Beni kullandığı kelimelerle çileden çıkartarak, bu yazıyı yazmama vesile olan bir üyemize, teşekkürler.
Ben, Türkiye gibi boşanma lafını ağzına alırken bile öldürülen kadınların olduğu bir ülkede, ağır kayıplar yaşamama sebep olan ve beni zehirleyen bir evlilikten kendimi sağ olarak kurtarmayı başarmış bekar bir anneyim. Hayatımı tek başıma da gayet güzel idame ettirmeyi başarıyor ve kendimle gurur duyuyorum. Yaşadıklarımdan yola çıkarak bu yazıyı kaleme almak istedim.
Biri bizi gözetliyor

Evliyken kimsenin ilgilenmediği detaylar, bekar hayatınıza başladığınızda birden herkesi ilgilendirir hale gelir. Eve geç gelmeniz, birinin sizi arabayla bırakması, etek giymeniz, dekolteniz vs. Hele bir de güzel alımlı bir kadınsanız yandınız. Çocukluğunuzda başınızı okşayan bakkal amcanın bile size bakışı değişir.
Çok kolayız

Boşanmış olduğunuzu duyan erkekler için biz kolay lokmayız, yolluyuz. Hayatımızda bir erkek olmadığı için kimi boş bulursak onun kucağına atlayacağımız düşünülüyor. Eğer bir de olgunsak oh tadından yenmez kesin aranıyoruzdur. Kimsenin başını ağrıtmayacak kadın oluveririz. Çevremizdeki evli kadınlar içinse kocalarını ellerinden almak için pusuda bekleyen potansiyel tehlikeyiz.
Ah şu ihtiyaçlar

Ah ah neler duydu bu kulaklar? Erkeksiz nasıl dayanıyorum, hiç mi canım istemiyor, ihtiyaçlarımı nasıl karşılıyorum? İnsanlar o kadar densiz ki bunları sormayı kendilerine vazife daha da kötüsü hak olarak görüyorlar. Bir süre cevap vermedim bu sorulara. Sonra sana ne demeye başladım göğsümü gere gere.
Yeniden evlenmek, aşık olmak

Ölümüne korkutucu bir şey benim açımdan. Bir erkeğe tekrar güvenmek, sevmek, alışmak, beraber bir hayat için planlar yapmaya başlamak. Toplumda ise maalesef, özellikle erkek annelerinin korkulu rüyasıyız. Ya boşanmış bir de üzerine çocuklu bir kadına düşerse oğlum!! Eyvah eyvah... Konu sütümü helal etmeme kadar gider. Evli arkadaşlarınız da bir an önce başını bağlasak ta bizim adamlar elden gitmese diye size sürekli birilerini ayarlamaya çalışırlar.
Nihayetinde, kadınım, anneyim, çalışıyorum, harika bir adamın sevgilisiyim ve seneler sonra yeniden huzurluyum mutluyum diyebiliyorum. Bu kadına dönüşmem uzun sürdü ve kimse için taviz vermek niyetinde değilim ne hayatımdan ne yaşadıklarımdan ne düşündüklerimden...
Başkalarının gözleri bizim zindanlarımız, düşünceleri bizim hücrelerimizdir.
Not: Bu BENCE'ye özel - gizli yorum kabul etmeyeceğim.
Teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar