AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Bunları anlayacak bir kadın bulsaydım evlenmiştim.
Bende aynı fikirdeyim :)
Evet çok Başıma geldi kızlara fedakarlık yaramıyor değmez
Değen biri gelmemiştir belki de..
Way öyle erkekler var mi sahi merak ediyorum cidden adam gibi ben bunların hepsini yaptım ama üzüldüm diyen "adam" var mıdır?
Kimimiz bazılarını, kimimiz ise hepsini yaptık. Çoğumuza fırsat bile verilmedi.
Güzel yazı hocam aslansin
Eyvallah dostum, sağ ol. 😊
Her kız böyle değildir ama çoğu böyle ve paraya bakıyor gerçekten değer bilmiyorlar evet
İlk deda bir kadından, bu doğru cümleyi duydum. Teşekkür ederim.
çiğköfte yoğurmanın bir artı olacağını hep beklemiştim, waffle out çiğköfte on :D
"Çiğ kötfe yoğurmak" her zaman artıdır. Değerini bilmeyenler utansın! :)
Iysi yokken mii soluosun bunu kardes? :Derkeklerin hepsi standart
kaybeden.;)
Anlamadım yazdığınızı?
Demek ki bu tip erkeklerde üzen kadınlardan hoşlanıyo demek ki ne oluyo üzülen adamlara iyi oluyor
Size de teşekkür ederiz, genelleme yapan bayan :)
Esas kızları niye üzdünüz:(
iyi yaptık , yine olsa yine üzerim )
Aferin böyle devam o zaman:( @BozQurd
O kadar üzdüler ki, bazı şeyleri göremez olduk.
kardeşim güzel bir yazı olmuş. bileğine sağlık.
Teşekkür ederim dostum :)
Uzmedim oyle adam uzulmez cunku ^^
Üzen, üzüyor.
biz ne adamları üzmüşüz beeee! :D
ne adamlara üzüldünüz diye üzülün. emin olun bu üzdüğünüz adamlara özür dilerim deseniz o an oracıkta affeder. ağzınızın içine bakıyordur çünkü.
@Eminkepenek aha da üzülen bir erkek! kızlar götürün bunu burdan :D
götürdükleri yerlerde de üzerler emin ol :) ben iyim burada..
hahahah :D @Eminkepenek
. . :)
Ne yazık ki öyle!
Süper olmuş :D eline sağlık 👍
Teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim. 😊
Çok begendiimm :))) ben tesekkur ederim.
Eğlenceli bir şey olsun istedim. 😊
Evet cok eģlenceli olmus :D.. sen hep bence yaz boyle :)) kolay gelsin
Elimden geldiğince.. Teşekkür ederim. 😊
Okurken gülümsedim, hoş bir yazı olmuş :)
Umarım öyle olmuştur. Teşekkür ederim :)
Ben uzmedim. Kim uzdu l*n bu adamlari
Kadınların çoğu diyelim.
Böyle adamlar bize denk geldi sanki
gelmiştir belki :)) @IşıLLL34
Gelmedi, şu saatten sonra da gelmesin gerek yok @keşaplı
kaderin ne göstericeğini bilemezsin @IşıLLL34
Biliyorum ama umurumda değil ve bu muhabbet burada kapansın @keşaplı
peki patron :) @IşıLLL34
Yanlış yerde aramışsındır :)
Belki de haklisin :))
Genellikle haklıyım! :)
Biliyorum :))
Farkında olman güzel birşey :)
Bencede :))
hahahahha çok eğlenceli bir yazı olmuş
Teşekkür ederim. Kızlar yazmış, altında kalamazdım! :)
Sümsük erkek ya da kadını sevmiyorom ^^
Bu da sizin görüşünüz. Teşekkür ederim.
Nerede bu erkekler :(
Burdayiz :)
@mehmetwcan belli edin kendinizi
Her yerde bulabilirsiniz :)
Yok ya az bunlardan
Az olduğunuzu zannediyorsunuz ama fazlasıyla var. Çoğu kabuğuna çekilmiş durumda.
Cikin kabugunuzu atin :)
Kabuğumuza çekilmemizin nedeni, yine kadınlardır :)
Nasil cikicaklar :D
Bu gidişler zor. :)
Sanırım evet zor
Cok guzel olmuss yaa ellerine saglik
Zıkkım eline sağlıkmış Burak Özçivit için kimleri kimleri üzdünüz :)
Hahahahahahaah yahu furkanım napayım burakım için üzmeye değer yani :D :D @themarmarasea
Teşekkür ederim, sağ olun. :)
Ne yazmışsın be oku oku bitmedi ama değmiş :)
Umarım değmiştir. Teşekkür ederim :)
Böyle biri olsa ne istese yaparım valla
öyle birileri var da görmüyonuz. ilginizi çekemiyorlar malesef.
Bişey yapsınlar da anlayalım :(
seviyoruz.. daha ne yapalım...
yahu yapıyoruz yanlış anlaşılıyor.
Ben burdayımm diye bağırın biz anlarız
burdayıııım huuhuuuuu:D hahaahah
he pardon yaaa yanlış anladım:)
İstediklerini yapsınlar.. siz yine de onları tercih etmeyeceksiniz..
Çok güzel olmuş da böyle erkek nerede...
Var. Size denk gelmemiş demek ki :)
Bence yok :(
Vardır. İlla ki bir yerlerde vardır :)
Armudun sapı üzümün çöpü diye elinizin tersiyle ittikleriniz
dırdırı az olan kadının erkeğği 10 yıl çok yaşar
En azından mutlu yaşar. :)
Hani bu kadar güzel açıklanabilirdi.
Umarım öyle olmuştur :)
İyi üzen kazansın :))
:) Sanırım öyle olacak.
Sessiz kalmadığın için teşekkürler :)
Ben teşekkür ederim dostum. :)
Siz biz kızları çok üzüyorsunuz oh olsun :D :D
Oh olsun dediğiniz için üzüyoruz :)
size ilk defa acidim yaaaa;))))) ühüüüü
Bu da kadınların acizliğini gösterir :)
tabi haklisin
Üzmeye devam ediyorlar, edeceklerde..,
Kolay kolay değişmez bu durum.
4S kuralı işte...
kizlaari niye uzdunuz beyler
İlk onlar başlattı.
her zaman uzulen aci ceken kizlar olmustur kusura bakmayin erkekler cok rahatsiniz
O kadar emin olmayın derim :)
Benim kimseyi üzdüğüm yok.
yalann
Farkında olmamanoz daha kötü.
Üzsem bile bile yapardım emin ol.
Bilemem. Bildiğim tek şey; gereksiz yere bizi üzmeleridir.
Ü z e r i z! Çünkü biz şeytanız😈
Evet dogru
Farkında olmanız ne kadar güzel birşey.
böyle adam ya da adamlar kaldımı dünyamızda
Türkiye'de fazlasıyla mevcut.
Sen adamsin adam yuru be
Teşekkür ederim dostum :)
Beni üzeni ben de üzerim
niye ticaret mi yapıyorsun?
Ticaret buna deniliyorsa evet
Bu da farklı bir bakıç açısı tabii. Size de teşekkür ederiz.
şahane bir yazı olmuş, devamını bekleriz.
Teşekkür ederim. Boş zamanımda birşeyler yazmaya çalışırım. Lakin hepsi bana ait değildir.
Helal olsun diyorum sadece
Teşekkür ederim :)
Ortalara doğru hafif bozuldu ama güzel olmuş ;)
Olacak o kadar. Teşekkür ederim dostum :)
kızları niye üzüyosunuz erkekler. p
İlk onlar üzdü. :)
l*n niye üzüyonuz bizi !
Üzmeye iyi alıştılar.
vay beee içimi okudun:S
hahaha:))) böyle erkek nerede diyorlar yaaa abi inanamıyorum kendileri tüketti * taze bitti. Yok benden de artık pas mas vermem.
Bir yere kadar. Üzdükleri kişileri, mumla arayacaklar :)
Su çiğköfte cok iyiydi xd
O bizzat benim fikrim :)
Süper xd
Teşekkür ederim :)
Rica ederim xd
Kıymet bilene değer bunlar..
Kesinlikle öyle.
Çok güzel bir paylaşım...
Teşekkür ederim.
250 gram için değmez kendilerine yazık
Bol bulunca kıymet bilmiyor namıssızlar
çok iyi olmuş ^.^
Teşekkür ederim. Sağ olun :)
Ağlattın :')
Gülmekten ağlatabildiğime sevindim :)
İyi mi ne ;)
:) Teşekkür ederim.
Haklısın valla :)
Teşekkür ederim :)
Üzmeyince üzdukleri icin üzdum
Üzmek için bir bahaneyle insanlar üzülebilirler.
Helal. çok samimi on numara olmuş :)
Teşekkür ederim dostum. :)
Böyle birisi var mı ki bu devirde?
olanları sömürdüğünüz için kalmamıştır
Vardır tabii.
Böyle bir erkek mi var? Ben göremiyorum
Görmek istemiyorsunuz diyelim.
Böyleydim agzima sicildi
Böyle olmamak gerekir, bazen.
Ellerine sağlık 😄
Teşekkür ederim.😊
Onlar bizi uzdu be.
Sizi üzen onlar değildi.
Kimm?
İlk cümlemde belirttiğim kişiler. Siz de diğerlerini üzdünüz.
üzülmesi gerekiyordu
Aşırı kadınca bir yaklaşım olmuş :)
Dogry
Teşekkür ederim.