Kız kendine çok güveniyor belli ve Twitter'a girip "Cebinde 1000 TL olmayan erkek değil buluşmaya, sokağa çıkmasın bir zahmet." diyerek tüm vahşi yorumları üzerine çekmeyi başarıyor. Peki bu ablamız bunu neye dayanarak söylüyor? Bakalım bu Tweet karşısında hangi cevapları almış?

Evet dostum bu arkadaş ne yazık ki erkekleri banka kartı gibi görüyor. Sanırsın her gün cebinde 1000 TL var da, her gün bu kadar para yiyor.
erkeği banka kartıgibi görüyorsan bir sıkıntı var demek
— Salim (@Salim19623213) April 27, 2018
Ee madem çok para seviyorsun, bu arkadaş da oldukça para var. Alsın artık seni evden.
alayım mı seni evden? pic.twitter.com/BUf0GLEfc7
— Crypto Müşavir (@CryptoMusavir) April 27, 2018
Bu kardeşimizde 890 TL parasıyla sokağa bile çıkmayı hak etmiyor. Yazık ne yapsın evde otursun bari. Hem bu kıza parasını yedirmemiş olur.
anlik 890 tl ile evde kalmaya mahkumum nsgsnsb pic.twitter.com/PsvhtsYFYn
— füğçırsu (@futurelavirss) April 27, 2018
Buyurun işte kız dediğin böyle olur, kimseye minneti yok. "Kendi harçlıklarımla her şeyi yer içer, harcarım gönül rahatlığıyla diyor."
Doğum günümde şunu harcamışken erkeğin cebindeki 1000 tlye bakmam 🤚🏻 (Kendime yeterim,erkeğin parası cebinde kalsın) pic.twitter.com/TaJrkWM609
— layla (@leyerez) April 27, 2018
Abov bu ablamız da iyi laf koymuş. "Ederi kadar istiyor" diyor.
Neden en fazla 1000 tl mi ediyorsun?
— Buşra Cemile Taşyldz (@Cemile81Bra) April 27, 2018
Bu arkadaş biraz fazla kızmış anlaşılan. Yani bu Tweet'i atanı yakalasa linç edecek.
Aqdum salağı linç yemek için bu kadar uğraşma
— Çağla (@bilemiyorumyaw) April 27, 2018
Haha bu süper yorum işte. "Burs ücretim 1120 TL oldu" diyor. Helal be alemsin yeminle.
Kanka benim burs artı limit 1120 yapıyo benimki fantezili falan olur sanirim
— çağlar flörtsüzkaldı (@xsonsofrome) April 27, 2018
Tabii herkesi de inandırmak zordur. Bu lafı atıyorsan ortaya etrafına da çeki düzen vermek şart.
tam inaniyodum masada lark paketini gordum kanka
— CEM DAĞCI (@cemdagcii) April 27, 2018
Bu kadar cesur yazılar yazarsan, ağzının payını da alman an meselesi. Bak abimiz yapıştırmış lafı gediğine.
1000 tl nedir ya çok artmış eskort fiyatları biraz düşürün kardeşim şunu tüm gece mi abla 1000?
— Kurgen Jlopp (@kurgenjlopp) April 27, 2018
Sosyal medya diye her şeyi gönül rahatlığıyla yazmak olmuyor bazen. Yani zaten amaç Tweet'ine biraz daha fazla yorum ve beğeni gelsin, gerisi boş. "Laf mı yemiş, küfür mü yemiş, kişiliğine hakaret mi edilmiş?" umurlarında bile değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar