32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

Hepimiz günümüzde bize sorulduğunda; doğayla iç içe yaşamayı tercih ettiğimizi söyleriz. Bursa'da bir aile tam 32 yıldır bu tercih edilen yaşamı sürüyor.

1. Bursa'daki Büyükorhan ilçesinde Hüseyin Taşkın ve Nihal Taşkın evlendikten sonra yaşamlarını ormanda sürdürmeye karar verip, bu fikri hemen hayata geçirirler. Bunun için bir kulübe yaparlar.

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

2. Hüseyin Taşkın ve Nihal Taşkın çifti geçimlerini çobanlık yaparak sağlıyorlar. Çift her gün keçileri otlatıyor.

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

3. Çift otlattıkları keçilerin sütünü sağıp civardaki köylere ve sütçülere satarak para elde edip ihtiyaçlarını karşılıyorlar.

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

4. Çift bulundukları yeri doğa koşulları gereği 3 ayda bir değiştiriyorlar, tabii yanlarında kulübelerini de götürüyorlar.

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

5. Hüseyin Taşkın türküler söylüyor, ormanlardaki eşsiz güzelliklerle beraber eşine olan aşkını ve doğa sevgisini dile getiriyor.

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

6. Çift teknolojiden ve beton yapılardan uzak bir yaşam sürüyor. Zorlu koşullara rağmen bu yaşam biçiminden oldukça mutlu olduklarını dile getiriyorlar.

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!

Kim bilir, bu çift gerçek sevgiyi ve gerçek kaliteli ve huzurlu hayatı yaşıyordur. Her şeyden ve herkesten uzak...

32 Yıldır Ormanda Yaşayan Aile!
Cevapla