Hayır tabikide ıslak mendille elbetde cam silinmez çünki aşırı derecede iz kalır ve bu yüzden camlar temiz olmazzzz En güzeli sarı bez artı cam sil kullanırsın tertemiz çillop gibi olur sonradasındada gazete ile üzerinden gecersin miss gibi olur hayayat
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İz bırakıyor o yüzden doğru bulmuyorum
Hayır tabikide ıslak mendille elbetde cam silinmez çünki aşırı derecede iz kalır ve bu yüzden camlar temiz olmazzzz
En güzeli sarı bez artı cam sil kullanırsın tertemiz çillop gibi olur sonradasındada gazete ile üzerinden gecersin miss gibi olur hayayat
Sakın silme aşırı iz birakiyor görmüyorsun ama çizik yapıyor
Hiç denemedim ama iz bırakır kesin net