"Cebinde 1000 TL Olmayan Erkek Değil Buluşmaya, Sokağa Çıkmasın Bir Zahmet" Tweet'ine Gelen Tepkiler

Kız kendine çok güveniyor belli ve Twitter'a girip "Cebinde 1000 TL olmayan erkek değil buluşmaya, sokağa çıkmasın bir zahmet." diyerek tüm vahşi yorumları üzerine çekmeyi başarıyor. Peki bu ablamız bunu neye dayanarak söylüyor? Bakalım bu Tweet karşısında hangi cevapları almış?

Evet dostum bu arkadaş ne yazık ki erkekleri banka kartı gibi görüyor. Sanırsın her gün cebinde 1000 TL var da, her gün bu kadar para yiyor.

Ee madem çok para seviyorsun, bu arkadaş da oldukça para var. Alsın artık seni evden.

Bu kardeşimizde 890 TL parasıyla sokağa bile çıkmayı hak etmiyor. Yazık ne yapsın evde otursun bari. Hem bu kıza parasını yedirmemiş olur.

Buyurun işte kız dediğin böyle olur, kimseye minneti yok. "Kendi harçlıklarımla her şeyi yer içer, harcarım gönül rahatlığıyla diyor."

Abov bu ablamız da iyi laf koymuş. "Ederi kadar istiyor" diyor.

Bu arkadaş biraz fazla kızmış anlaşılan. Yani bu Tweet'i atanı yakalasa linç edecek.

Haha bu süper yorum işte. "Burs ücretim 1120 TL oldu" diyor. Helal be alemsin yeminle.

Tabii herkesi de inandırmak zordur. Bu lafı atıyorsan ortaya etrafına da çeki düzen vermek şart.

Bu kadar cesur yazılar yazarsan, ağzının payını da alman an meselesi. Bak abimiz yapıştırmış lafı gediğine.

Sosyal medya diye her şeyi gönül rahatlığıyla yazmak olmuyor bazen. Yani zaten amaç Tweet'ine biraz daha fazla yorum ve beğeni gelsin, gerisi boş. "Laf mı yemiş, küfür mü yemiş, kişiliğine hakaret mi edilmiş?" umurlarında bile değil.

"Cebinde 1000 TL Olmayan Erkek Değil Buluşmaya, Sokağa Çıkmasın Bir Zahmet" Tweet'ine Gelen Tepkiler
Cevapla