Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de "Doğal Seleksiyon" Olabilir mi?

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

Erkeklerin yaşamlarının kadınlara oranla daha kısa olduğuna dair bir çok şey yazılıyor, çiziliyor. Siz de bu yazılıp çizilenlerden muhakkak haberdarsınızdır. Ben de bu Bence'de biraz daha yazılıp çizilenlerin dışına çıkarak "Darwin'in Doğal Seleksiyon teorisiyle erkeğin daha erken ölümünün bir bağı olabilir mi?" yönüne bakmak istedim.

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

1-Hemcinslerimin bir bilim adamı edasıyla ortaya attıklar en iddalı tezleri 👇

Kadın, trip + erkek= ömrümü yedin Nalan tezi

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

2- Gerçek bilim insanlarınca yapılan araştırma sonrası ortaya atılan neden:

Bu araştırmanın içeriği de, erkeklerin kadınlardan ortalama üç yıl daha az yaşamaları üzerine. Bunun temel sebebinin bilimsel olarak kadınlarda bulunan XX kromozomu erkeklerde ise XY kromozomların bulunması olarak açıklanmış. Çoğunuzun vakıf olduğu bu araştırmanın detayına çokta girip sizi sıkmak istemiyorum.

Kadın ve erkek aşık olur, evlenir. Bu evliliğin doğal sonucu doğan çocuk eğer erkekse, daha önce ölme ihtimali daha yüksektir.

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

Bir de erkeklerin ömrünün daha az olmasının yani Bencemizin özünü oluşturan konuya hemencecik girmek istiyorum. Bence erkeklerin daha erken ölümünü Darwin'in Doğal Seleksiyon teorisiyle de kısmen açıklamak mümkün.

Ne deniyor Doğal Seleksiyonda;

doğada sürekli bir yaşam mücadelesi olduğu ve bu mücadelede hayatta kalanların hep 'güçlü ve doğal şartlara uygun' canlılar olacağı varsayımına dayanır.

Yaşamda ağır, tehlikeli işlerde çalışan erkek cinsinin kadın cinsinden fazla olduğu gerçeğiyle, ayrıca Doğal Seleksiyon tanımına, güçlü olmanın yanında zeki olmayı da eklersek, bu teori erkek ömrünün neden kısa oluşunun kısmı bir sebebini de açıklar bence.

Doğal Seleksiyon teorisi kapsamında ele alınabilecek vakalara gelin hep birlikte bakalım canlar. Yani bunlar ölmesinde ne yapsın? 😊

✔Şu mavilinin duruşa baksanıza Allah aşkına ne kadar rahat yani burda ölecek biri olursa bu mavili olmayacağı kesin😂😂

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Sen hiç kadınların bu şekilde cam sildiğini gördün mü be adam? 🤔 Bence öl sen 😊

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Lan napıyon bir yerini yakacaksın😨

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Jonny'in yok oluş öncesine ait bir kare 😊 Bu olay sonrası Jonny, Jennifer olmuş olabilir bence🤔

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔ Gölgelenmek iyidir de böylesi kötüdür😨

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Fare kapanı mı o?🤔

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔ Tedaş'ın ilk elektrik teknisyeni😂😂

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Aferin koçum sana o değil de o yanında ki adamın suçu ne?☠☠

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Merdiven mi o?😨

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔ Güç denemesinden çok zeka denemesine benziyor. Ne dersiniz?😊

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

✔Ve bu Bence'yi okuduktan sonra, pembeli üyelerimizin Bence'nin kahramanlarına verdiği tepki😊

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de

Yani aslında haklılar da. 😊

Bu Bence'nin kahramanları bence siz ölün arkadaşlar, siz ki erkeklerin yüz karası olarak yaşamanızın bence bir mahsuru var 😂😂

Umarım yüzünüzde tebessüm bırakma gayretim yerini bulmuştur.

Hoşça kalın 🖐🖐

#asesyazdı

Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de
Erkeğin Ömrünün Kadın Ömründen Kısa Oluşunun Bir Sebebi de "Doğal Seleksiyon" Olabilir mi?
Cevapla