iyiki kandınlar var iyiki erkeklerde var birbirimizi anlasakta zevki çıkmaz salla :D
Kadinlar anlasilmaz biz erkekler anlamaya calissakta basarisiz oluyoruz
anlamadığım şey sizi anlamadığımızı sürekli iddaa etmeniz... :)
- alacam ama yöresel bir söz paylaşmak istedim :)
1 kazın aklı 10 kızın aklı :)
Niye trip attığınızı bilmememiz için trip atıyosunuz
Hepsi trip atar
10 saat avm de gezinirler
10 saat hazirlanamazlar
Vs 10000 madde daha
Kadınları çözebilen bir insan oğluyla karşılaşmadım daha
bunları okudukça erkek olduğum için şükrediyorum...
Kadınlari kim anladım diyorsa alnini karislarim yok öyle bir sey
Siz erkekleri anlayabiliyormusunuz biz sizi anlayalım kızları kızlar bile anlamıyor
Hayatın anlamısınız lakin bazen manyaklıklarınız oluyo
Bu karınca sacmalamis yine
aynen
Siz saçmalamayıverin madem. Okumak zoraki değil.
Trip atmanızın temel sebebi daha çok ilgi göstermemiz için o kadarda salak değiliz
Eğer harbi anlayamadığımız gerçekler bunlarsa sizi hiç anlamayalım aqq
KS Merve Ç. sini buldu galiba.
O kim la :D
Şimdi baktım da ne alaka yahu? Ben bunun aynısını kadın versiyonu olarak da yazdım bu kadar alınmayın.
ellerine sağlık çok iyi anlatmışsın :D:D
Sağolasın :D
Çünkü biz KADINIZ. İstediğimizi yaparız.
Baba olamazsin mesela
Ahahaha keyif karşıya geçti ;)
Kadınların bile kadınları anladığını düşünmüyorum.
Cok güzel bir kanaat :-)
Pisti olunca niye bozuluyorduk biz
Hahaha 😂 güzel olmuş emeğine sağlık
Keyifli bir paylasimdi tskler
Anlamak ta çok gerekli değil. Sence gerekli mi?
Anlamak isteseniz de anlayamazsınız :)
saçımı mavi mi yapsam asdf
Saci mavi olan kizin adi nedir
Avatar
Avatar?
Kadının adını bilmesem de oynadığı filmin adı the sunshine of the spotless mind.
Tesekkurler