Anons: Ülkemizde 2 günlüğüne 30 Büyükşehir ve Zonguldak ilinde sokağa çıkma yasağı başlamıştır.
Halk: Mehter marşı çaldı hücummm marketler fora, kuruyemişçilere sağ kanattan akın, benzincilere sol cenahtan arabaları sürün bu bir kıtlık anonsudur. Toplayın, toplayın hepsini toplayın... 50 ekmek almam lazım, kilere bir çuval patates, araba depoma full benzin almam lazım. 2 gün nasıl dayanırım. Oksijen tüpü de satın almam lazım nereden bulabilirim acaba astronot mu arasam ne yapsam...

Şok, şok şok! Corana meydana inen inen insanlarla temas halinde gülerken yakalandı!

Ekmek yoksa Luppo yiyin diyen teyze haklı çıktı:

2 saat önce marketler temsili #SokagaCikmaYasagi pic.twitter.com/duitg1IgD4
— 🅃🅄ğç🄴 🄰🄼🄰 İ🅁🄴🄼İ🅂🅃🌸 #EVDEKAL ‼ 😀 (@Thebestiremist) April 10, 2020
Sokağa çıkma yasağına arabalarıyla katılan sürücüler benzin kuyruğunda, coronaya kuyruk sallarken görüntülendi:

Pırasanın değeri sokağa çıkma yasağı başladıktan sonra %100 arttı ve marketlerde pırasa kıtlığı başladı. Halk pırasa olmadan yaşayamam diyor:

Kahrolsun corona! Yaşasın bir çuval patates diyen vatandaş cephaneye bir çuval patates taşırken görüntülendi:

Halkın son halini gören Sağlık Bakanı'nın saçlarına bir saatte aklar düştü. Bundan sonra Ak Gandalf olarak hayatına devam etme kararı aldı.

Sokağa çıkma yasağı sayesinde kolacılar ve Luppocular arasında aşk başladı. Bir ömür markette mutluluklar dileriz.
Luppo ve kola alan vatandaş bakkalda karşılaşır ;#SokagaCikmaYasagi #luppo #kola pic.twitter.com/ptSSROoyGe
— Buğra Çalapverdi (@bcalapvrdi) April 10, 2020
Türkiye’nin son 2 saatini önceden açıklamış @CMYLMZ #CoronavirusPandemic #SokagaCikmaYasagi pic.twitter.com/0rlkjoxyRw
— EE (@ECMMME) April 10, 2020
Anlık korona #SOKAĞACIKMAYASAĞI #SokagaCikmaYasagi pic.twitter.com/H1GWPBzeAF
— sen bir sus (@gozlerinlensmig) April 10, 2020
Corona savaşları hız kesmeden devam ediyor. Vuran vurana, kıran kırana mücadele son gaz devam etmekte. Kim kimi tuş edecek merak ediliyor. Koronanın yayılma hızında son durum az sonra...
Hadi al ekmeğini elinden.#SokagaCikmaYasagi pic.twitter.com/clxuQHZeWe
— Bildiğin Gibi E’ren Değil (@erentokszz) April 10, 2020
Bu akşamdan sonra corona nın yayılma hızı allahım sen Türkiye yi koru 🇹🇷#SokagaCikmaYasagi #hakkınıhelalet @drfahrettinkoca pic.twitter.com/9YnU2nVNV0
— Mustafa ÖNAY (@kumsal001) April 10, 2020
Ve son olarak bir mahallede son duruma bakıyoruz:

Usain Bolt atağı ile Corona virüsüne yakalanma hızını tüm dünya ülkelerinden almaya hak kazandık. Bu büyük başarıyı artık Luppo alanlar Luppo yiyerek, kola alanlar kola içerek, pırasa alanlar dıttt yaparak kutlayabilirler. Kalın sağlıcakla yok sağlık kalmadı corona ile diyecektim. Başımız sağ olsun milletçe öldük...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Geçmiş olsun coronadan kurtarmak isterken halkın aklına açlık sokarak kargaşa yaratanlara. Ne güzel günlük oturuyorduk sokağa çıkma yasağımdan önce herkes (çoğunluk) kurallara riayet ediyordu. Şimdi ne oldu herkes can derdinden kıtlık korkusuyla marketlere hücum etti. Fırsatçıların eline koz geçti değerlendirenler değerlendirdi. Olan gene fukara halka oldu. 2 gün çabuk geçer diye düşünmedi çoğunluk
Haklısın
Bence ülke yönetilmiyor bildiğin yokuş aşağıya doğru gidiyoruz🤦♂️ülkeyi bir saatte nasıl sokağa çıkarırsın deseler sokağa çıkma yasağı ilan edin derdim 😂
Valla bu zeka ile çok yaşamayız diyorum işimiz zor gerçekten hasta olmayanlarıda dün itibari ile hasta ettik artık iki gün rahat rahat evde oturabiliriz...
Cahil çok hocam durum vahim
Valla sokağa çıkma yasağı bir tek bizimkileri etkilemedi. Zaten herşeyi önceden stoklamistik. Baktık gecenin 2'sinde anons yaptılar hepimizi uyandirip.. Hiçbirşey yokmuş gibi yaşamaya devam ediyoruz dicem de karantinada aile olarak birbirimizi daha iyi tanıdık. Ekmek varken "ekmek nerdeeeee" diye panik atak krizine giren insanlar var bu dünyada.. Allah sabır versin..
Allah herkese çelik iradesi versin amin☺️
Çok amin✌
Dün gece savaş var gibiydi gerçekten pess..
Zaten dün gece bir olanlardan sonra daha cok yayılmıştır corona virüsü...
Istenilenin aksine halk evde kalmak değil sokaklara hücum etti...
😂Yanlış anons duydular sanırım evden çıkın
Aynen 😁
Relaks takılmıştım yine relaks takılacam hafta sonu evde
Ve Halk için mutlu son ahshjsj
https://www.youtube.com/embed/Um8gg9hdUzo😂😂😂
Hiç kasmadim bir ekmek işi nasil olacak dedim onunda gider alırım sabah yicek ekmek var birazdan gider alırım firindan
Afiyet olsun hocam
Hocam eline sağlık güzel bence olmuş. Benim atakları akşam görmüşsündür.
Hocam her yerden atak vardı teşekürler 😂😂
Aynen hocam Mehmet Akif ve Yunus Emre den alıntı yaptım.
😀
Gerçek bir cehaleti izledim. Bir hataya milyonlarca hatayla verilen bir cevap.
Evet hocam
Turkiye level acmis🤣🤣 bizimkiler bile bu kadarini yapmamistilar🤣
😂😂😂
Ağlanacak halimize güler olduk psikolojimiz hiç iyi değil..😒😒
İşimiz bitti :D
2 gün yahu sadece 2 gün, ne gerek vardı her şeyi bu kadar riske atmaya...
Dün evden çıkın anonsu duymuş gibi dışarı çıktı herkes. Ben şok oldum :-/
Sadece hafto sonları olması insaların hafta için çıkın demeye getiriyormuş gibi herkez çıkıyor.
Ben hayatımda bu kadar mall bir toplum görmedim, işitmedim.
halkın ne kadar güvensiz hissettiğinin kanıtıdır bu durum bence
Herkes çıldırdı yaa 😂
Polyanna şu çılgın Türkler 😂😂
Aynen 😂
İnşallah biter yaa bir an önce
İnşallah ☺️
Okurken güldüm galiba artık bende tırlattım.
Ahaha delilik bulaşıcı
Senden bulaştı.😑
Allah kurtarsın :d
Benzin depolayanlara anlam veremedim bir türlü 😃
1 tl düştü büyük bir düşüş virüsten sonra 7 yi geçer bak demedi deme
Bakkalin hanimi en komik olani 😂
umarım biter artık bu korona!
güzel mizah
rezalet