Toplumun benimsemiş olduğu genel kanı, kadınların erkeklere göre daha zor yaşam şartları olduğudur. Sanıldığının aksine ben iddia ediyorum ki, erkekler için de yaşam şartları o kadar kolay değil, belki de kadınlara göre daha zor.
Cinsiyetinden dolayı her zaman potansiyel bir abaza ve tacizci gözüyle bakılır

Yerli yersiz oluşan ereksiyon durumunu saklamak için insanüstü bir çaba sarf etmeleri gerekir

İlişkilerde bütün yük erkeklerin omuzlarına binmiştir; En başta da trip çekme yükümlülüğü

Kendilerine ait bir özel gün olmamasına rağmen, bütün özel günleri hatırlayıp hediye almak zorundadırlar

Sürekli çalışmak bir şeyler başarmak zorundadır, toplumsal beklentiler erkeklerin üzerine kuruludur

Bütün bunlara rağmen her alanda pozitif ayrımcılığı olan kadınların mağdur edebiyatı yapıp her konuda erkekleri günah keçisi ilan etmesi de çabası

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar