İçinde bulunduğumuz dünya, pek çok canlıya ev sahipliği yapmaktadır. Görmediğimiz, belki hakkında bilgi sahibi bile olmadığımız binlerce canlı yaşamaktadır gezegenimizde. Bu canlılardan biri de bizim minik dostlarımız 'hayvanlar'...
Hayvana sadece hayvan gözüyle bakan, onları yok sayan, sevgi ve merhamet göstermeyen insan, bizden değildir. Bir bebeğin her ne kadar sevgiye, merhamete ve bakıma ihtiyacı varsa, bir hayvanın da yaşı kaç olursa olsun bunlara ihtiyacı vardır.
Sizlere, minik bir dost edinmenize vesile olabilecek birbirinden sempatik ve samimi sebepleri siz KS okuyucuları için derlemek isterim.

Bencillik, kibir ve insana özgü kötü özelliklere sahip değildirler.

Bir bebek kadar masum ve insani kötü özelliklerden uzak canlılardır. Ne bencillikleri, ne küstahlıkları ne de kibirleri vardır. Böyle bir canlıyı kim sevmez ki?
Dert ortağıdırlar.

Belki dilleri yoktur konuşamazlar ama sizi çok iyi dinler ve anlarlar. Hayvanlara karşı sempatisi ve sevgisi olmayan hiçbir insan bunu anlayamaz. Gerçek bir dost, sessizce sizin yanınızda olan dosttur. Ağladığınızda, üzüldüğünüzde yanınızda bir insan olmaz belki ama o minik dostlarınız her daim sizinledirler.
Karşılık beklemeden sevmeyi iyi bilirler.

İnsanlar gibi kibirli, egoist ve menfaatçi değildir hayvanlar. Sizden bir şey beklemezler. Onların sizden istedikleri tek şey merhamet ve sevgidir. Sizi, sadece siz olduğunuz için severler. Zayıf veya kilolu, güzel veya çirkin olmanız onlar için son derece önemsizdir. Onlar sizin kalplerinizi görürler.
Merhametli ve sevecendirler.

İnsanların belki de olamayacağı kadar merhametli ve sevecen olabilirler. İçlerinde hiçbir art niyetin olmadığı canlılardan bahsediyoruz. Daha ne olabilirdi ki?
İletişiminiz her daim dürüst ve yapmacıksız olur.

Ne yaparlarsa, nasıl davranırlarsa zerre yapmacık hareket içermez. Hata da yapsalar bunu sizden saklamaya çalışmazlar. Utanma duyguları da vardır. Hatalarını şirinlikleriyle örterler. Ama bunu bilinçli yapmazlar. Doğal olarak tatlıdırlar zaten. :)
Sizi mutlu etmeyi iyi bilirler.

Ne yaparlar, ne ederler bir muzırlık yapıp sizin yüzünüzde kocaman bir tebessüme belki kahkahaya sebep olabilirler. İşten yorgun argın geldiğiniz de, yüzünüzü kimse güldüremezken onlar güldürebilirler.
Oyun arkadaşınız olabilirler.

Böyle bir canlının dostluğunu ve oyununu, dışarıda ki bir lunapark eğlencesine değişmem. Böyle temiz bir canlıya sahipseniz, insanlarla oynamayı ve eğlenmeyi aramazsınız bile.
Size minik sürprizler yapabilirler.

Koltuk arasından çıkmaları, bir fanusun içine girmeleri muhtemel hareketleridir. Enteresan ve komik şeyler yapabilir ve ummadığınız yerlerden çıkabilirler. :)
Sizi hayal kırıklığına uğratmaz ve sizi utandırmazlar.

Güvendiğiniz dağlara hiçbir zaman kar yağdırmazlar, sizin sırlarınızı başkalarına taşımazlar ve sizi utandıracak hiçbir şey yapmazlar. Bir hayvan sahiplenmek için aslında bu özellik tek başına bile yeterli olabilir. Zira dışarıda onca kendini bilmez insan varken...
Problem çıkarmazlar, sizi üzmezler.

Yapacakları tek hata eve pislemek olur. Başka sizi üzecek bir şey yapmazlar. Aksine sizi mutlu etmek için çabalarlar. Problem çıkaran bir arkadaş olmaktan uzaktırlar.
Bunca güzelliğe, değerli duygulara sahip olan bu canlıların, hayatınızda yer bulmaması için hiçbir sebep göremiyorum. İnsanları sevin, hayvanları daha çok sevin.
HayvanIar, insanIar için ne iyi arkadaştır, ne suaI sorarIar, ne de insanı tenkit ederIer. George EIiot
Sürç-i Lisan Ettiysek Affola
Emeğe saygı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar