''Sevgili mi, arkadaş mı'' sorusuyla çoğu kez karşılaşmışızdır. Ben bu sorunun cevabına arkadaş diyenlerdenim ve bunun için birçok nedenim var. İşte onlardan birkaçı;
Sevgilinle paylaşamadığın şeyler olur ama arkadaşınla her şeyi paylaşırsın

Özellikle yeni sevgili olduysanız, yanında rahat davranamazsınız. Fakat arkadaşınız tüm şebekliklerinize şahit olmuştur

Aradan uzun zaman geçse bile tekrar görüştüğünde kaldığın yerden devam edebilirsin. Sevgili her dakika mesaj bekler

Arkadaşınla her türlü çılgınlığı yapabilirsin, sevgilin buna sadece bir süre dayanabilir

Sevgilin güzel olmasan bile iltifat edecektir ama arkadaşın gerçekleri görmeni sağlar
Sevgilinin hissettirdiği;

Arkadaşının seni uyardığı gerçek halin;

Sevgilinle herhangi bir sorun yaşadığında ilk koşacağın kişi arkadaşındır

Arada sevgili tribi attıkları görülse de, sevgilin kadar abartmaz

Arkadaşın fotoğrafını çekmek için şekilden şekle girebilir ama sevgilin selfie çubuğu ister

Arkadaşınla saatlerce saçmalayabilirsin ama sevgilin aradığında sesine bile çeki düzen vermeye çalışırsın

Sevgilisi aradığında birden sesi değişenler? :D
Senin sevmediğin kişileri arkadaşın da sevmez ama sevgilin tarafsızdır

Sevgilinin arkadaştan daha değerli olduğunu gösteren konular neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar