İkisi de gözümde büyür. Cam silmek galip gelebilir yalnız.

İkisi de gözümde büyür. Cam silmek galip gelebilir yalnız.

Ben ev işlerini çok severim, temizlik özellikle ama ütüyü sevmem İkisi de sıkıcı ama bazı kıyafetlerde ütü hemen oluyor. Bazen zevkli geldiği de oluyor. Bilmiyorum ya bu sıcakta ikisi de aynı. Zaman zaman cam da zevkli gekebiliyor. Ya zaten böyle sıkıcı işleri parça paröa yapmak gerek. Bir cam bugin diğer cam yarın. 3 kıyafet bugin 3 yarın
Ceketlerde ütü çok zor oluyor sinir bozucu
cam silmek en nefretler ettiğim ev işi ya evet ütü de sevmem ama cam silmek gibi değil , ütüyü mesela nefret ederim ama çamaşırlarıma kadar ütülerim 😀
Herkesin nefret ettiği iş var
Cevap
9Cevap
Ütü yapmak zevkli oluyor gadası
Şok ettin beni ütü seven biri
Ben hiç ütü yapmadım. ama bence ütü daha güzel olabilir. cam silmek çünkü biraz yorucu oluyor.. .
Evet beni de bexdşren bir iş
Yükseklik korkum var cam silmek benim için bir eziyet ütüyü de sevmem bunalıyorum ikisi de kötü hshdj
Evet ikisi de zorlayıcı
Ütü yapmayı hiç beceremem cam silmeyi tercih ederim. d
Ütü zor gerçekten
Ütü yapmayı seviyorum beni rahatlatıyor, cam silmek hakkında yorum yapmayacağım 😒
Çok sinir bozucu bir iş :)
Cam sanat isi degildir ama ütü yapmak sanat isidir.
Ütü de çok başarılı değilim sanırım
Teşekkür ederim öyle olmaya çalışıyorum şimdilik :)
Cam silmek zaten boyum yetmiyor kocaman cam olmuyo
Çok tatlısın
Cam silmek zevkli yine ya ütü fena sıkıcı 🤣
Cam silerken görelim 🤣
Eğer acelem yoksa ütü yapmakta sorun yok ama gömlek kolları beni benden alıyor. Nasıl hızlı ve pürüzsüz ütüleyebiliyorsunuz kolları aklım ermiyor.
Cam silmek; mahalleliye show yapmak gibi bir şey ak! Karıma asla sildirmem 🤦
Tam aranılan erkek 😬😬
Ama yalnız erkek! Malum, kadınlar öküzleri paylaşamıyor 🙂
Neden ki neden öyle dedin
Nedeni mi var canım, GERÇEKLER bu‼️
Herkes için geçerli mi peki
Herkes için olmasa da açıkara farkla BİRÇOĞU için geçerli
Sen bile mesela sadece ilk yazdığım yorum için öyle bir yanıt verdin. Ama reelde tanısan yaklaşımın ve bakış açın emin ol daha farklı olurdu.
O konuda haklı olabilirsin
Çoğunluğun aksine ütü çekilmez ev işleri arasında gelmiyor bana, gömlek ütülemeyi falan severim. Cam hiç silmedim, silmem.
İkisi de birbirinden iğrenç aktiviteler
Ben de ikisini de sevmem
Valla ütüyü ve camsili bulana hakkım zehir olsun
Olmasa daha zor
Kız olmasa kimse niye yok demez millet o kadar zeki değil
Ütü yapmak sıkıcı değil, bir terapi gibi bence
Evet olabilir
Ütü bu sıcaklarda daha kötü
O da doğru
Cam silmek kol gücü istiyor
Ütü yapmak daha sıkıcı ve kötü ya
Cam silek
Evet çok sıkıcı
İkisi 😃
İkisi de berbat biliyorum 🤣🤣
gömlek ütülemek
Evet o bir numara
cam silmek
Camdır
Cam silmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?