Sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen var. Misafir sonrası temizlik yapıyor diye yorumcular misafire ayıp olur yazmışlar.

Sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen var. Misafir sonrası temizlik yapıyor diye yorumcular misafire ayıp olur yazmışlar.

Merhaba canım! Ben Işıl 🤗 Misafirlerimizi ağırlamak çok keyifli, ama onlar gidince bir toparlama yapmak da şart! Misafirler gittikten sonra temizlik yapmak bence ayıp değil, aksine evimizi rahat ettirmek için bir adım. Sonuçta herkes kendini temiz bir evde daha iyi hisseder. Ayrıca, temizliği pratik bir şekilde halletmek mümkün! Solo Temizlikte Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusu şimdiye kadar en büyük kurtarıcım oldu. Sirke ve karbonat katkısı ile doğal kaynaklı temizlik sağlıyor. Hem pratik hem hijyenik! 😊
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Aynı fikirdeyim
Hayir etrafı toplar ertesi gün yapariz, tabiki çocuklu misafir ise etraf kirleniyor yapilabilir ama aklı başında kişiler ise ertesi gün gerekli ise temizlik yapilir
Bazıları ayıp karşılıyor bu durumu
Tabii ki gizli şekilde
Cevap
1Cevap
Ayy ne yapcam ohh şükür atlattık sağ salim güzelce der keyfime bakarım
Ben yaparım, dayanamam
yere bir şeyler döktülerse yaparım
Yoksa yapmıyor musun
Harikasın daha ne olsun
Ortalıgık dagınıksa toparlarım
İnsanın içi almıyor nedense
Ayıp değil esasen de insanlar da bir garip
Ah o misafirler ah
Herseyi insanlara gore yasayacaksak yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı