
Sitede başıma sıkça gelen bir şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Tanışıp muhabbet ederken bir anda mesajlaşmayı kesme nedenlerini sizlere aktaracağım. Tecrübeyle sabittir.
1-Başka birine ilgi

Başka bir erkeğe ilgi duyması en büyük nedenlerden biridir. Onla mesajlaşıp size cevap vermez. Sorsan inkar eder şiddetle.
2-Tipinizi beğenmemiştir

Günlerce konuştunuz resim attınız ve artık tek tük yazmaya başladı, "siteye girmiyorum yoğunum" yalanları gibi şeyler duyarsınız ve engellenirsiniz. En büyük nedenlerden biri de budur.
3-Mesleğiniz maddi durumunuz

Mesleğinizi söylersiniz maddi durumunuzu beğenmez sizinle konuşmayı azaltırlar ve keserler. Sitede paragözler çok çünkü.
4-Bel altı muhabbetler

Muhabbetiniz iyidir ama siz bel altı konulara girdikçe sizden uzaklaşır ve soğur.
5-Sıkıcı muhabbet

Muhabbetiniz sıkıcıdır iticidir ya da acizlik sürekli dert yanma vs şeyler kızları iter.
6-Harun abiler

Pembeli erkek üye ise bir süre sonra konuşmaz sizle :)
Belki çoğaltılabilir bunlar daha aklıma gelenler bunlar okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar