Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?

Toplumun benimsemiş olduğu genel kanı, kadınların erkeklere göre daha zor yaşam şartları olduğudur. Sanıldığının aksine ben iddia ediyorum ki, erkekler için de yaşam şartları o kadar kolay değil, belki de kadınlara göre daha zor.

Cinsiyetinden dolayı her zaman potansiyel bir abaza ve tacizci gözüyle bakılır

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?
Özellikle bizim ülkemizde erkekler, cinsiyetleri yüzünden tacizci ve abaza genellemesi içine alınmaktadır. En ufak yanlış bir anlaşılma da bile bu damgayı yiyebilirsiniz. Örneğin, kaldırımda bir kadının arkasından yürürken hızlanıp onu geçmezsen tacizci damgasını hemen yapıştırabilirler. Bindiğin otobüste yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermemek için şekilden şekle girersin ama kadınların öyle bir dertleri olmadığından kılları bile kıpırdamaz.

Yerli yersiz oluşan ereksiyon durumunu saklamak için insanüstü bir çaba sarf etmeleri gerekir

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?
Hiç beklemediğin bir anda iş yerinde dalıp gidersin sevgilinle gece geçireceğin zamanı düşlerken. Bir anda ne olduğunu bile anlamadan önünde bir sertlik hissedersin ve önüne baktığında, Kızılay çadırını aratmayan bir görüntüyle karşılaşırsın. İlk paniği atlattıktan sonra, bacak bacak üstüne atılır ve gövde biraz öne doğru getirilir. eğer ayakta ise kemere sıkıştırma ya da üzerine giymiş olduğu tişört, mont ile olay yerini kamufle etmeye yönelir.

İlişkilerde bütün yük erkeklerin omuzlarına binmiştir; En başta da trip çekme yükümlülüğü

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?
İlişkiye ilk adım atılacak at, günaydın ve iyi geceler mesajını ilk sen at, evlenme teklif edilecek et ve kavga sonu barışmak için ilk mesajı sen at. Görüyorsunuz daha fazla anlatmaya gerek yok. İlişkinin bütün yükü erkeğin üzerine yüklenmiş durumda. Bunlar yetmezmiş gibi hiç bitmeyen triplerini ve kaprislerini çekmek zorundasın. Erkek olmak gerçekten zor zanaat zor.

Kendilerine ait bir özel gün olmamasına rağmen, bütün özel günleri hatırlayıp hediye almak zorundadırlar

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?

Sürekli çalışmak bir şeyler başarmak zorundadır, toplumsal beklentiler erkeklerin üzerine kuruludur

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?
Genel olarak çalışmak, kadınlar için mecburi değildir isterse çalışırlar istemezlerse çalışmazlar. Ama erkek için belli bir yaşa geldikten sonra işini eline alması ve yuva kurması toplum tarafından erkekliğe empoze edilir.

Bütün bunlara rağmen her alanda pozitif ayrımcılığı olan kadınların mağdur edebiyatı yapıp her konuda erkekleri günah keçisi ilan etmesi de çabası

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?

#DüşbaZ

Erkek Olmak Kadın Olmaktan Neden Daha Zordur?
Cevapla