Hayvanların İnsanlardan Daha Sadık Olduğunun 4 Kanıtı

Merhabalar, bugünkü bencemde size hayvanların insanlardan daha sadık olduğunun 4 kanıtını söyleyeceğim.

Başlayalım ☺️

İyi günde de kötü günümüzde de bizi bırakmazlar

Hayvanların İnsanlardan Daha Sadık Olduğunun 4 Kanıtı

Dost kötü günde belli olur derler. Ama hayvanlar iyi günde de kötü günde de bizi yalnız bırakmazlar, hep yanımızda olurlar. Onlar konuşamıyor ama bizim en büyük destekçilerimiz 🐾

Hep bizimle ilgilenirler

Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..

Yapayalnız kaldığımızı düşündüğümüz anda bizi mutlu etmeye çalışırlar. Bize destek olurlar. Nankörlük etmezler.

Sevimli halleriyle bizi mutlu ederler

Hayvanların İnsanlardan Daha Sadık Olduğunun 4 Kanıtı

Hayvanlar çok tatlı ve şirinler. Onları sevdiğimizde, başını okşadığımızda huzur buluruz. Bir nevi terapi gibidir. Bence hayvanları sevenler eğer imkanları varsa evcil hayvan sahiplenmeli. Ama eğer bakamayacak ise, sadece sevmek için alacak ise almasın. Onların da bakıma, beslenmeye ve barınmaya ihtiyacı var ☺️

Saf, temiz ve masumlar

Hayvanların İnsanlardan Daha Sadık Olduğunun 4 Kanıtı

Hayvanlar temiz, saf, masum, melek gibi varlıklardır. Onlar bizi, biz de onları çok seviyoruz 🐾

Hayvanları koruyalım, onları mutlu edelim 😊

Bir sonraki bencemde görüşmek üzere, iyi geceler ⭐

Hayvanların İnsanlardan Daha Sadık Olduğunun 4 Kanıtı
Cevapla