KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Uzun zamandır sitede değişik bir şeyler yapmak isterken aklıma gelen farklı bir düşünceyi hayata geçirdim ve oldukça ilginç sonuçlar aldım. İlginç, aynı zamanda eğlenceli. KizlarSoruyor sitesinde ilk kez bir sosyal deney yaptım. Hiç tanımadığım, daha önce özel ya da genel bilmediğim, tesadüfen seçtiğim erkek üyelere "Ne kadar yakışıklı olduğunu söyleyen oldu mu?" diye sordum. Birbirinden güzel cevaplar aldım. Ardından bunun bir sosyal deney olduğunu belirttim. Verdikleri tepkiler de oldukça ilginçti.

Ve son olarak sosyal deneyin amacı ve asıl sorusunu yönelttim. Hiç tanımadığın karşı cinsten biri iltifat edince ne hissettin? Buna da çok farklı cevaplar geldi. KizlarSoruyor'da yapılan bu ilk sosyal deneyde aldığım cevapları tek tek paylaşıyorum. Eğlenmeye, gülmeye ve şaşırmaya hazır mısınız?

Başlayalım o zaman :)

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Ne kadar yakışıklı olduğunu söyleyen oldu mu?

Şaşıran üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Arkadaşımız önce şaşırdı, sosyal deney olduğunu öğrenince biraz hayal kırıklığına uğradı. :)

İsmini paylaşmak istemeyen gizemli üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Çok şaşırmadı aslında ama nezaketi elden bırakmadı. İsmim paylaşılmasın diyerek gizemini de kattı.. Adı bende saklı. :)

Bana inanmayan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Arkadaşı inandırmakta biraz zorluk çeksem de ikna oldu. Niye gerçek değil diye üzülmeyi ihmal etmedi.

Büşra ismini beynime kazıyan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Sanırım en çok bu arkadaşımıza güldüm. Soruyu sordum. Daha 30 saniye geçmeden "Büşra sen misin? deyince o an hem güldüm, hem Büşra olmak istedim. Sanki onu bekliyormuş hazırmış gibi aynı saniyelerde bunu demesi aslında birazdan açıklayacağım Büşra'ya ne kadar değer verdiğini gösteriyor. Yine de nezaketle sorularıma cevap yazdı. Ama dayanamadım sordum. Büşra kim?

Bana benzeyen eski sevgilisiymiş. İnandım mı. Emin değilim... Ah Büşra... Neredeysen çık ortaya... Bekleyenin var. :)

Bana abla deyip birde fırça atan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Evet 25 yaşında olabilirim. Yaşımı hiç göstermiyor da olabilirim. Kardeşim var. Doğal olarak zaten abla da olabilirim. Ancak KizlarSoruyor'da bir erkekten ablayı duymak çok yaraladı beni desem de inanmayın. :) Aksine çok mutlu oldum. Erkek kardeşim yaşında bir üyemize aynı soruyu sordum. Yani "Ne kadar yakışıklı olduğunu söyleyen oldu mu?" dedim. Benle dalga mı geçiyorsun dedi. Sonra durumu toparlasak da biraz atar yaptı ne yalan söyleyeyim.. :)

Sonuç odaklı üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Bu arkadaşımız soruyu gayet soğukkanlılıkla karşıladı. Bir nebze bile şaşırmadı. Sanki bir şirketin CEO'su gibi sonuçları görmek istedi... Mantıklı tabi ki... :)

Nihayet mutlu olan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Ve nihayetinde gerçekten mutlu olan, aynı zamanda bundan sonraki mesajlar için beni uyarmayı ihmal etmeyen bir üye. Sağ olsun. :) Yakışıklı olmadığını ve bunun aksini ilk kez benden duyduğunu söyledi.. Umarım son olmaz.

Kıvanç Tatlıtuğ'un KizlarSoruyor şubesi olan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Arkadaşımızın "Ne kadar yakışıklı olduğunu söyleyen oldu mu?" soruma verdiği cevap." Yüzüm görünmüyor ama" oldu. Evet. Onu fark ettik zaten... 😊Yüz değil ama karın bölgesinde bir küçük tepsi baklavayı gördüm ben. 😃

"İltifat almanın her iki cinsi de mutlu edeceğini söyledi. Eğer ön yargılı, kindar gibi kötü düşünceli sorunları yoksa.

Tebrik ederim...

Bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü ifadesi beliren üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Çok iyi bir arkadaşımız kendisi. O da benim gibi biraz konuşmayı seviyor sanırım. Uzun uzun yazdı sağ olsun. Daha önce yakışıklı olduğunu söyleyen olmuş. Bunu belirtti. Peki tanımadığın karşı cinsten iltifat almak ne hissettirdi diye sordum. Sadece sordum. Gerisi efsane zaten. Cevap; "Bu biraz da iltifatı alanın kafasında karşı cinsi koyduğu yerle ilgili. (çok doğru) Ben ne hissettim dersen, şüpheci biriyim dedi. Ve ekledi "Yerel bir tabir ile bayram değil değil seyran değil, eniştem beni niye öptü ifadesi belirdi yüzümde..

Hiçbir şey hissetmeyen üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Genç arkadaşımız zaten rastgele atılan bir mesaj olduğunu anladığını ve çok bir şey hissetmediğini söylüyor. Mizahkar yaklaşım olarak görmüş. Mizahkar kelimesi ayrıca hoşuma gitti.

Kendini iyi hisseden üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Bu arkadaşımız da aslında bir tespit yapmış. İnsanların birbirini övemeyecek kadar kibirli olduğunu söylemiş. Ve kendini bu iltifatla çok iyi hissettiğini söylemiş. Ne mutlu bana o zaman :)

Heyecanlanan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Burada da aynı soruyla karşılaşıyorum. Beni nerede gördün? Açıklama yaptıktan sonra ise;

Bir kadının erkeğe iltifat etmesi onur verici ve beni tanıyor mu diye heyecanlanıyor insan

diyor..

İtirafta bulunan üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Hiç kuşkuya mahal vermeksizin "Hayır. Ben yakışıklı değilim" deyip işin içinden çabucak çıkan bir arkadaşımız kendisi. Kısa ve net söyledi. Bana da aktarmak düştü.

Kendini muhatap kabul etmeyen üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Bu arkadaşımız da kesin konuştu. "O ben değilim". Hatta o kadar emin ki, Ne kadar yakışıklı olduğunu söyleyen oldu mu? sorusuna kendini muhatap bile kabul etmedi. Adeta yanlış yerde aramayın.. Olsa dükkan senin der gibiydi.

Yolda yürürken olsa farklı olurdu diyen üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Biraz umutsuz ve karamsar bir arkadaşımız gibi hissettim kendisini. Soru onu heyecanlandırmadı.

Sanaldan ne hissettirebilir ki. Yolda yürürken bu iltifatı alsam mutluluktan uçardım.

diyerek ne kadar sevgiye ihtiyacı olan bir arkadaşımız olduğunu kanıtladı. Hangimizin sevgiye ihtiyacı yok. O da ayrı bir konu..

Kıyamet mi kopuyor ölsem de gam yemem diyen üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Bir insan kendine çapkın kuru fasulye der mi. Demiş. En çok güldüğüm ve iyi ki sormuşum dediğim arkadaşımızdır kendisi. Nicki gibi kendisi de komik bir üye.

