Sizlere Zorro, William Tell, Skinoski kelimelerini sorsam, belki çoğunuzun bir fikri olmayacaktır bu kelimeler hakkında. Ama akranlarım için çok şey ifade eden 80'li yıllarda TRT'de yayınlanan dizilerdi bunlar. Biz bunları izledikten sonra filmin verdiği o gazla, bir sonraki bölüm gelene kadar, her gün dışarıda kendi yaptığımız tahta kılıçlarımızla, oklarımızla bu filmlerin sahnelerini yeniden yeniden canlandırır, usanmadan oynardık.😊
The Avengers (Yenilmezler) serisi güzel olsa da bunları izledikten sonra sahnelerin izleyenler tarafından canlandırılması sanırım biraz imkansız. Hele ki yüksek katlarda oturan bir nesil için bence bu filmler tehlikeli bile olabiliyor. Yani bu filmleri izledikten sonra aldığımız o gazla gazman gibi uçamayacağımız ortadayken uçma inadının sonu hiç hayırlı olmayacağını düşünüyorum.😁😁

2012'de The Avengers ile başlayan seri 2015'te Avengers: Age of Ultron, 2018' de The Avengers: Infinity War ile devam etti ve en son Avengers: Endgame ile son filmi, geçen ay vizyona girdi ve film son serisiyle de dünyanın birçok yerinde büyük yankılar uyandırdı. Bununla birlikte serinin kadrosuyla alakalı da bir çok geyik döndü özellikle de sosyal medya platformlarında.
Acaba bu seri 90’lı yıllarda çekilseydi o dönemin ünlü aktör, aktrislerinden hangileri bu filmin başrol oyuncuları olurdu?🤔
✔ Thor karakteri ve Dolph Lundgren.

✔ Demir Adam'a bir Tom Cruise giderdi bence😊

✔ Brad Pitt, Captan America karakterine bence de yakışırdı😊👍

✔ Leonardo Dicaprio ve Örümcek Adam

✔ Halle Berry ve Gamora karakteri

✔ David Duchovny bir Hulk olabilirdi bence😊

✔ Drax, Rambo'nun yaralı haline çok benziyor 😊

✔ Demi Moore'dan Nebula karakteri olur muydu ki?🤔 Neden olmasın ki? 😊

✔ Bu komik adam ve Falcon karakterinin hakkını bence de verirdi😊

✔ Milla Jovovich ve Black Widow

✔ jhon Stamos ve Winter Soldier

✔ Alicia da bence Scarlet Witch karakterinin hakkını verebilirdi😊

KScan peki sence de yapılan yakıştırmalar cuk oturmamış mı?😊
Senin en çok beğendiğin kahraman hangisi?
Aslında ben bunun Türk Başrol oyuncuları olan versiyonunu yapayım en kısa zamanda. O daha eğlenceli olacağa benziyor. Hadi şimdilik benden bu kadar😊
Hoşça kalın🖐🖐

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar