Bazı İlişkilere Arkadaşlık Az Gelir, Aşk İse Çok Fazla





Bazıları Sevdiğime Pişman Etti

Tesadüflerle Doluyduk Aslında. Ama hiç "BİZ" olamadık.
Bize arkadaşlık az geliyordu, sevgili olmak ise çok fazla...
O yüzden sancılı bir ilişkimiz oldu. Onu anlamaya çalıştıkça kaçtı benden. İkimizde incitiyorduk birbirimizi. Defalarca görüşmeme kararı alsakta yine aynı noktada birleşiyorduk. "Neydik ki biz? "

"Gece Kızı" derdi bana. Hava kararınca buluşurduk. Kemiklerimi acıtıncaya kadar sarılırdı. Bende kokusunu içime sindire sindire çekerdim. Ama hala cevabını bilmediğim birşey vardı. "Neydik Biz?"


Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk ise çok fazla..


2 Senemiz böyle geçti. Her ne olursa olsun hergün buluşurduk. Ben onu içten içe severdim. Biliyordu fakat kendisi bu konuda sessiz kalıyordu. Birbirimizin ilacı gibiydik...

3 ay öncesine kadar herşey güzeldi. Ama benden uzaklaştığını farkettim, tartışmalar oldu. 3 aydır konuşmuyoruz. Benim ona ihtiyacım var, kokusuna, gözlerine , ellerine ihtiyacım var. Aslında çok yaşadık böyle küsmeler.. Ama hiçbiri bu kadar uzun sürmemişti...Ben her ne olursa olsun onu kaybetmek istemiyorum. Onun omuzuna yatıp yıldızları saymayı özledim. Göğsümde uyumasını özledim. Dudaklarının tadını özledim. Ben her gece hayaliyle uyuduğum adamı özledim.


Ben de ona iyi geliyordum. Ne zaman morali bozuk olsa yanımda soluğu alırdı. İlacıydım onun. Hem sevgili hem arkadaştık görünüşte. Sürekli şu soruyu soruyorum kendime.



Bana zerre kadar birşey hissetmiyorsa neden kemiklerimi sızlatana kadar sarıldı?
Neden her canım sıkkın olduğunda yanımda oldu?
Neden öptü?
Neden elimi tuttu?
Hepsi bir oyun muydu sizce?



Cevabını bulamadığım sorular bunlar.

Bazı İlişkilere Arkadaşlık Az Gelir, Aşk İse Çok Fazla


BEN KOKUSUNA AŞIK OLDUĞUM ADAMI ARIYORUM HER YERDE.
EVLİLİK HAYALİ KURDUĞUM ADAM; ŞİMDİ KİM BİLİR KİMİN YARASINA MERHEM OLUYOR ?

Bazı İlişkilere Arkadaşlık Az Gelir, Aşk İse Çok Fazla
Cevapla