Sorum karşısında;

Ne oldu ya, kıyamet mi kopuyor. İlk defa Türkiye'den bir kız bana yürüyor. Ben ölsem de gam yemem

diyor. Hatta bunun normal olamayacağını düşünüp "Bu ülkede garip tedirgin hissettim" diyecek kadar meseleyi ülke meselesine döken, hatta ve hatta daha da ileri gidip "Bunu her Türk erkeğine dediniz mi?" diyecek kadar şaşıran bir arkadaşımız. Çapkın mı bilmem ama Komik kuru fasulye tam sana göre nick olurmuş.. :)

Standart üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Gerçekten standart bir arkadaşımız kendisi. Kısa ve net.Teşekkür etti. Mutlu hissettim dedi. Adımı vermenizin sakıncası yok dedi. Hatta ben uzattım, sadece "Belirtiniz" dedi. Her şey bir anda oldu ve bitti.

İltifata iltifatla karşılık üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

İsminin verilmesini istemeyen bu arkadaşımız ise uzun uzun cevap yazdı. İltifata iltifatla karşılık verip
kısaca "Güzellik değil insanlık önemli " dedi. İnsanoğlunun merakı işte, her şeye rağmen "Beni nerede gördünüz" demeyi ihmal etmedi..

Kendini dünya güzeli karizmatik ve nurlu bir insan olarak gören üye

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar

Ve son olarak çok güldüğüm sıra dışı bir arkadaşımız var. Ne kadar yakışıklı olduğunu söyleyen oldu mu? soruma;

Evet. Ben dünya güzeli, karizmatik ve nurlu bir insanım

diye cevap veren, "Tanımadığınız karşı cins tarafından iltifat almak ne hissettirir" sorusuna ise;

Beni havaya uçurur

şeklinde yanıtlayan iyi kalpli arkadaşımız. İyi ki var.. :)

Bence; bugün KizlarSoruyor'da farklı bir şey yapmak istedim. Bir sosyal deneydi bu. Dışarıdaki insanlara tek tek sormaktansa burada güzel zamanlar geçirdiğimiz sitemizin, belki hayatımızın bir kısmını paylaştığımız değerli (erkek) üyelere sormak istedim.

İnsanoğlu çağlar boyunca beğenilme içgüdüsüyle yaşarmış. Kadın erkek fark etmeksizin birine çok güzelsin, çok yakışıklısın, çok iyi görünüyorsun, kıyafetin çok yakışmış hatta çok zayıflamışsın (özellikle kadınlar için) denilmesi ruhumuzun egomuzun hoşuna gider..

Günümüzde çoğunlukla kötü olununca yemeyip içmeyip aktarılan, rencide etmeye çalışan, iyi olanı asla değil, sadece kötüyseniz, maddi olarak gücünüz zayıfladıysa, kilo aldıysanız ve o gün kötü görünüyorsanız acilen söylenen sözler, iyi görünüyorsanız asla söylenmez. Her nedense.

Tanıdıklarınıza ya da tanımadıklarınıza güzel şeyler söyleyin. Bir söz, bir tebessüm, iyi bir davranış zincirin halkasına dönüşüp bumerang gibi tekrar sizi bulacaktır. KİM BİLİR..

İTİRAF; sitedeki erkekleri öyle bir anlatıyorlar ki sanırsınız hepsi sapık, hepsi kötü, hepsi hepsi.. Asla buna inanmıyorum artık. bunlar sadece aktarabildiklerim. Birçok erkek üyeye aynı soruyu sordum. Hiç bir kötü davranış saygısızlık farklı bir şey görmedim. Çok nazik ve saygılıydılar. Hepsine ayrıca çok teşekkürlerimi sunuyorum.

Ayrıca özellikle bana teknik konularda yardımcı olan sevgili @GkhnK çok teşekkürler ediyorum

@jackalcarlos , @emrelerrr , @Minnikbey , @Amonyaksızçiş, @ashyguy , @rhales , @PİTON01 , @üçgenkafa , @ahmetgökdemirpala , @descart45 , @capkin_kuru_fasulye , @psikiyatrist-mert , @siccil , @biruye12381538 , @aSeS_o6 , @Deadlift

Mutlu kalın :)

Funda_a

KizlarSoruyor'da Bir İlk! Sosyal Deney Sorusuna Üyelerin Verdiği Süper Cevaplar
Cevapla