Bıraktık ülkenin nereye gittiğini falan, İNSANLIK nereye gidiyor bir fikriniz var mı? Kadını erkeği, yaşlısı genci, doğulusu batılısı, Asyalısı Avrupalısı, kısaca Ademoğlu kafayı yedi.
10 yaşında masum bir çocuk, annesini komşusuyla yatakta gördü diye, yine annesi ve sevgilisi tarafından yastıkla boğularak öldürülüyor.

Bu nasıl vicdan, bu nasıl annelik, bu nasıl insanlık. Kanımı dondurdu kansızlar. Haber linki
"Ya benimsin ya toprağın" edebiyatı hız kesmeden yüzlerce kadını katlediyor.

Kıskançlık sınırları hastalık aşmasına gelince İNSAN öldürmek, özellikle kadınları katletmek olağan bir durum haline geldi. Yazık ki, hemen hemen her gün, okuduğumuz ya da izlediğimiz kadın cinayetine dair haberler, haber niteliği bile taşımayacak kadar değersizleşti. Öyle ya! Kocadan boşanmak, sevgiliden ayrılmak, nişanı bozmak, sözü atmak bir kadın için, ölüm fermanını kendi elleriyle imzalamaktan farksız. Hele yeni bir hayat kurmayı istemek!!! "Canına mı susadın be kadın"...
Çocuk istismarı, taciz, tecavüz gündelik hayatın bir parçası artık

Gün geçmiyor ki kaybolan bir çocuğun parçalanmış, genç bir kızın tecavüz edilmiş, daha konuşamayan bir bebeğin çöp konteynırında donmuş cesedine rastlanmasın.
Sırp Kasap Mladiç'e müebbet, ortakçısı Hollandalı sözde BM Barış gücü askeri Ton Karremans Potocari hesapsız

Srebrenitsa'da 1995 yılında 8 bini aşkın Boşnak Müslüman için katliam emrini veren ve Saraybosna kuşatmasında da başrol oynayan Sırp kasap Mladiç, 22 yıl sonra soykırım suçundan müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Peki ya resmi kaydı 8 bin küsur, gerçeği onbinler ile ifade edilen soykırımın hesabı sadece müebbet hapis midir? Dahası sözde medeni Avrupa ülkesi Hollanda'nın bu soykırımı canice desteklemesinin, kendilerine sığınan onca insanın elinden savunma silahlarını toplamasının hiçbir cezası yok mu?

Peki ya kundaktaki bebekten tutun da, bastonsuz yürüyemeyen yaşlılara kadar, on bini aşkın insanın günahı, suçu neydi?
Ne uğruna, ne adına, ne amaçla, hangi vicdanla katlediliyor bunca insan. Daha da acısı nasıl sadece izleyebiliyoruz?
Okuluna giderken kaçırılıp tecavüze uğrayan genç kızın, ayrılmak istiyor diye öldürülen kadının, yalnız yaşadığı için soyulup darp edilen yaşlının, ihanetine şahit oldu diye annesi tarafından öldürülen 10 yaşındaki bir çocuğun hesabı sorulamıyorsa, kendini müdafaa edemeyen bir çok canlının canını almak ya da hayatını çekilmez hale getirmek eğer insanlığın doğası haline gelmişse, insanlığımızdan utanmak yetmez. Asın hepimizi!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar