Elimle ulaşabildiğim kadar temizliyorum. Merdivenle cam silmek falan… onu biraz ileri safha görüyorum. Yanlış mıyım? 🪟😅?

Camları silerken dış cephedeki lekelere sadece bakmakla yetiniyorum. O tarafa geçmek ‘pro’ işi mi?

Elimle ulaşabildiğim kadar temizliyorum. Merdivenle cam silmek falan… onu biraz ileri safha görüyorum. Yanlış mıyım? 🪟😅?
Elimle ulaşabildiğim kadar temizliyorum. Merdivenle cam silmek falan… onu biraz ileri safha görüyorum. Yanlış mıyım? 🪟😅?
Cevapla