Merhabalar aşklarım! Bu Bence'yi yazanın Şizovski olduğunu görünce şaşırabilirsiniz fakat şaka gibi ben de mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum yazıma. Bunlar benim gördüklerim, eksik varsa yorumlara yazın. <33
Katlin ilk aşaması: Kelimeye taciz

Sen tut güzelim kelimelerin delikanlılığı ile oyna arkadaş, var mı böyle bir şey?
Bknz: Abazan- Abaza Tabii- Tabi Poğaça- Poaça Değişken- Deyişqen Güzel- Güsel Mükemmel- Mütüşmel Olmaz- Ulmas Yaptık- Yabtıq Yalnız- Yannız Herkes- Herkez Bayağı- Baya
Katilin sorunu ne peki?

"Bende özledim" diyemiyor çünkü bağlaç dahil anlamında de ve çıkınca anlam değişmiyor ayrı yazılır.
Birşeyi var ama şeyini ayırmıyor.
"üff snne be slk" diyerek ünlü harfleri dışlıyor.
Tab2, 4nlayın yazarak havalı olurum sanıyor.
Sadece nokta kullanarak buna da şükür dedirtiyor ve kafasına göre cümlesine yemek yaparken baharat atar gibi virgül serpiştiriyor.
Tamam sakin, mottomuz "Nasıl yazdıkın deyel yegen, ney annatmak istedikin"


Türkçe kitabım seni seviyorum bu saatte benimle aşk yaşıyorsun, her ne kadar "Yannışlarla doğlu kipat olsağn dağ çünküsü insanla yalnış yap yapa örenir" 🖤 🦄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar