Evet arkadaslar bugun sizlere İnsanlarla Konuşurken dikkat etmeniz gereken 5 davranıştan biraz bahsedeceğim :)
1-) Göz teması kurun :)
İnsanlarla konuşurken göz teması kurun bu onlara değer verdiğinizin bir göstergesidir.
göz temasında yalanlar kolay açığa cıkar karsı taraftaki bazen yalan oldugunu bildigi anda benim gibi inanmayı tercih eder dikkatli olun :)
2-) Söz kesmeyin

Karşı tarafı dinlerke sözünü kesmeyin bırakın aleyhinizede ya da saçma bile konuşsa onu sözü bitene kadar dinleyin :)
3-) Ön yargıdan kaçının

Asla ama Asla konuşmadan önyargılarınızla hareket etmeyin unutmayın ki kimse insan sarrafı olamaz :)
4-) Çok konuşmayın

Konuşurken aynı kelimelere dönüp durmayın kısa ve öz konuşun karşı tarafı baymazsanız o kişi sizle konuşmak için çabalar :)
5-) Konuşurken Götünüz başınız oynamasın :D
Adam yerine konmak için Adam gibi konuşmak gerek ancak kıcınızı başınızı sallarsanız konuyu anlatamaz ciddiyede alınmazsınız :)
Benden bu kadar dogrudur ya da yalnıştır ama bu (bence) olan tarafı :) herkese tesekkürler :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar