İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?

Bıraktık ülkenin nereye gittiğini falan, İNSANLIK nereye gidiyor bir fikriniz var mı? Kadını erkeği, yaşlısı genci, doğulusu batılısı, Asyalısı Avrupalısı, kısaca Ademoğlu kafayı yedi.

10 yaşında masum bir çocuk, annesini komşusuyla yatakta gördü diye, yine annesi ve sevgilisi tarafından yastıkla boğularak öldürülüyor.

İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?

Bu nasıl vicdan, bu nasıl annelik, bu nasıl insanlık. Kanımı dondurdu kansızlar. Haber linki

"Ya benimsin ya toprağın" edebiyatı hız kesmeden yüzlerce kadını katlediyor.

İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?

Kıskançlık sınırları hastalık aşmasına gelince İNSAN öldürmek, özellikle kadınları katletmek olağan bir durum haline geldi. Yazık ki, hemen hemen her gün, okuduğumuz ya da izlediğimiz kadın cinayetine dair haberler, haber niteliği bile taşımayacak kadar değersizleşti. Öyle ya! Kocadan boşanmak, sevgiliden ayrılmak, nişanı bozmak, sözü atmak bir kadın için, ölüm fermanını kendi elleriyle imzalamaktan farksız. Hele yeni bir hayat kurmayı istemek!!! "Canına mı susadın be kadın"...

Çocuk istismarı, taciz, tecavüz gündelik hayatın bir parçası artık

İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?

Gün geçmiyor ki kaybolan bir çocuğun parçalanmış, genç bir kızın tecavüz edilmiş, daha konuşamayan bir bebeğin çöp konteynırında donmuş cesedine rastlanmasın.

Sırp Kasap Mladiç'e müebbet, ortakçısı Hollandalı sözde BM Barış gücü askeri Ton Karremans Potocari hesapsız

İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?

Srebrenitsa'da 1995 yılında 8 bini aşkın Boşnak Müslüman için katliam emrini veren ve Saraybosna kuşatmasında da başrol oynayan Sırp kasap Mladiç, 22 yıl sonra soykırım suçundan müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Peki ya resmi kaydı 8 bin küsur, gerçeği onbinler ile ifade edilen soykırımın hesabı sadece müebbet hapis midir? Dahası sözde medeni Avrupa ülkesi Hollanda'nın bu soykırımı canice desteklemesinin, kendilerine sığınan onca insanın elinden savunma silahlarını toplamasının hiçbir cezası yok mu?

İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?

Peki ya kundaktaki bebekten tutun da, bastonsuz yürüyemeyen yaşlılara kadar, on bini aşkın insanın günahı, suçu neydi?

Ne uğruna, ne adına, ne amaçla, hangi vicdanla katlediliyor bunca insan. Daha da acısı nasıl sadece izleyebiliyoruz?

Okuluna giderken kaçırılıp tecavüze uğrayan genç kızın, ayrılmak istiyor diye öldürülen kadının, yalnız yaşadığı için soyulup darp edilen yaşlının, ihanetine şahit oldu diye annesi tarafından öldürülen 10 yaşındaki bir çocuğun hesabı sorulamıyorsa, kendini müdafaa edemeyen bir çok canlının canını almak ya da hayatını çekilmez hale getirmek eğer insanlığın doğası haline gelmişse, insanlığımızdan utanmak yetmez. Asın hepimizi!

İnsanlık Aldı Başını Gidiyor! Vicdanını Kaybetmiş İnsanlar İçin Nasıl Bir Ceza Gelmeli?
Cevapla