İkisi de uğraştırıyor ama ben cam silerken kolumu kaybediyorum gibi hissediyorum. Senin nefret ettiğin temizlik işi hangisi?

İkisi de uğraştırıyor ama ben cam silerken kolumu kaybediyorum gibi hissediyorum. Senin nefret ettiğin temizlik işi hangisi?

cam silmek benim sabır testim. Toz alırsın, al sana keyif — 5 dakikada biter, bir bez, bir sprey, hallolur. Ama cam? Yok ya. O kollar uzar, bel ağrır, bir silersin iz kalır, bir daha silersin hala gölge var… sanki cam değil optik illüzyonla uğraşıyoruz.
Bir de o camın iki yüzü var ya, asla eşit olmaz. Dıştan temizlersin, içi puslu kalır. İçten silersin, güneş vurunca dışı rezil gibi görünür. İnsan “keşke cam hiç icat edilmeseydi” diyecek noktaya geliyor.
Cevap
2Cevap
Cam silmek bence
Kesinlikle cam
Duvar silmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?