Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

Güzel ülkemin güzel insanları yaratıcılıkta sınır tanımıyor. Hangi kafayla konulduğunu anlamadığım bazı mekan isimleri olsa da çoğu tebessüm ettiriyor. Mizah alanında sınır tanımayan yurdum insanının kıvrak zekasına hayran olmamak elde değil.

1. Çok kararlı bir işletmeci kurtulamazsınız dayayacak...😂😂 Bunu bir berber koysa daha realist olurdu bence, dayaya dayaya omzumuzda gamze oluşturdular.😬

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

2. Yol tarifi eder gibi mekan ismi yokmuş. Müşteri kaybına tahammülü yok.😂😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

3. İçeri girince kasada duran arkadaşa "sizinkini yemeye geldik" demek gerekiyor sanırım.😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

4. Hadi gel bu adama güven... Gülümser çakarsın sen şimdi bize diye espri yapmadan duramazsın. 😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

5. Boşver abicim sen daha iyi tostlara layıksın. 😬😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

6. Rekabet adına her şeyi denemiş abimiz, kapıya ekmek veren bankamatikte koysa tamamdı.😉

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

7. Zamanında ressam olacakken babasının zoruyla mühendis olmuş bir kardeşimiz. İşini çok seviyor belli ki... 😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

8. Olaya fazlaca biyolojik açıdan yaklaşmış. Yani umarım öyledir. 😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

9. Böyle bir isim mi konur arkadaş... İçeri girince bari zevk alalım anlaşılan şey yapacaksın diyesim gelir.😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

10. Hadi gel de arkadaşa nerede olduğunu açıkla...😂😂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

11. Zorla güzellik mi olur diyenlere inat buradayız...

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri

Biraz tebessüm ettirmekti amaç, yüzünüzden gülücükler eksik olmasın.😉🙂

Komik ve Oldukça Yaratıcı Mekan İsimleri
6
5
Görüşünü yaz

En İyi Kız Görüşü

  • Bilge_Bayan
    Totoş pastanesiyle hiç bizimkini yediniz mi dikkatimi çekti 😂😂
    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Erkek Görüşü

  • Totoş pastanesi 😂😂😂
    Görüş hala geçerli mi?
    • Düşünsene arkadaş arıyor gardaş nerdesin valla gardaş acıktım da şeydeyim nerdesin la şey yaw 😂😂😂

    • Totos pastanesi deyim snsnjsj

    • Tercihlere saygımız sonsuz ama bir süre görüşmesek iyi olcak 😂😂😂

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

54
  • Hahah😁cok iyi ya tesekkürler fakat bunların gerçek olması ilginç ✂️
    • Daha neler neler var değişik bir milletiz gerçekten 😂😂

  • Eggscellent
    😂😂
  • 😂😂bayağı komikmiş ya
    • Senin üye adında pek orijinal 😂😂

    • Thx kanks genelde dalga geçerler bunları görünce mutlu oluyorum 😂

    • Oldukça meşhur ve gösterişli bir yemek insanın iştahını açan bir nick şişmanlardan ve diyettekilerden uzak dur 😂😂

    • Hepsini Göster
  • Ahahah valla iyi güldüm sabah sabah 😂😂😂😂kahkaha attım çoğuna 😂
    • Bende görsellerin üzerine yorum yazarken çok güldüm kendimi frenledim bir çoğunda bu platform kaldıramaya biliyor bazı şeyleri 😂😂

    • 😂😂😂Gülünmeyecek gibi değiller ki

  • Seda_lı
    bunlar gerçek mi 😂😂😂
    • Hiç bizimkini yediniz mi Konya'da varmış ama çok tepki alınca ismini değiştirmiş 😂😂😂

    • Seda_lı

      Ayy isabet olmuş değiştirsin zaten, o ne ya öyle senin de dediğin gibi içeri girip adama ne diyecekler. 🤣🤣🤣

    • Kasaya sa iri yapılı bir bıyıklı koymuşlar. Hadi gel de bu mekandan bir şey ye tövbest😂😂😂

    • Hepsini Göster
  • Stellaunica
    Hahaha çok iyi ya
  • Kiminekimono
    Eyvallah gardaş
  • melike47
    zorla güzellik ne ya
  • Gizli Üye
    Argo olmasa iyi de, keşke daha güzelleri de olsaydı.
YÜKLENİYOR...