Kendi ağabey - kardeş ilişkimizi göz önünde bulundursak hiç anlaşamıyoruz. Bazen bu durum can sıkıcı olup ağlamama bile sebep oluyor. Sizlere geçimsiz ağabey ve ablaların davranışlarını paylaşacağım.
İşi düştüğünde melek gibi olurlar

Eşyalarını asla paylaşmaz

Her ağabey - abla gibi beraber dışarıda dolaşamazsınız

Canı sıkılsa bile tek tabanca gezer ya da arkadaşları ile ama kardeşi ile asla gezmek istemez.
Belki de sevmediğinden böyle davranıyor bilinmez. Karşı tarafı kırdığı kesin.
Özel günlerde asla tebrik etmez

Doğum günlerinde hediye kesinlikle almaz. Pasta yemeye sıra gelince bir güzel yer karnını doyurduğu gibi odasına çekilir.
Kardeşi hariç herkesle iyi anlaşır

Kardeşi onun için, ağzıyla kuş da tutsa yine de sevmez...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar