Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"

ANNE GEZİNDİĞİN BAĞ, BABA YASLANDIĞIN DAĞDIR, ÖMRÜNÜN EN GÜZEL ÇAĞI ANNE VE BABANLA OLANDIR.


BABA


Evet arkadaşlar bugün baba'larımız hakkında kendimce içimden geçenleri size aktarmak istiyorum elimden geldiğince umarım bir faydası olur. Her ne kadar istisnalar kaideyi bozmaz isede tabi bazı babalar varki baba demek çok zor ama dediğim gibi herkes için geçerli değil.


Meyve dolu bir kasadan illaki çürük olanlarıda olacaktır. Mühim olan o kasada çürük var diye bütün meyveleri çöpe atmamaktır. Belki kızarız belki kusuriz kırılır inciliriz ama şunu hiç bir zaman unutmayın baba en büyük değerlerden bir tanesidir. Ekmek gibi şu gibi.


ANNE GEZİNDİĞİN BAĞ,BABA YASLANDIĞIN DAĞDIR, ÖMRÜNÜN EN GÜZEL ÇAĞI ANNE VE BABANLA OLANDIR...



Dünya'ya geldiğimizde babamız bizimledir artık o baba olmuştur artık evet evet artık o BABA'dır. Küçük minik kuzusu vardır cinsiyet önemli değildir kimi babalar için, kimisi için ise önemlidir .


MESELA


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"



Bir kız çocuğu ister babalar. Küçük sevimli kız cocoğu daha çok düşkündür babalarına nedendir bilinmez babalarda aynı şekilde kız çocuklarına. Kızları için her şekle girer babalar çünkü candır o çocuk ve o istiyorsa eğer....


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"



Mesela toka takar kızının babası...


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"



Kız çocuğunun makyaj öğrenmesi için bebeğe ihtiyacı yoktur kimi zaman :) İyi bir deneme tahtasıdır baba...


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"


ya da kızına benzeyen bir babadır o.


PEKİ ERKEK ÇOCUKLARI BABALARI İÇİN?


Babanın soyunu yürütecek kişi ya da kişiler onlardır. Küçükken bir arkadaş, büyüdüğünde ise yoldaş. Evini emanet edeceği kendinden sonra gelen kişidir erkek çocuk.


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"



Oyun pisti bir baba.


Ya da...


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"



oyun arkadaşı bir baba.


PEKİ BİZ BABALARIMIZA HAK ETTİĞİ DEĞERİ VERİYOR MUYUZ, VERDİK Mİ ?


Kaybedince anlaşılan bir baba sevgisi mi, yoksa yaşıyorsan kokusunu içine çekebilmek mi? Yapmayın babalarınızı kırmayın üzmeyin baba yokluğu çok kötü bir acıdır. Kolun yok olur, vücudunun yarısı yok olur.


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"



Evinin çatısı yok olur.Mutluluk öksüz kalır.sen ise evet sen ise yaşın hiç fark etmez ama 1 yasında ol istersen istersen bilmem kaç yaşında baban yoksa yetim olursun ve bu yetimlik öyle zor bir iştir ki, içinde mücadele yaparsın kendinle. Soru soracak olursun babana çünkü fikir alman gereklidir sorunun cevabı babandır ama o artık yoktur.


PEKİ BABANIZIN YOKLUĞUNU HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ?


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"


DÜŞÜNÜN.....


Hiçbir zamanda aklınızdan çıkarmayın!.....


Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"


BİR GÜN YANINIZDA OLMAYABİLİRLER....


Belki içimden geçenleri tam anlatamadım eksik oldu yarım kaldı olmadı bilmiyorum ama zaten babasızlığı size anlatamam ki...


Lütfen ama lütfen kaybetmeden değerini anlayın babalarınızın.



SENİ ÇOK SEVİYORUM VE ÖZLÜYORUM CANIM BABAM. SENSİZ 78. GÜN.
RABBİM MEKANINI CENNET BAHÇELERİNDEN BİR BAHÇE EYLESİN BİZ SENDEN RAZIYDIK, RABBİM DE SENDEN VE BİZDEN RAZI OLSUN....

Anne ve Baba Hakkı "Anne Gezindiğin Bağ, Baba Yaslandığın Dağdır"
Cevapla